راهنمای بازی A Plague Tale: Requiem / فصل چهاردهم و پانزدهم

راهنمای بازی A Plague Tale: Requiem / فصل چهاردهم و پانزدهم (Healing our Wounds و Dying Sun)

راهنمای قدم به قدم بازی A Plague Tale: Requiem (منوی اصلی)

در ویدئوی بالا می‌توانید به طور کامل دموها و بخش‌های این قسمت را مشاهده کنید و توضیحات کامل نیز در پایین ذکر شده است.

هیچ آیتمی در این دو فصل پیدا نخواهید کرد. پس فقط به ویدیو دقت کنید. توضیحات کوتاهی در مورد این دو فصل در پایین ذکر شده است.

فصل چهاردهم: Healing our Wounds

بعد از دمو با Arnaud، لوکاس و سوفیا صحبت کنید و در آخر با هوگو حرف بزنید تا دمو آغاز شود. به سوفیا کمک کنید تا کمی سرعت کشتی زیاد شود اما دیر شده است و کشتی دشمن سر رسیده است. ابتدا با فلاخن به تیراندازهای دشمن ضربه بزنید. بعد از دمو دشمنان را با شلیک تیرکمان از بین ببرید. این نبرد کوتاه است و نکته خاصی ندارد بعد از کشتن چند دشمن دمویی آغاز می‌شود و این فصل به پایان می‌رساند. کل این فصل را در ویدیو دقایق 00:08 تا 11:42 ببینید.

فصل پانزدهم: Dying Sun

فصل بعدی نیز دقیقا مثل فصل قبلی است و باید با گروهی از دشمنان در آن مبارزه کنید. دشمنانی که کلاه خود ندارند را با فلاخن (مراقب نیزه‌ای که پرتاب می‌کنند باشید)، کلاه خود دارها را بار تیروکمان، دشمانن سپردار را بوسیله آرد کور کنید و بعد با فلاخن به سرشان بزنید. دشمنان زره دار که پتک دارند را با زدن به کوزه‌های آتشین گیج کنید و از پشت به آنها شلیک کنید. دشمنان زرهی سپر به دست را اول با یک انفجار گیج کنید تا سپرش را از دست بدهند و به سینه‌شان شلیک کنید. از دقیقه 17:29 تا 23:41 را اگر می‌خواهید بیشتر در مورد مبارزه بدانید مشاهده کنید.

 بعد از دمو سوار گاری هستید و به سمت جلو می‌روید. در آخر باید به سمت سیلی از موش‌ها آتش بفرستید که اصلا سخت نیست و مشکلی برایتان پیش نخواهد آمد.

راهنمایی‌های مرتبط با بازی A Plague Tale: Requiem

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است