راهنمای بازی A Plague Tale: Requiem / فصل پنجم: In Our Wake

راهنمای بازی A Plague Tale: Requiem / فصل پنجم: In Our Wake

راهنمای قدم به قدم بازی A Plague Tale: Requiem (منوی اصلی)

در ویدئوی بالا می‌توانید به طور کامل دموها و بخش‌های این قسمت را مشاهده کنید و توضیحات کامل نیز در پایین ذکر شده است.

راهنمای بازی A Plague Tale: Requiem / فصل پنجم: In Our Wake

پس از یک دموی کوتاه از قایق خارج شوید تا شما و لوکاس قایق را آزاد کنید، سپس مسیر را بالا بروید و در انتها از صخره بالا بروید و مسیر را ادامه دهید تا به دو راهی برسید. برای یافتن یک صندوق کوچک به سمت راست بروید. صندوق را خالی کنید و مسیر را ادامه دهید، تا به طور خودکار سوغاتی بعدی “The stag’s roar” را باز کنید. (در ویدیو 5:32 تا 6:07) (این مورد را در زیرفصل On the river پیدا خواهید کرد.)

از صخره نزدیک پایین بروید و سمت راست الوار را حرکت دهید و از شکاف عبور کنید.همانطور که از سکوی چوبی پایین می‌آیید، یک دسته موش ظاهر می‌شود. صندوق پشت سر خود را برای منابع خالی کنید، از تیر آتشین Sling برای روشن کردن علوفه وسط استفاده کنید و به سرعت به سمت سازه چوبی بعدیِ پیش روی خود بروید و از آن بالا بروید.

هنگامی که به آنجا رسیدید، دو صندوق را خالی کنید، حال از لوکاس بخواهید که اهرم را بچرخانید با اینکار علوفه به سمت دیگر می‌آید آن را روشن کنید و از tar یا قیر برای قوی کردن آتش استفاده کنید و به سمت سکوی بعدی رفته و از پله‌ها بالا بروید. در آنجا صندوق را خالی کنید و اهرم را بچرخانید تا لوکاس خودش علوفه‌ها را آتش زده و به شما ملحق شود.

وقتی لوکاس دوباره به پیش شما آمد، به او بگویید اهرم را بچرخاند. هنگامی که علوفه نزدیک پله‌ها آویزان شد، آن را روشن کنید و به لوکاس دستور دهید که اهرم را رها کند. علوفه روشن را در حالی که به عقب می‌رود ​​دنبال کنید ولی وقتی از لبه‌ای بالاتر می‌روید آمیسیا به مشکل برمی‌خورد، با این حال، لوکاس وسیله‌ای را برای شما پرتاب می‌کند، که بوسیله آن می‌توانید با خیال راحت به سکوی بعدی خود را برسانید.

روی سکوی بعدی صندوق را خالی کنید و بعد اهرم را بچرخانید، وقتی علوفه از کنار پله رد می‌شد با تیر آتشین Sling آن را روشن کنید و به دنبال آن به سمت سکوی بعدی حرکت کنید. صندوق را خالی کنید و بعد چوبی را بردارید و آن را به سمت لوکاس در سمت راست پرتاب کنید و منتظر بمانید تا او عبور کند.

راهنمای بازی A Plague Tale: Requiem / فصل پنجم: In Our Wake

به انتهای سکو بروید و از Sling خود برای روشن کردن علوفه استفاده کنید به سمت دیگر بروید، در آنجا باز علوفه را روشن کنید و به پایین بروید تا صندوق بزرگ را که حاوی قطعات (pieces) و یک ابزار (Tool) است را خالی کنید. (در ویدیو دقیقه 15:13) و سریع تا قبل از خاموش شدن آتش به سکوی قبلی برگردید، حال به لوکاس نگاه کنید و به مانع جلوی او را از بین ببرید (عکس بالا) تا راهش باز شود و علوفه را روشن کنید تا به شما ملحق شود.

راهنمای بازی A Plague Tale: Requiem / فصل پنجم: In Our Wake

به بالا سمت چپ نگاه کنید تا نردبانی را ببینید که توسط یک زنجیر نگه داشته شده است. از Sling خود برای پایین آوردن نبردبان استفاده کنید، سپس از آن بالا بروید تا به بخش بالایی برسید. لوکاس به سمت لبه می‌رود، بنابراین به او نزدیک شوید تا سوغات بعدی Huuuugoooo! را باز کنید! (در ویدیو 16:23 تا 17:00) (این مورد را در زیرفصل On the river پیدا خواهید کرد.) در درجه سختی Narrative هم می‌توانید یک چاقو روی بشکه سمت راست بیابید. از نردبان‌ها پایین بروید تا به یک میزکار برسید. پس از اتمام ارتقا، یک چوب را بردارید، آن را روشن کنید و از پله‌ها پایین بروید و به سمت چپ بروید.

