راهنمای بازی A Plague Tale: Requiem / فصل هفتم: Felons

راهنمای بازی A Plague Tale: Requiem / فصل هفتم: Felons

در فصل هفتم شما مجبور هستید با اکراه با Arnaud متحد شوید (همان شخصی که در دو فصل پیش با او درگیر شده بودید) تا به دوست او سوفیا برسید. سوفیا کسی است که کشتی دارد و می‌تواند به همه را به جزیره‌ای که هوگو آن را در خواب دیده برساند.

راهنمای قدم به قدم بازی A Plague Tale: Requiem (منوی اصلی)

در ویدئوی بالا می‌توانید به طور کامل دموها و بخش‌های این قسمت را مشاهده کنید و توضیحات کامل نیز در پایین ذکر شده است.

بعد از دمو به دنبال هوگو از مسیر بالا بروید و سپس از صخره به سمت ساحل پایین بروید. در ساحل مسیر را ادامه دهید تا به ساختمان کوچکی در سمت چپ برسید. از داخل ساختمان روی پتو چاقو را بردارید. (در ویدیو دقیقه 6:46) از پنجره خارج شوید و مسیر سربالایی را ادامه دهید تا Hugo’s Herbarium جدید یعنی: Black headed gull را پیدا کنید. (در ویدیو به دقیقه 07:50 مراجعه کنید) (این مورد را در زیرفصل Arrival at the beach پیدا خواهید کرد.) کنار پنجره نیز یک صندوق کوچک قرار دارد.

به عقب برگردید و از Sling یا فلاخن خود استفاده کنید تا ماهی آویزان کنار ساختمان را به زمین بیاندازید چراکه به زودی به آن نیاز پیدا خواهید کرد. به قایق آن طرف ساحل بروید و طناب را بگیرید و بکشید تا یک دسته موش کوچک آزاد شود. از Hugo برای کنترل موش‌ها استفاده کنید و آنها را به سمت ماهی که زمین زدید استفاده کنید تا مسیر خود را به جلو باز کنید. حال از شکافی که موش ها از آنجا آمدند به داخل غار بروید. تیر را بردارید و صندوق را خالی کنید، می‌توانید از یک تیر آتشین برای روشن کردن چوب نزدیک استفاده کنید، و با یک سنگ آتشینِ فلاخن مشعل خاموش آن طرف را روشن کنید حال مقداری قیر را روی مشعل بیندازید تا شعله بیشتر روشن شود و بتوانید به سمت دیگر بروید. در طرف دیگر ابتدا از شکاف به سمت دیگر بروید و صندوق را خالی کنید و بعد برگردید و به بالا بروید و یک چوب بردارید و باز به سمت مشعلی که به تازگی روشن کردید برگردید. چوب را روشن کنید و به سمت راست مسیر را ادامه دهید تا به یک مشعل روشن برسید.

از سرپایین پایین بروید (صندوق را خالی کنید) و بعد با طناب تعامل کنید تا گاری را به سمت خود بکشید. منقلِ روی آن را روشن کنید و سپس آن را به سمت جلو هل بدهید. کمی جلوتر به یک دو راهی می‌رسید، گاری را رها کنید به سمت چپ خود نگاه کنید تا یک صندوق بزرگ را ببینید. (صندوقی با قطعات (pieces) و یک ابزار (Tool) (در ویدیو 13:56)) منقل را روشن کنید و صندوق را خالی کنید.

