راهنمای بازی A Plague Tale: Requiem / فصل سوم: A Burden of Blood

راهنمای بازی A Plague Tale: Requiem / فصل سوم: A Burden of Blood

در فصل سوم آمیسیا و لوکاس به دنبال گیاهی برای کمک به درمان هوگو می‌گردند، آنها در طول مسیر با دشمنانی برخورد می‌کنند که باعث می‌شود آمیسیا درگیری ذهنی شدیدی پیدا کند.

راهنمای قدم به قدم بازی A Plague Tale: Requiem (منوی اصلی)

در ویدئوی بالا می‌توانید به طور کامل دموها و بخش‌های این قسمت را مشاهده کنید و توضیحات کامل نیز در پایین ذکر شده است.

پس از پایان دمو، لوکاس را تا رسیدن به یک دربِ چوبیِ بزرگ دنبال کنید. وارد درب شوید تا مرحله آغاز شود. تمام مسیر را به سمت شلوغی پیش بروید، مسیر مسدود است اما کمی عقب‌تر لوکاس جعبه‌ای را به عقب می‌کشد تا بتوانید از شکاف به سمت دیگر بروید. کمی جلوتر داخل زباله‌های قصابی می‌افتید، از آن عبور کنید و از طرف دیگر بالا بروید.

گلدان را روی دیوار بردارید، سپس از شکاف سمت راست داخل شوید. چند صندوق در اینجا وجود دارد آنها را خالی کنید، بعد گاری را به پایین هل دهید. با اینکار یک دسته موش ظاهر می‌شود، به سرعت از Sling یا فلاخن خود برای روشن کردن نزدیکترین منقل استفاده کنید. از پله‌ها پایین بروید و منقل بعدی را در سمت چپ روشن کنید. برای از بین بردن موش‌های وسط نیز از یک بمب آتش‌سزا استفاده کنید، سپس به سرعت وارد خانه شوید. در سمت دیگر خانه، از فلاخن خود برای پایین انداختن لاشه و همچنین ضربه زدن به کیسه Saltpeter برای خاموش کردن آتش استفاده کنید.

راهنمای بازی A Plague Tale: Requiem / فصل سوم: A Burden of Blood

در حالی که موش‌ها اکنون مشغول لاشه هستند، به سمت چپ بروید و گاری Saltpeter را به داخل ساختمان جلوی خود هل دهید و آن را کنار آتش در گوشه راست قرار دهید، هر دو لاشه اتاق را به زمین بیاندازید، سپس به گاری ضربه بزنید تا آتش خاموش شود، با این کار تمام موش‌ها مشغول لاشه‌ها می‌شوند و به راحتی می‌توانید از نبردبان بالا بروید. در بالا به سمت چپ بپیچید تا به یک صندوق بزرگ برسید، حال از سمت دیگر به پایین بپرید.

در پایین یک نگهبان جلویتان سبز می‌شود. پس از جاخالی دادن نیزه او، دشمن را با Sling از بین ببرید. به جلو بروید تا لوکاس مقداری نمک برای ساختن Extinguis به شما بدهد. از این به بعد می‌توانید با ساختن Extinguis آتش‌ها را خاموش کنید، حال بوسیله Extinguis آتش نزدیک سربازی که از در بیرون می‌آید را خاموش کنید تا گیر موش‌ها بیفتد. (در زیر پله‌ها صندوق را خالی کنید) با عبور از کنار موش‌ها، از یک Extinguis دیگر برای خاموش کردن مشعل سرباز بعدی استفاده کنید. می‌توانید بایستید و توجه سرباز سوم را جلب کنید، او را از پله‌ها پایین بیاورید، جایی که می‌توانید مشعلش را خاموش کنید تا گیر موش‌ها بیفتد. از پنجره سمت چپ می‌توانید به صندوق دیگری برسید.

حال از پله‌ها بالا بروید و از تیر آتشین فلاخن برای روشن کردن منقل نزدیک و عبور از کنار آن و بالا رفتن از پله‌ها استفاده کنید. صندوق بزرگ را باز کنید تا اولین ابزار یا Tool خود را بدست آورید. (در ویدیو دقیقه 12:55) با ابزار و قطعات (pieces) می‌توانید جلوتر توانایی‌های آمیسیا را ارتقا دهید. از پله‌ها بالا بروید و نیم خیز شوید تا دو محافظ در پایین ظاهر شوند. به کمک Pot of Extinguis هر دو را گیر موش‌ها بیندازید. حال پایین بروید و به داخل برج بروید، سپس اهرم را بچرخانید. پس از چرخش کامل آن را رها کنید، سپس به سرعت به سمت پایین بدوید و قبل از بسته شدن دروازه از آن خارج شوید.

راهنمای بازی A Plague Tale: Requiem / فصل سوم: A Burden of Blood

مسیر خاکی را به سمت دو ساختمان انتهای مسیر ادامه دهید. در سمت چپ، یک صندوق بزرگ و اولین میز کار در انتظار شماست. (در اینجا می‌توانید شخصیت‌ را ارتقا دهید) قبل از پایین رفتن از نردبان، به بیرون بروید و سمت راست محوطه‌ی حصارکشی شده را دور بزنید. از Sling خود برای شکستن قفل دروازه استفاده کنید، سپس با قبر تعامل کنید تا سوغاتی “یک قبر” (Souvenir #3: A Grave) را باز کنید. (در ویدیو دقیقه 15:23 تا 16:07)  (این سوغاتی را در زیرفصل The gate پیدا خواهید کرد.)

