راهنمای بازی Resident Evil 4 – HD Project – قسمت دوازدهم (Chapter4-2)

راهنمای بازی Resident Evil 4 – HD Project – قسمت دوازدهم (Chapter4-2)

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil 4 – HD Project (منوی اصلی)

در بالا ویدیوی کاملا اختصاصی ساعت هفت (قسمت دوازدهم) را مشاهده می‌کنید… (بدون دمو)

آیتم‌ها و گنج‌های مهمی که در این قسمت بدست می‌آورید:

  • انواع آیتم‌ها 
  • Velvet Blue
  • Spinel
  • گنج Royal Insignia

راهنمای بازی Resident Evil 4 – HD Project – قسمت دوازدهم (Chapter4-2)

در ابتدا در پیش تاجر تمام جعبه‌ها را بشکنید و آیتم‌ها را بردارید و بعد وارد اتاق تمرین تیراندازی شوید و حداقل ۴ جایزه را بگیرید تا پول کامل مرحله سوم را نیز بدست بیاورید. (۳۵ هزار طلا بدست می‌آورید) بعد بازی را ذخیره کرده و از در کناری وارد معدن شوید. جلوتر دشمنان را بکشید و از جعبه‌ها آیتم‌ها را بردارید. درون واگن یک Velvet Blue پیدا خواهید کرد. مسیر را جلوتر بروید تا در پایین محل به گروهی از دشمنان برخورد کنید. ابتدا همان بالا بمانید و دشمنان را بکشید و بعد به پایین و به سمت چپ رفته و اهرم را بکشید. (همان جا از واگن Velvet Blue را بردارید.) به سمت راست محل بروید و بعد از کشتن دشمنان از سر بالایی بالا رفته و از پشت دستگاه پنج هزار پول را بردارید و بعد اهرم را بکشید. به سمت عقب که برگردید دشمنان بیشتر مخصوصا یک دشمن اره برقی بدست (Dr. Salvador) به سمتتان یورش می‌آورد. با شاتگان حساب تمام دشمنان را برسید و اهرم انتهای این قسمت را فشار دهید. بعد دینامیت را از واگنی که پایین می‌آید بردارید و روی سنگ بگذارید و کمی عقب بروید تا راه باز شود. بعد از کشتن دشمنان آنطرف و شکستن جعبه‌ها وارد در شوید.

راهنمای بازی Resident Evil 4 – HD Project – قسمت دوازدهم (Chapter4-2)راهنمای بازی Resident Evil 4 – HD Project – قسمت دوازدهم (Chapter4-2)

قبل از هر چیز در این محیط تمام لوت‌ها را بردارید. بعد به سمت در بروید تا دو El Gigante به طور همزمان به سمت شما یورش بیاورند. ابتدا باید از شر یکی از آنها خلاص شوید تا مبارزه راحت‌تر شود. از نبردبان بالا بروید و به سمت پایین سر بخورید و اهرم را نگهدارید و وقتی یک El Gigante روی وسط محیط بود اهرم را بکشید تا دروازه وسط محیط باز شود و El Gigante به داخل مواد مذاب سقوط کند. حال که از شر یکی از آنها خلاص شدید روی دیگری تمرکز کنید و شروع به شلیک کردن به او بکنید. این باس نسبت به دیگر El Giganteها خون بیشتری دارد پس باید در محیط فرار کنید و در موقعیت مناسب به او شلیک کنید. بعد از شلیک تیرهای پیاپی انگل از کمر او بیرون می‌زند. به انگل با قویترین سلاحتان چند تیر بزنید. می‌توانید تیرهای مگنوم را خالی کنید بعدا که میزان تیر تفنگ Broken Butterfly را زیاد کردید می‌توانید در زیرهای این سلاح به این شکل صرف جویی کنید! همینطور مبارزه را با فرار، شلیک و در نهایت شلیک به انگل پشت او ادامه دهید تا کشته شود. (در ویدیو دقایق ۸:۲۱ تا ۱۲:۰۸ را مشاهده کنید.)

راهنمای بازی Resident Evil 4 – HD Project – قسمت دوازدهم (Chapter4-2)راهنمای بازی Resident Evil 4 – HD Project – قسمت دوازدهم (Chapter4-2)

بعد از شکست باس و برداشتن لوت ۱۵ هزارتایی به سمت در باز شده بروید، جعبه‌ها را بکشنید و وارد در بعدی شوید. در اینجا با Novistadorهای زیادی رو به رو می‌شوید. لوت‌های زیادی نیز در محیط وجود دارد. در محیط دو غار وجود دارد که باید به درون هر یک بروید و دستگاه درون هر دو غار را روشن کنید. با اینکا مسیر باز می‌شود. (بهتر است به ویدیو دقایق ۱۲:۴۶ تا ۱۸:۰۷ مراجعه کنید.) در مواجه با دشمنانی که به شکل گروهی به شما حمله می‌کنند از شاتگان و دشمنان تکی را با مسلسل نابود کنید. وقتی وارد تونل شدید باید مراقب باشید که ستون‌های متحرک روی سرتان فرود نیاید! اولی و دومی را که رد کردید مراقب سومی باشید باید ابتدا اهرم را فشار دهید تا ستون وسطی بایستد تا بتوانید به سمت جلو حرکت کنید. در انتهای مسیر گنج Royal Insignia را پیدا خواهید کرد و سوار آسانسور شوید و به سمت بالا بروید تا این بخش به پایان برسد.

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil 4 – HD Project (منوی اصلی)

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با Resident Evil 4 – HD Project

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است