راهنمای بازی Resident Evil 4 – HD Project – قسمت اول (Chapter1-1)

راهنمای بازی Resident Evil 4 – HD Project – قسمت اول (Chapter1-1)

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil 4 – HD Project (منوی اصلی)

در بالا ویدیوی کاملا اختصاصی ساعت هفت (قسمت اول) را مشاهده می‌کنید… (بدون دمو)

آیتم‌ها و گنج‌های مهمی که در این قسمت بدست می‌آورید:

  • Spinel
  • تیر کلت
  • تفنگ شات گان (Shotgun)
  • تیر تفنگ شات گان
  • نارنجک سبز
  • Pearl Pendant
  • Beerstein
  • Red Catseye
  • گیاه دارویی زرد

بعد از دمو در همان ابتدا سه کلاغی که جلویتان است را بکشید تا کمی پول و یک Spinel بدست بیاورید. داخل کلبه بعد از دمو دشمن را بکشید. به سرش شلیک کنید و به او لگد بزنید و بعد با چاقو به او ضربه بزنید. در طبقه بالا تیر کلت را بردارید. در طبقه پایین از پنجره سمت راست به بیرون بپرید و سه دشمن را بکشید. ابتدا به سرشان شلیک کنید و با لگد به آنها بزنید تا تیر کمتری مصرف کنید.

مسیر را ادامه دهید، در کلبه تیر کلت را بردارید و جعبه‌ها را بشکنید و آیتم‌ها و پول را بردارید. در اینجا می‌توانید سیو کنید. جلوتر دو کلاغ را بکشید (تا نارنجک گیر بیاورید) و بعد سگ را آزاد کنید. (اختیاری است اما اگر آزادش کنید در باس به کمکتان می‌آید.) مراقب تله‌هایی که جلوتر وجود دارد باشید از آنها بگذرید (یا با شلیک آنها را غیر فعال کنید) و دشمنی که بالای تپه است را بکشید. مسیر مستقیم را بروید تا به کلبه بعدی برسید جعبه‌ها را بشکنید و آیتم‌ها را بردارید. زنی درون این کلبه به شکل جنون‌آمیزی به قتل رسیده است! جلوتر دشمنان را بکشید و از پل بگذرید. مراقب کلبه بعدی باشید یک دشمن درونش وجود دارد. بعد از کشتن دشمن تیر کلت را بردارید و جعبه‌ها را بشکنید و آیتم‌ها را بردارید. مسیر را ادامه دهید و از در بگذرید تا وارد روستا شوید.

در اینجا باید مدت زمانی را به کشتن دشمنان سر کنید تا ناقوس کلیسا به صدا در بیاید. کمی دشمنان را در همین ابتدای روستا بکشید ولی در صورتی که به مشکل خوردید سریع خودتان را وارد کلبه‌‌ی دوم در سمت چپ کنید تا دمو آغاز شود. در دمو می‌بینید که این زامبی‌ها بسیار باهوش هستند و با برنامه ریزی قصد دارند کارتان را بسازند و البته یک دشمن با اره برقی به سراغتان می‌آید! بلافاصله بعد از دمو کمد سمت راست را جلوی پنجره بکشانید بعد به سراغ انتهای طبقه اول بروید و دو جعبه را بشکنید و تیر کلت را نیز از روی قفسه بردارید.

راهنمای بازی Resident Evil 4 - HD Project - قسمت اول (Chapter1-1)

به سرعت به طبقه بالا بروید و شات گان (Shutgun) را بردارید. با شکستن شیشه قفسه کنار آن نارنجک سبز را بردارید و در آخر از روی تخت تیر شات گان را بردارید. نبردبان جلویی را به پایین بیندازید و از پنجره این اتاق به سمت دیگر بروید. فقط مراقب دشمنان باشید. مسیر را به سمت راست ادامه دهید تا به پشت بام خانه برسید در آنجا یک Spinel خواهید یافت. (عکس بالا) به پایین بپرید و شاتگان را انتخاب کنید و شروع به کشتن دشمنان به صورت گروهی کنید. دشمن اره برقی بدست (دکتر سالوادور) نباید زیاد به شما نزدیک شود چراکه اگر نزدیک شود کارتان با یک ضرب تمام است! پس وقتی نزدیک بود با شلیک شاتگان او را به عقب پرت کنید. در اینجا از نارنجک، شاتگان و کلت به صورت ترکیبی استفاده کنید (سریع مهماتی که دشمنان از خود بیرون می‌دهند را بردارید تا هم مهمات کم نیاورید و هم ناپدید نشوند) و زنده بمانید تا ناقوس کلیسا به صدا در بیاید و این بخش تمام شود.

راهنمای بازی Resident Evil 4 - HD Project - قسمت اول (Chapter1-1)

با رفتن دشمنان حال نوبت شماست که تمام دهکده را بگردید و آیتم‌های باقی مانده را بردارید. در اینجا پیشنهاد می‌کنیم به ویدیو مراجعه کنید از دقیقه 4 تا 11 در دهکده هستیم و بعد از کشتن دشمنان تمام آیتم‌های موجود را برداشتیم. (وارد تمام ساختمان‌ها شوید) (تیر شات گان، پول، تیر کلت و گیاهان دارویی مختلف مخصوصا زرد که دقیقا درون جعبه پشت تویله‌ای که یک گاو داخلش است قرار دارد. گیاهان دارویی زرد مهم هستند چراکه باعث افزایش تولبار سلامتی می‌شود) بعد از برداشتن آیتم‌ها وارد در شمال غربی روستا شوید تا وارد منطقه بعدی شوید.