راهنمای بازی A Plague Tale: Requiem / فصل هفتم: Felons

به گاری برگردید و تا انتهای تونل به هل دادن آن ادامه دهید. در امتداد دیوار به سمت چپ بروید. در اینجا آرنو در میان موش‌ها سقوط خواهد کرد. به سرعت از Sling خود استفاده کنید تا مشعل نزدیک او را با سنگ آتشین روشن کنید، سپس به Arnaud دستور دهید تا Episanguis را به سمت شما پرتاب کند. این آیتم به شما امکان می‌دهد Odoris را بسازید؛ آیتمی که موش‌ها را به سمت خود جذب می‌کند. آن را به سمت محلی که در عکس بالا مشخص شده پرتاب کنید تا موش‌ها را از جلوی Arnaud دور کنید تا او بتواند به سمت دیگر که یک اهرم است برود. وقتی به اهرم رسید، به او دستور دهید آن را بچرخاند و سپس با یک تیر Odoris به تخته چوبی شلیک کنید، سپس به آرنو دستور دهید که دوباره اهرم را رها کند. اینکار باعث می‌شود Arnaud  به شما و هوگو ملحق شود. در نهایت آرنو از شما می‌خواهد که با یک تیر آتشین به سپرش شلیک کنید تا از تونل عبور کنید.

راهنمای بازی A Plague Tale: Requiem / فصل هفتم: Felons

بعد از عبور از تونل به ساحل می‌رسید. جلوتر سمت چپ درون کشتی تخریب شده می‌توانید به میز کار برسید و موارد دلخواه را ارتقا دهید. بعد به جلو بروید و از صخره سمت چپ بالا بروید و تا انتها بروید تا سوغاتی بعدی The Survivor را باز کنید. (در ویدیو 22:03 تا 22:57) (این مورد را در زیرفصل  Passage in the caves پیدا خواهید کرد.)

در ساحل مسیر را ادامه دهید و از آب بگذرید بعد قیر را روی آتش نزدیک پرتاب کنید تا بتوانید به آتش برسید. (تیر روی تخته را بردارید) آتش کوچک پیش روی خود را روشن کنید، و قبل از جلو رفتن، به چپ نگاه کنید تا یک علوفه ببینید، با یک صندوق بزرگ در آن طرف. علوفه را روشن کنید و به سرعت بدوید و صندوق را خالی کنید و باز به سمت آتش برگردید (در طول مسیر Episanguisها را نیز بردارید.)

قیر را روی آتش نزدیک قایق بیندازید تا عبور کنید، سپس چوبی را از بسته بردارید و روشن کنید و به سمت صخره بروید و از آن بالا رفته و جلو بروید تا نگهبانان سر و کلشان پیدا شود. روی زمین به آرامی و نشسته پیش بروید و به درون کشتی شکسته رفته و صندوق را خالی کنید و دیگر لوت‌ها را بردارید. در آخر یک بمب آتشین از دریچه انتهای کشتی به پایین بیندازید و بعد پایین رفته و خودتان را به مشعل برسانید. مشعل را برداشته و به سمت چپ کشتی بروید تا به یک صندوق با لوت‌های مختلف برسید. مسیر را برگردید و مشعل را سرجایش بگذارید و دشمنی که از سرپایینی می‌آید را بکشید. اینبار مشعل را بردارید به سمت بیرون کشتی و چپ بروید و در محل مشعل‌دان جدید قرار دهید. آتش اینجا را روشن کنید و لوت‌ها را بردارید. مراقب دشمن کلاه خود دار که آتشی نیز در دست دارد. وقتی او در میان موش‌هاست آتشش را خاموش کنید تا به دیار باقی بشتابد!

یکی دو نگهبان نیز در بالای محل است که باز با خاموش کردن آتش‌شان می‌توانید آنها را طعمه‌ی موش‌ها کنید. بعد باز مشعل روشن را بردارید و از سر بالایی بالا بروید. در انتهای مسیر مشعل را سر جایش قرار دهید و از صخره بالا بروید. در اینجا باید به سمت راست مسیر را ادامه دهید. از یک سنگ Odoris برای منحرف کردن موش‌های پیش رویتان استفاده کنید تا آنها را مشغول کرده و سریع به سمت جلو پیش بروید. در انتهای محل قبل از اینکه از شکاف بگذرید از مسیر سمت راست به داخل کشتی بروید تا به یک میز کار قفل شده یا صندوق مخفی برسید و با چاقو آن را باز کنید. (در ویدیو 31:34)

راهنمای بازی A Plague Tale: Requiem / فصل هفتم: Felons

به عقب برگردید و از شکاف به سمت دیگر بروید بعد از صحبت‌ها مسیر را ادامه دهید تا به سوفیا برسید و دمو آغاز شود.

