راهنمای بازی A Plague Tale: Requiem / فصل دهم: Bloodline

راهنمای بازی A Plague Tale: Requiem / فصل دهم: Bloodline

راهنمای قدم به قدم بازی A Plague Tale: Requiem (منوی اصلی)

در ویدئوی بالا می‌توانید به طور کامل دموها و بخش‌های این قسمت را مشاهده کنید و توضیحات کامل نیز در پایین ذکر شده است. (راهنمایی طبق این ویدیوی اختصاصی آماده شده است.)

بعد از دمو در محیط باز قرار دارید. از پله‌ها پایین رفته و به سمتی که جشن‌ بادبادک‌ها در آنجا برگزار شده بود بروید و به سمت برج ویران شده در سمت چپ آسیاب‌های بادی بروید. اکنون دروازه باز خواهد بود، پس از آن عبور کرده و به درب ورودی برج برسید و از پنجره پشتی داخل شوید و از نبردبان بالا بروید و سپس با Sling خود از سوراخ دیوار هدف بگیرید تا زنجیره قفل درِ جلویی را از بین ببرید. از دری که اکنون قفلش را باز کردید داخل شوید، سپس از پله‌ها بالا بروید و با دروازه‌ی بالای ساختمان تعامل کنید تا دمو آغاز شود.

بعد از دمو و رد شدن از پل با استفاده از چنگک، جلوتر به سمت چپ بپیچید تا به یک صندوقچه در انتهای ساحل برسید. مسیر را جلو بروید تا به گروهی از دشمنان برسید. در این منطقه یک صندوق بزرگ حاوی ابزار نیز وجود دارد. در ویدیو دقایق 14:14 دقیقه تا 20:37 این بخش را به نمایش گذاشتیم.

بعد از وارد شدن به در (طبق ویدیو) از سوفیا بخواهید میله را بچرخاند بعد بوسیله شکاف وارد اتاق بعدی شوید و خودتان را به بالای محیط برسانید. در آنجا بوسیله چنگک آویز را به سمت خودتان بکشانید و بعد ول کنید تا در تخریب شود. بعد از در، سمت چپ مسیر را ادامه دهید تا Hugo’s Herbarium جدید یعنی: Raven را پیدا کنید. به عقب برگردید و مسیر اصلی را بروید تا به محلی برسید که دمو آغاز شود.

راهنمای بازی A Plague Tale: Requiem / فصل دهم: Bloodline

بعد از دمو به سمت جلو بروید. تا به یک ساختمان برسید. طبق عکس بالا بوسیله چنگک در چوبی را تخریب کنید. بعد از تخریب در چوبی داخل آنجا شوید تا درخت را بررسی کنید تا سوغاتی A rag doll را باز کنید. (در ویدیو 25:20 تا 26:41)

مسیر را به جلو بروید تا وارد محیط بعدی شوید. در این محیط یک چاقو، یک صندوق بزرگ حاوی ابزار و چندین صندوق بزرگ معمولی پیدا خواهید کرد. در ویدیو دقایق 26:57 تا 30:35 می‌توانید طریقه رد کردن مخفی این بخش را مشاهده کنید.

بعد از گذر از دزر و رفتن به سمت دیگر، از پله‌ها بالا بروید تا با دشمنی درگیر شوید. در این اتاق یک میز کار برای ارتقای آمیسیا وجود دارد. حال اهرم را بچرخانید و به طبقه پایین بروید و وارد در شوید تا دمو آغاز شود. بعد از دمو باید از بین موش‌ها و نگهبانان به سمت در انتهای این بخش حرکت کنید. می‌توانید این بخش را در ویدیو دقایق 34:33 تا 50:45 ببینید. در این بخش یک صندوق مخفی و یک صندوق بزرگ حاوی ابزار پیدا خواهید کرد.

در بخش بعدی به سمت جلو و زیرزمین بروید تا دمو آغاز شود. بعد از دمو باید حساب گروهی از دشمنان را برسید. در سمت راست محیط نیز یک چاقو پیدا خواهید کرد حتما آن را بردارید ولی اصلا در طول مبارزه با دشمنان مختلف از چاقو استفاده نکنید. (آن را برای فصل بعدی و صندوق مخفی نگهدارید) این بخش را در دقایق 55:31 تا 59:59 می‌توانید ببینید. بعد از شکست دشمنان دمو آغاز می‌شود و بعد از دمو این فصل تمام می‌شود.

راهنمایی‌های مرتبط با بازی A Plague Tale: Requiem

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است