الوار را کنار بزنید و از زیر آن رد شوید. اهرم را بچرخانید تا متوجه شوید به چیزی گیر کرده است به سمت دیگر بروید، از لوکاس بخواهید گاری را به عقب بکشد تا از طریق سوراخ داخل آب شوید. به سمت جلو حرکت کنید و جسدی را که مکانیسم را مسدود کرده را خارج کنید. به محض اینکه سکو از رودخانه عبور کرد، به روی آن بروید، سپس به لوکاس دستور دهید که اهرم را متوقف کند تا به سمت دیگر بروید. بالا بروید و سپس زنجیر وزنه‌ای که از سقف آویزان است را از بین بروید تا وزنه به پایین سقوط کند. حال از سمت چپ خارج شوید و باز به سمت چپ بپیچید تا شکافی در زیر ساختمان ببینید. زیر آن خزیده و از طرف دیگر بیرون بروید تا به یک صندوقچه بزرگ با قطعات (pieces) و یک ابزار (Tool) برسید. (در ویدیو دقیقه 24:28)

در پشت ساختمان شکافی وجود دارد. از آن رد شوید و از نردبان بالا بروید تا یک میز کار قفل شده پیدا کنید. اگر چاقویی دارید آن را باز کنید (برای درجه سختی Hard بعید است چاقویی بیابید! ولی اگر فصل قبلی چاقو را برداشته باشید اینجا می‌توانید صندوق را باز کنید) (در ویدیو دقیقه 25:00) حال به مسیر دیگر بروید کمی جلوتر صندوق را خالی کنید و باز مسیر را ادامه دهید تا یک جعبه متحرک پیدا کنید. آن را به سمت سکوی عقب برگردانید و از روی سکو بالا استفاده کنید. بوسیله Sling و با از بین بردن زنجیر، پل را پایین بیندازید و بعد به بالا بروید و از پل رد شوید و از صخره‌ها بالا بروید تا Hugo’s Herbarium جدید یعنی: Anemone را پیدا کنید. (در ویدیو به دقیقه 28:02 مراجعه کنید) (این گل را در زیرفصل Bridge under construction پیدا خواهید کرد.)

تمام راه را به پایین برگردانید و سپس گاری را به سمت سکوی دیگر بکشید. از آن بالا رفته و به سمت دیگر بروید. دقیقا زیر سکو زنجیر را از بین ببرید تا پل پایین بیاید. بعد اهرم را بچرخانید بعد از پلی که پایین انداختید به قسمت قبلی برگردید و جعبه را روی سکو بکشید. به سمت اهرم برگردید و آن را بچرخانید، سپس گاری را به سمت سکوی بعدی بکشید و از آن بالا بروید تا دموی بعدی آغاز شود. بعد از دمو به سمت دو سرباز بالا نشانه بگیرید و شلیک کنید. سپس همانطور که خواسته شد، تیرهای آتشین را انتخاب کنید و سه تخته چوب در مسیر قایق را روشن کنید تا لوکاس بتواند دوباره به شما بپیوندد.

راهنمای بازی A Plague Tale: Requiem / فصل پنجم: In Our Wake

همانطور که دشمنان ظاهر می‌شوند، شما از رودخانه به سمت پایین می‌روید، کمانداران مختلفی در دو طرف دره ظاهر خواهند شد که در کنار برخی از آنها بشکه‌های قیر وجود دارد. با تیرهای آتشین به این بشکه‌ها شلیک کنید و با تیرهای عادی کمانداران را بکشید و به سمت پایین رودخانه بروید. جلوتر قایق در برابر مقداری زباله گیر کند، با تیر آتشین آن را بسوزانید تا مسیر آزاد شود. باز دشمنان را بکشید تا در نهایت قایق توسط لنگر دشمنان اسیر شود.

در طی دمو تیرکمان برایتان آزاد می‌شود. حال باید تمام دشمنان ساحل را از بین ببرید، بنابراین به بدن (نه سر) سربازان کلاه خود دار شلیک کنید و از Sling خود برای کشتن کمانداران یا نیزه‌دارن استفاده کنید. (روی کنده‌ی اولیه که چند تیر وجود دارد در درجه سختی Narrative می‌توانید یک چاقو پیدا کنید) هنگامی که منطقه را پاکسازی کردید، به سمت بالای تپه بروید تا دمویی آغاز شود. بلافاصله بعد از دمو باید فرار کنید، از موانع بگذرید و مسیر را ادامه دهید. در نهایت، به داخل غاری می‌روید که در آن تعدادی نگهبان در حال گشت زنی هستند. آنها را بکشید یا مخفیانه از کنار آنها عبور کنید، همینطور به سمت جلو بروید و دشمنان را از پیش رو بردارید تا به محلی برسید که دمو آغاز شود. در انتهای دمو، آمیسیا و هوگو قایق را رها می‌کنند تا بدون بقیه به جستجوی جزیره اسرارآمیز بپردازند…

راهنمایی‌های مرتبط با بازی A Plague Tale: Requiem

دیدگاه ها بسته شده است