راهنمای بازی A Plague Tale: Requiem / فصل اول: Under a New Sun

راهنمای بازی A Plague Tale: Requiem / فصل اول: Under a New Sun

راهنمای قدم به قدم بازی A Plague Tale: Requiem (منوی اصلی)

در ویدئوی بالا می‌توانید به طور کامل دموها و بخش‌های این قسمت را مشاهده کنید و توضیحات کامل نیز در پایین ذکر شده است.

در ابتدا با سرعت از دامنه تپه به سمت قلعه بزرگ حرکت کنید. در اینجا کمی با کنترل بازی آشنا می‌شوید و بعد یک بازی قایم موشک انجام می‌دهید. لوکاس تا 10 می‌شمرد و سپس شروع به جستجوی شما می‌کند. مراقب او باشید و از او دوری کنید. می‌توانید از بریدگی سمت راست رد شوید و آنجا پناه بگیرید و وقتی به آن سمت آمد باز از بریدگی رد شوید و سمت دیگر پنهان شوید. کمی بعد، هوگو به آمیسیا پیشنهاد می‌کند که لوکاس را بترسانید، بنابراین به آرامی به پشت او بروید و برای ترساندنش دکمه مشخص شده یعنی کلیک چپ را بزنید.

راهنمای قدم به قدم بازی A Plague Tale: Requiem

لوکاس برای مطالعه بازمی‌گردد، در حالی که شما و هوگو به سمت قلعه‌ای که در دور دست مشخص است مسیر را ادامه می‌دهید. در کنار رودخانه با هوگو ، بازی‌ای را آغاز خواهید کرد. پشت شاخه درخت روی زمین بایستید و از فلاخن یا Sling خود برای از بین بردن مخروط‌های کاج که هوگو به درون رودخانه پرتاب می‌کند استفاده کنید. وقتی چندتایی مخروط را نابود کردید، پسری به نام تونین از راه می‌رسد و بعد از صحبت‌هایی باز باید مخروط‌های داخل آب را با فلاخن بزنید، بعد از اینکار پسر با عجله از آنجا دور می‌شود. (دقت کنید اگر تمام مخروط‌ها را از بین ببرید تروفی Perfect shot را بدست می‌آورید.)

حال به همراه هوگو در امتداد رودخانه مسیر را ادامه دهید، از صخره‌‌ها به بالا بروید و از زیر شاخه‌ به شکل نیم خیز رد شوید و به از پل گذشته و به سمت دروازه قلعه بروید. درِ قلعه بسته است، از سمت چپ و شکاف عبور کنید و از پله‌ها بالا بروید. در بالا ناگهان کف اتاق فرو می‌ریزد و باعث سقوط شما می‌شود.

راهنمای بازی A Plague Tale: Requiem / فصل اول: Under a New Sun

از در انتهای اتاق بیرون بروید تا به یک محیط نیمه سوخته برسید. به پایین بپرید تا دمو آغاز شود. بعد از دمو زنبورداری شما را تعقیب می‌کند، به سمت جلو و سمت در قفل شده بدوید، بعد به سمت راست بپیچید و از پنجره داخل برج شوید. مسیر را دنبال کنید و از شکاف بگذرید تا به محیط بیرون برگردید. با ظاهر شدن دو زنبوردار دیگر فوراً درون علف‌های بلند نیم‌خیز شوید. (با فشار C)

