راهنمای بازی A Plague Tale: Requiem / فصل سیزدهم: Nothing Left

راهنمای بازی A Plague Tale: Requiem / فصل سیزدهم: Nothing Left

راهنمای قدم به قدم بازی A Plague Tale: Requiem (منوی اصلی)

در ویدئوی بالا می‌توانید به طور کامل دموها و بخش‌های این قسمت را مشاهده کنید و توضیحات کامل نیز در پایین ذکر شده است.

راهنمای بازی A Plague Tale: Requiem / فصل سیزدهم: Nothing Left

بعد از دمو به سمت جلو پیش بروید. همینطور مسیر را ادامه دهید تا دموی دیگری آغاز شود. باز مسیر را دنبال کنید تا به یک اتاق برسید. در اتاق از سمت راست و شکاف می‌توانید وارد اتاق کناری شوید و صندوق بزرگ حاوی ابزار را خالی کنید. مسیر را به جلو بروید تا به یک در بسته برسید. ابتدا به سمت راست رفته و از طریق شکاف و سنگ فلاخن به قفل پشت در بسته بزنید تا در باز شود. داخل در شوید و مسیر را ادامه دهید تا به کمد برسید. کمد را به عقب بکشید، بعد به سمت دیگر برگردید. کمد بعدی را نیز به عقب بکشید و داخل اتاق اصلی شوید. در آنجا سوغاتی A mess (آخرین سوغاتی بازی) را باز خواهید کرد. (ویدیو دقایق 5:49 تا 7:43)

مسیر را به عقب برگردید و وارد اتاقی که درش را باز کردید شوید و از آنجا با چنگک به کمد بالای محیط بزنید و فشار دهید تا کمد به پایین سقوط کند. به پیش هوگو و لوکاس برگردید و به سمت کمد انتهای اتاق بروید تا دمو آغاز شود. بعد از دمو مشعل را کمی جلوتر بردارید و از وسط موش‌ها به سمت جلو حرکت کنید، فقط مراقب موش‌هایی که در وسط مه هستند باشید آنها از آتش نمی‌ترسند! همینطور مسیر را جلو بروید تا به انتهای غار برسید تا دموی بعدی آغاز شود. بعد از دمو باید از دست سیلی از موش‌ها فرار کنید! همینطور فرار کنید تا به بیرون غار بروید.

راهنمای بازی A Plague Tale: Requiem / فصل سیزدهم: Nothing Left

همینطور باید به جلو بروید تا گروهی از سربازان سد راهتان شوند. دقایق 19:00 تا 29:00 را ببینید تا چگونگی رد کردن این گروه از دشمنان را مشاهده کنید. در این بخش یک صندوق بزرگ حاوی ابزار و صندوق‌ها و آیتم‌های مختلفی بدست می‌آورید که در ویدیو به شکل کامل نشان داده شده است. فقط طبق عکس بالا در انتهای این بخش باید به میان زنجیری که یک کمد به آن چسبیده ضربه بزنید تا آزاد شود و بتوانید به بخش بعدی راه پیدا کنید و وارد درب شوید.

بعد از دیدن دمویی باید دوباره مسیر را به شکل مخفیانه از میان دشمنان عبور کنید. در ویدیو دقایق 30:39 تا 34:18 این بخش را ببینید. در این بخش یک صندوق حاوی ابزار و صندوق‌های کوچک دیگر پیدا خواهید کرد. در اینجا قبل از اینکه به بخش بعدی بروید می‌توانید یک صندوق مخفی، یک چاقو و Hugo’s Herbarium جدید: Greylag goose را بیابید. (در ویدیو دقایق 34:22 تا 38:41)

راهنمای بازی A Plague Tale: Requiem / فصل سیزدهم: Nothing Left

حال به مسیر اصلی برگردید و به پیش بروید تا جلوتر Arnaud که گیر افتاده را پیدا کنید. ابتدا با فلاخنِ آتشین به نزدیک دشمنان شلیک کنید تا آنها را غافلگیر کنید. (عکس بالا) حال دشمنان مختلفی که ظاهر می‌شوند را بکشید.دشمنانی که کلاه خود ندارند را با فلاخن (مراقب نیزه‌ای که پرتاب می‌کنند باشید)، کلاه خود دارها را بار تیروکمان، دشمانن سپردار را بوسیله آرد کور کنید و بعد با فلاخن به سرشان بزنید. دشمنان زره دار که پتک دارند را با زدن به کوزه‌های آتشین گیج کنید و از پشت به آنها شلیک کنید. دشمنان زرهی سپر به دست را اول با یک انفجار گیج کنید تا سپرش را از دست بدهند و به سینه‌شان شلیک کنید. اگر باز گیج شدید ویدیو دقایق 39:33 تا 44:30 را ببینید. بعد از کشتن دشمنان به پیش Arnaud بروید تا دمو آغاز شده و این فصل تمام شود.

راهنمایی‌های مرتبط با بازی A Plague Tale: Requiem

دیدگاه ها بسته شده است