با Arnaud به سمت اسکله در شهر حرکت کنید تا وارد یک منطقه ساحلی بزرگ با نگهبانان مختلف شوید. در اینجا می‌توانید به آرنو دستور دهید تا به سربازان حمله کند و با این کار او برای مدت کوتاهی با آنها مبارزه کرده و آنها را می‌کشد. با این روش کشتن تک تک دشمنان باید نسبتاً آسان باشد فقط نکته اینکه اگر دو نفر یا بیشتر به طور همزمان به آرنو حمله کرد شما می‌توانید از سنگ‌های مختلف فلاخن برای گیج کردن دشمنان و فرصت دادن به او برای کشتن دشمنان استفاده کنید. در ویدیو می‌توانید این بخش را بین ۳۷:۰۷ تا ۴۶:۲۸ ببینید.

راهنمای بازی A Plague Tale: Requiem / فصل هفتم: Felons

وقتی طبق ویدیو از شکاف گذر کردید، در بخش دیگر به سمت چپ بروید و از صخره بالا رفته و از بریدگی داخل شوید و تا انتهای غار بروید تا نقاشی را پیدا کنید، با تعامل با آن سوغاتی The first men را باز می‌کنید. (در ویدیو 46:40 تا 47:53) (این مورد را در زیرفصل  The fishing village پیدا خواهید کرد.)

به عقب برگردید و مسیر را به سمت پایین ادامه دهید، تا وارد منطقه دیگری شوید. در این منطقه می‌توانید طبق روش خودتان بازی کنید یا از موش‌ها برای کشتن دشمنان و یا از سنگ فلاخن برای خاموش کردن آتش دشمنان و کشتن‌شان بوسیله موش یا حتی از Arnaud برای کشتن آنها استفاده کنید. ولی ما از سمت چپ مسیر را به شکل مخفیانه پیش رفتیم و صندوق‌های طول مسیر را خالی کردیم. در ویدیو دقایق ۴۸:۴۴ تا ۵۳:۰۰ می‌توانید این بخش را به شکل کامل مشاهده کنید. فقط نکته اینکه یک صندوق بزرگ در این بخش وجود دارد که از دقیقه ۵۱:۴۸ تا ۵۲:۲۸ چگونگی خالی کردن آن را مشاهده کنید. (اگر باز موش سر راهتان بود با قدرتی هوگو آنها را دور کنید)

راهنمای بازی A Plague Tale: Requiem / فصل هفتم: Felons

بعد از انجام کارهایی که در بالا ذکر شد، درِ انتهای محل را باز کنید تا دمو آغاز شود و در حین دمو دکمه‌ها را بزنید تا سوفیا را نجات دهید. بعد از این به دنبال سوفیا وارد کشتی شوید و به آرنو کمک کنید تا لنگر را بالا بکشد. اما لنگر گیر کرده است. به سمت دیگر بروید، ابتدا دریچه را از بین ببرید و بعد با انداختن گوشت موش‌ها را مشغول کنید، به سمت دیگر بروید و به آرنو دستور دهید اهرم را بچرخاند، وقتی اهرم در انتهایش بود زنجیر را پاره کنید و دوباره به قایق برگردید و اهرم اصلی را بچرخانید تا لنگر بالا بیاید. سپس به عرشه بالایی بروید و طناب را بکشید تا بادبان بالا بیاید. بادبان گیر کرده به سمت راست و خارج کشتی بروید، صندوق را خالی کنید و مانند عکس بالا زنجیر روی بادبان را از همین زوایه از بین ببرید تا دمو آغاز شود و این قسمت به پایان برسد.

راهنمایی‌های مرتبط با بازی A Plague Tale: Requiem

دیدگاه ها بسته شده است