ابتدا صبر کنید تا از هم جدا شوند، سپس به آرامی سمت خانه کوچک که در سمت راست است بروید. (وقتی در میان دشمنان هستید فقط نیم‌خیز باشید و اصلا ندوید و گرنه به سرعت شناسایی می‌شوید) بعد از اینکه زنبوردار از سمت راست خانه به سمت چپ رفت، به جلو حرکت کنید و بوسیله پنجره داخل خانه شوید. از در خارج شوید کمی صبر کنید دشمنان از هم جدا شوند، سپس به جعبه سمت چپ سنگی پرتاب کنید تا حواس زنبوردار قرمز را پرت کند. از کنار او عبور کنید و به سمت انتهای محل که سکوی چوبی قرار دارد رفته و از آن بالا بروید. در بالا مسیر را تا انتها ادامه دهید و بعد زیر قفسه‌ها بخزید و مراقب نگهبان باشید تا رد شود و بعد به سمت دیگر بروید. نگهبان شما را شناسایی می‌کند دکمه مورد نظر (در PC دکمه E) را بزنید تا حواس او پرت شود، سپس به سرعت از محل دور شوید و از تپه پایین بروید. دو گلدان سمت چپ را بردارید و یکی را پشت زنبوردار قرمز پرتاب کنید تا او را فریب دهید. از او بگذرید و تا انتها بروید، در آنجا در قفل است. اما می‌توانید به هوگو بگویید از زیر شکاف سمت چپ بخزد تا در را برای شما باز کند.

مسیر را ادامه دهید و از دروازه کوچک عبور کنید تا با دو زنبوردار که به تونین حمله ‌کرده‌اند، برسید. در این بخش چندین دکمه ظاهر می‌شود که باید به موقع آنها را فشار دهید. اما آمیسیا گیر می‌افتد و به نظر می‌رسد هوگو از قدرتش برای نجات خواهرش استفاده می‌کند…

راهنمای بازی A Plague Tale: Requiem / فصل اول: Under a New Sun

هوگو در ساحلی بیدار می‌شود و یک پرنده قرمز بزرگ در نزدیکی او فرود می‌آید. پرنده از ساحل دور می‌شود، پس باید پرنده را دنبال کنید. همینطور باید پرنده را دنبال کنید و مسیر را به دنبالش بروید تا به رودخانه برسید در آنجا هوگو توسط آب شفا پیدا می‌کند و این توهم به پایان می‌رسد.

او در گاری با بئاتریس، آمیسیا و لوکاس بیدار می‌شود. پس از یک صحبت کوتاه، با گروهی از مردان روبرو می‌شوید که به دنبال هوگو و آمیسیا هستند. آمیسیا از گاری پرت می‌شود و باید از میان گروه رد شوید. دقت کنید وقتی در میان علفزار هستید به آرامی در مسیر مخالف دشمنان حرکت کنید تا شناسایی نشوید، مسیر را در میان علفزارها به جلو بروید و در صورت لزوم از سنگ‌ها برای پرت کردن حواس دشمنان استفاده کنید. مسیر را ادامه دهید تا به بخش دیگر برسید، جایی که یکی از دشمنان علفزار را آتش می‌زند و شما را مجبور می‌کند به سمت خانه‌ای که در انتهای علفزار است فرار کنید. در داخل خانه بعد از صحنه‌ای، به سطح بالاتر بروید، از زیر تخته چوب رد شوید و بعد به پایین بپرید. در اینجا دشمنی به شما حمله می‌کند با زدن کلیک چپِ به موقع کارش را بسازید، سپس از Sling برای شلیک به سر مهاجمان استفاده کنید. بعد از کشتن اولین دشمن بدون فکر به سمت جلو نروید چراکه دشمنان دیگری در میان راه وجود دارند به آرامی حرکت کنید یا می‌توانید انتخاب کنید که از کنار آنها به شکل مخفیانه (در میان چمن‌های بلند و گول زدنشان) رد شوید یا همه آنها را بکشید.

به سرعت به سمت جلو مسیر را ادامه دهید از شاخه بگذرید، کمی جلوتر بئاتریس توسط دشمنی اسیر شده است، قبل از پر شدن نوار، از Sling خود برای ضربه زدن به دشمن استفاده کنید. گروه دوباره متحد می‌شود و فصل به پایان می‌رسد.

راهنمایی‌های مرتبط با بازی A Plague Tale: Requiem

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است