در اینجا کمی جلوتر در سمت چپ می‌توانید با استفاده از دستگاه تایپ بازی را ذخیره کنید. در اینجا شما یک سری مدالیون آبی در محیط مشاهده می‌کنید. اگر ده تا از آنها را نابود کنید یک کلت جدید (Punisher) رایگان می‌توانید از تاجر بگیرید. در سمت راست روی دیوار همانجایی که نوشته آبی قرار دارد اولین مدالیون را می‌بینید آن را نابود کنید. در بالای کلبه بزرگ در سمت چپ مدالیون آبی بعدی وجود دارد. در اینجا مراقب دشمنان نیز باشید و همینطور روی زمین نیز نگاه کنید بعضی وقت‌ها مرغ‌ها تخم می‌کنند، حتی تخم طلایی نیز گیرتان می‌آید که خونتان را به طور کامل پر می‌کند یا می‌توانید آن را بفروشید تا پول خوبی بدست بیاورید. در کنار کلبه‌ای که بازی را سیو کردید یک چاه وجود دارد ابتدا با شلیک به چوبی که در چاه را باز نگهداشته آن را ببندید و بعد به Pearl Pendant شلیک کنید تا روی درِ چاه بیفتد و آن را بردارید. (اگر به چوب شلیک نکنید گردنبند داخل آب میفتد و آن را از دست می‌دهید!) در سمت راست یک مدالیون آبی روی درخت آویزان است فقط مراقب دشمن نیز باشید و بعد از کشتن دشمن آن را نابود کنید.

به کلبه سمت راست بروید، در پشت کلبه زامبی‌ای مشغول کار است! آن را بکشید بالای آنجا یک مدالیون آبی دیگر است. از در پشتی داخل شوید. در این کلبه بشکه‌ها را بشکنید و درِ کمد‌ها را باز کنید و آیتم‌ها را بردارید. یک Spinel در کمد وسطی است. در طرف دیگر روی آسیاب بادی یک مدالیون دیگر است. در پنجره طرف دیگر ساختمان نیز مدالیون آبی بعدی را پیدا خواهید کرد.

از نبردبان بالا بروید و مرد را بکشید و بعد از کمد آیتم را بردارید. از پنجره به سمت دیگر بروید. اگر به انتهای سمت چپ بروید و به بالای در نگاه کنید آخرین مدالیون آبی این مکان را پیدا خواهید کرد. حال به سمت پنجر‌ه‌ای که از آن خارج شدید برگردید. دقیقا وقتی از پنجره خارج شدید از شکافی که رو به رویتان است به پایین بپرید تا در پایین داخل جعبه Beerstein را بدست بیاورید. کمد را از جلوی در کنار بکشید تا مسیر باز شود. بعد از برداشتن تمام آيتم‌ها و کشتن دشمنان از در انتهای این قسمت در بخش شمال شرقی داخل شوید تا وارد محیط بعدی شویم.

راهنمای بازی Resident Evil 4 - HD Project - قسمت اول (Chapter1-1)

از سرپایینی پایین بروید اما مراقب باشید دشمنان سنگی به پایین پرت می‌کنند باید دکمه‌ روی صفحه را پشت سرهم فشار دهید (در PC دکمه D است) و در آخر دو دکمه ظاهر شده را بزنید تا سنگ کارتان را نسازد! بعد وارد تونل شوید حتما به Spinel‌هایی که به شما چشمک می‌زنند شلیک کنید تا آنها را بدست بیاورید. این قسمت کمی سخت است و پر از تله، همینطور دشمنان از راه دور به سمتتان دینامیت پرت می‌کنند! اینجاست که متوجه می‌شوید که این رزیدنت ایول با نسخه‌های دیگر فرق دارد و دشمنان از هر روشی برای کشتن‌تان استفاده می‌کنند! مراقب زمین نیز باشید که پر از تله است و با شلیک تیر آنها را خنثی کنید. در سمت چپ نیز اگر بی‌دقتی کنید وارد تله دینامیت می‌شوید و خودتان را به هوا می‌فرستید! در آنجا در جعبه یک Spinel وجود دارد. در آنطرف  نیز یک دشمن با دینامیت منتظرتان است! در ساختمان سمت راست اوضاع وخیم‌تر است اگر نزدیک در شوید از سوراخش به سمتتان دینامیت پرت می‌کنند! بهترین راهِ ورود، از پنجره پشتی است! مراقب باشید قبل از اینکه دشمن دینامیتش را به سمتتان فرستاد منفجرش کنید. در داخل اتاق شوید و دشمنان را بکشید و آیتم‌ها مخصوصا نارنجک سبز را بردارید.

در وسط این بخش روی درخت یک لانه پرنده می‌بینید روی آن شلیک کنید تا روی زمین گنج Red Catseye را بدست بیاورید. یک جعبه در سمت راست ساختمان اصلی وجود دارد. بعد از کشتن تمام دشمنان و برداشتن آیتم‌ها وارد ساختمان اصلی شوید. تیر کلت را از روی میز بردارید. درِ کمد را نیز باز کنید و پول را بردارید. در اتاق‌های بعدی مراقب تله‌ّها باشید آنها را از بین ببرید و جلو بروید. در آخرین اتاق بعد از برداشتن آیتم‌ها، کمد را از جلوی در کنار بزنید و با کمد انتهای اتاق تعامل کنید تا دمو آغاز شود و این فصل را به پایان برسانید.

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil 4 – HD Project (منوی اصلی)

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با Resident Evil 4 – HD Project

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است