به ساختمان برگردید و از نردبان پایین بروید. در را باز کنید و از Sling خود برای روشن کردن مشعل جلوی خود استفاده کنید. از پنجره باز ساختمان جلوی خود عبور کنید و آماده استفاده از فلاخن باشید زیرا یک نگهبان شما را غافلگیر می‌کند. نگهبان را از پیش رو بردارید، بعد از برداشتن لوت‌ها سپس چوبی بردارید، آن را روشن کنید و از موش‌ها بگذرید و به سمت محل روشن آنطرف بروید.

نگهبان‌های متعدد در این قسمت حضور دارند، پس مراقب باشید! از Sling خود برای روشن کردن مشعل خاموش کنار پنجره خانه در سمت چپ و ورود از طریق پنجره و خالی کردن صندوق درون اتاق استفاده کنید. از در باز بیرون بروید و از بمب Exntinguis برای از بین بردن دو محافظ کنار آتش استفاده کنید. از یک تیرآتشین فلاخن برای روشن کردن مجدد آتش استفاده کنید، نزدیک آتش بروید و به سمت راست نگاه کنید تا لاشه را ببینید که داخل انبار آویزان است. می‌توانید آن را با فلاخن بزنید تا پایین بیفتد و موش‌ها را مشغول کند، بعد به سمت منقل روشن داخل انبار بدوید. از Sling خود استفاده کنید تا کیسه نمکدان را در فاصله ای نه چندان دور به نگهبان بزنید و سپس یک چوب بگیرید، آن را روشن کنید و با احتیاط آن را روی منقل درست در بالا و سمت راست خود در کنار درخت بلند و باریک پرتاب کنید. حالا می‌توانید داخل کلیسا شده و صندوقچه بزرگ را خالی کنید. به محض خروج از در، به سمت راست نگاه کنید و از Extinguis برای خاموش کردن مشعل سرباز استفاده کنید. صندوق کوچک نزدیک را غارت کنید، سپس مراقب دو سرباز که گیاه‌شناس را اسکورت می‌کنند باشید.

نجات گیاه‌شناس

راهنمای بازی A Plague Tale: Requiem / فصل سوم: A Burden of Blood
حتی اگر گیاه‌شناس زنده بماند فرقی با مرده ندارد و هیچ عکس العملی نشان نمی‌دهد!!

اگر به سرعت عمل کنید و نگذارید گیاه‌شناس از در بگذرد، شما می‌توانید او را نجات دهید، (مانند ویدیو در دقایق 21 تا 23:30 می‌توانید گیاه‌شناس را نجات دهید ولی دقت کنید که این موضوع هیچ تفاوتی در داستان و بازی ایجاد نمی‌کند ولی اگر می‌خواهید خودتان را به چالش بکشید او را نجات دهید!) بعد از کشتن هر دو نگاهبان سمت چپ را نگاه کنید. پشت این منطقه، انباری‌ای با نور کافی می‌بینید. می‌توانید با روشن کردن مشعل خاموش سمت راست انبار به آن دسترسی پیدا کنید. در داخل انبار، یک صندوق بزرگ با ابزار یا Tools و منابع مختلف و همچنین یک دسته چوب وجود دارد. (در ویدیو 22:43) یک چوب را بردارید و به پیش مشعلی که روشن کردید برگردید. چوب را در آنجا روشن کنید، سپس به سمت گیاه‌شناس بروید و مشعل نزدیک در را روشن کنید.

از روی تنه درخت به سمت راست بپرید و خود را به انتهای این بخش برسانید تا از شکاف عبور کنید. جلوتر گلدان‌های مختلفی در سمت چپ از درخت آویزان هستند که یکی از آنها حاوی گل بعدی برای افزودن به مجموعه Hugo’s Herbarium است: بابونه. (در ویدیو به دقیقه 25:45 مراجعه کنید) (این گل را در زیرفصل At the edge of the city پیدا خواهید کرد.)

گل‌های مختلفِ جلوی خانه را بررسی کنید و بعد از اینکه چیزی پیدا نکردید به داخل خانه بروید. لوت را از روی میز بردارید، سپس در کنار پنجره دور به لوکاس بپیوندید تا دموی کوتاهی ببینید. لوکاس به تنهایی می‌رود تا Nightshade را گیر بیاورد، اما گرفتار می‌شود، بنابراین آمیشیا باید او را نجات دهد. با احتیاط و نیم خیز از میان بوته ها عبور کنید و به سمت انبار بالا بروید. درون علفزار باشید و به موقع وقتی دشمنی اطرافتان نبود برای رفتن به علفزار بعدی آماده شوید. همینطور مسیر را ادامه دهید تا به انبار برسید. در را باز کنید، سپس نگهبانی را که لوکاس را گرو گرفته را قبل از پر شدن تولبار بکشید. چند صندوق در گوشه و کنار اتاق وجود دارد که قبل از رسیدن دشمنان سریعاً آنها را خالی کنید.

