راهنمای بازی A Plague Tale: Requiem / فصل هشتم: A Sea of Promises

راهنمای بازی A Plague Tale: Requiem / فصل هشتم: A Sea of Promises

راهنمای قدم به قدم بازی A Plague Tale: Requiem (منوی اصلی)

در ویدئوی بالا می‌توانید به طور کامل دموها و بخش‌های این قسمت را مشاهده کنید و توضیحات کامل نیز در پایین ذکر شده است.
بعد از دمو وقتی کنترل آمیسیا را به دست آوردید، به جلوی قایق بروید و از هوگو بخواهید که به شما بپیوندد. با او از نردبان پایین بروید و قطب نما را در پشت اتاق بردارید. از نردبان بالا بروید و با آرنو صحبت کنید، سپس به طرف مقابل بروید و طناب را بکشید تا بادبان را درست کنید. بعد، از پله‌ها بالا بروید و با سوفیا صحبت کنید تا از دور La Cuna را مشاهده کنید. وقتی دوباره کنترل را به دست آوردید، به سمت سوفیا بروید تا در اسکله لنگر بیندازید.
راهنمای بازی A Plague Tale: Requiem / فصل هشتم: A Sea of Promises
در جزیره به دنبال آرگو بروید و وقتی به بازار رسیدید مسیر سمت راست را رفته و داخل کوچه بروید. به یک بز سیاه می‌رسید با هوگو صحبت کنید تا با آن تعامل کند با اینکار سوغاتی بعدی Silent Lucinda را باز کنید. (در ویدیو 11:39) (این مورد را در زیرفصل Celebration of the brighter days پیدا خواهید کرد.)
به سمت بازار برگردید و اینبار به سمت چپ منطقه بروید. از کنار گروه مردم عبور کنید، از شیب به سمت درخت بالا بروید. در کنار درخت، Hugo’s Herbarium جدید یعنی: Black kite را پیدا کنید. (در ویدیو به دقیقه 14:05 مراجعه کنید) (این مورد را در زیرفصل Celebration of the brighter days پیدا خواهید کرد.)
راهنمای بازی A Plague Tale: Requiem / فصل هشتم: A Sea of Promises
کمی صبر کنید و با مردم صحبت کنید تا سربازان از جلوی راه کنار بروند. بعد مسیر را به داخل کوچه ادامه دهید به یک دو راهی می‌رسید به سمت چپ بروید تا به فردی برسید که شما را به یک بازی دعوت می‌کند. کوزه‌های کوچک را بردارید و به داخل دسته گل‌ها پرت کنید تا سوغاتی Flower crown را باز کنید. (در ویدیو 11:39) (این مورد را در زیرفصل Celebration of the brighter days پیدا خواهید کرد.) (اگر همه را به درستی به داخل گل‌ها بیندازید یک تروفی نیز بدست می‌آورید. برای بدست آوردن این تروفی از سمت راست به ترتیب به پارچه‌های رنگی گفته شده ضربه بزنید: 1) زرد 2) بنفش با سبز  3) نارنجی 4) قهوه ای))

 

حال مسیر را به سمت جلو ادامه دهید و صحنه‌ها و نمایش‌ها را ببینید تا به محلی برسید که دمو آغاز شود. بعد از دمو از آرنو جدا شده‌اید، به سرعت به سمت جلو مسیر را ادامه دهید تا در انتها داخل ساختمانی شوید. بعد از دمو در این بخش یک صندوق بزرگ که داخلش ابزار یا Tool است وجود دارد. در سمت دیگر محل به یک در بسته می‌رسید، هوگو را از سوراخ سمت راستش به داخل بفرستید تا در را باز کند، جعبه متحرک را جلوی طویله حیوانات بگذارید از آن بالا بروید تا در طبقه بالا به صندوق بزرگ با ابزار برسید. (دقیقه 25:07 در ویدیو)

در بزرگ را باز کنید تا وارد بخش بعدی شوید. در اینجا دشمنی با یک شاهین به شما حمله می‌کند، هدف گول زدن شاهین و پشت محل‌های مختلف مخفی شدن است. اگر بایستید گیر شاهین میفتید پس بدون فکر ندوید و به پشت سنگرهای مختلف بروید و از سنگ برای گول زدن شاهین استفاده کنید و خودتان را به در برسانید. (در ویدیو دقایق 25:35 تا 27:00 را مشاهده کنید)

بعد از فرار از دست شاهین به جلو بروید تا دمو آغاز شود، بعد از دیدن دمو به دنبال مرد و زن حرکت کنید تا در نهایت بعد از دیدن صحنه‌هایی به اتاق‌تان برسید و این فصل به پایان برسد.

راهنمایی‌های مرتبط با بازی A Plague Tale: Requiem

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است