بعد از کمی دشمنان یکی یکی ظاهر می‌شوند. پشت ستونی پنهان شوید و آنهایی را که نیزه حمل می‌کنند، به موقع بوسیله Sling بکشید، بعضی وقت‌ها نگهبانی با سپر پایین می‌آید. به کیسه نمک در نزدیکی او بزنید تا حواسشان پرت شود و بعد به سرشان ضربه بزنید. پس از کشتن تعداد زیادی دشمن، دمویی آغاز می‌شود که در آن یک سرباز بی‌رحم به نام The Beast شما را اسیر می‌کند. پس از یک دموی کوتاه لوکاس به آمیسیا  می‌گوید که برای فرار معجون خاصی را در آتش بیندازد. بلافاصله پس از انجام این کار، به سرعت به جلو بروید و لوکاس را دنبال کنید و از پله‌ها بالا بروید. در بالا وارد درب شوید و سپس از پنجره خارج شوید.

راهنمای بازی A Plague Tale: Requiem / فصل سوم: A Burden of Blood

به سمت راست بروید و دور برج بچرخید، سپس با احتیاط بالا بروید و از کنار کماندار بگذرید. در سمت دیگر از پنجره خارج شوید، سپس به سمت چپ رفته و از نبردبان پایین بروید. نزدیک نگهبان بعدی آتش دیگری است که می‌توانید به لوکاس دستور دهید تا آن را منفجر کند، این به شما اجازه می‌دهد وارد برج بعدی شده و از پنجره به سمت دیگر بروید. به سمت چپ مسیر را ادامه دهید و قبل از رسیدن به دو نگهبان بعدی، از سمت راست به پایین بپرید و از پنجره داخل شوید، بلافاصله به سرعت در زیر میز شیرجه بزنید تا نگهبان که به طبقه پایین می‌آید شما را نبیند.

وقتی نگهبان رد شد از زیر میز بیرون بیایید و از پله‌ها بالا رفته و به راست بپیچید و در را باز کنید. مسیر را به سمت جلو دنبال کنید و از سوراخ وارد انبار شوید. به سمت پایین بروید، در انتهای محل بروید و برای یافتن Sling به چپ بپیچید. آن طرف روی بشکه می‌توانید فلاخن خود و همینطور یک چاقو را پیدا کنید. با استفاده از چاقو برای باز کردن جعبه قفل شده رو به روی محل استفاده کنید. با باز کردن این جعبه مخفی که برای باز کردنش به چاقو احتیاج دارید می‌توانید ابزار و قطعه بدست بیاورید. (در ویدیو دقیقه 42:42 را مشاهده کنید) دقت کنید در درجه سختی Hard که ما آن را انتخاب کردیم نمی‌توانید تمام این جعبه‌ها را باز کنید چراکه به اندازه کافی در طول بازی چاقو بدست نمی‌آورید. اگر می‌خواهید تمام این جعبه‌ها را باز کنید درجه سختی Narrative را باید بروید.

راهنمای بازی A Plague Tale: Requiem / فصل سوم: A Burden of Blood

قبل از اینکه از در اصلی به بیرون بروید، به نردبانی که از آن پایین آمدید برگردید و به سمت چپ نگاه کنید تا سکویی را ببینید که توسط یک زنجیر بالا مانده است. (عکس بالا) از Sling خود برای نابود کردن زنجیر استفاده کنید، از اولین نردبان بالا بروید، اکنون از روی سکو عبور کنید و نقشه روی میز را بررسی کنید تا سوغاتی بعدی «خانه ما» (Souvenir #4: Our home) را باز کنید. (در ویدیو به دقیقه 44:13 تا 45:20 مراجعه کنید) (این سوغاتی را در زیرفصل The Warehouse پیدا خواهید کرد.)

از نردبان پایین بروید و به سمت در بروید تا دمو آغاز شود. گروهی از نگهبانان را می‌بینید که خروجی دروازه را مسدود کرده‌اند. در داخل انبار، لوکاس جعبه‌ای را کنار میز‌ند و یک گاری را به شما نشان می‌دهد، شما و او باید جعبه را هل دهید و نزدیک دیوار بگذارید تا به اهرم بالا دسترسی پیدا کنید. هنگامی که جعبه را در جای خود قرار دادید، به بالا بروید، سپس به لوکاس دستور دهید اهرم را بچرخاند. همانطور که او این کار را انجام می دهد، یک زنجیر شکننده در بالای Ballista ظاهر می‌شود آن را با فلاخن بزنید تا وسیله روی زمین سقوط کند.

پایین بیایید و Ballista را از پشت به سمت در چوبی هل دهید، سپس اهرمِ سمت چپ آن را بچرخانید. پس از اتمام آن را رها کنید تا دمویی آغاز شود، بعد از دیدن دمو این فصل به پایان می‌رسد.

راهنمایی‌های مرتبط با بازی A Plague Tale: Requiem

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است