راهنمای بازی Resident Evil 4 – HD Project – قسمت سیزدهم (Chapter4-3)

راهنمای بازی Resident Evil 4 – HD Project – قسمت سیزدهم (Chapter4-3)

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil 4 – HD Project (منوی اصلی)

در بالا ویدیوی کاملا اختصاصی ساعت هفت (قسمت سیزدهم) را مشاهده می‌کنید… (بدون دمو)

آیتم‌ها و گنج‌های مهمی که در این قسمت بدست می‌آورید:

  • انواع آیتم‌ها 
  • Spinel
  • Velvet Blue
  • گنج Staff of Royalty

بعد از خروج از آسانسور، شکستن جعبه‌ها، صحبت با تاجر در صورت نیاز و دخیره بازی به سمت جلو مسیر را پیش بروید. جلوتر دو دشمن را بکشید و روی میز سمت راست Spinel را بردارید. بعد مستقیم بروید تا به گروهی از دشمنان دور آتش برسید، وقتی حواسشان نیست از یک نارنجک استفاده کنید تا به طور گروهی همه آنها را بکشید. بعد از کشتن دشمنان و برداشتن لوت‌ها متوجه می‌شوید در انتهای این بخش بسته است، وارد کلبه سمت راست شوید تا به یک اهرم برسید و آن را بچرخانید تا دریچه انتهای محل باز شود.

راهنمای بازی Resident Evil 4 – HD Project – قسمت سیزدهم (Chapter4-3)

در پایین مسیر جلو را بروید در طول مسیر در دو سمت آیتم‌ها را بردارید. (مخصوصا Velvet Blue از جعبه) وقتی به محل بازتر رسیدید مراقب باشید اینجا پر از دشمن است. تله‌هایی نیز در وسط راه قرار دارد که بهتر است با شلیک گلوله آنها را خنثی کنید. در اینجا دشمنان را بکشید و بسیار مراقب باشید. بعد از سمت راست پایین بروید و بپیچید، Velvet Blue را از روی زمین بردارید، کمی جلوتر پله‌ها را خواهید دید پایین پله‌ها سنگ قبر را کنار بزنید تا گنج Staff of Royalty را بدست بیاورید. به عقب برگردید و به سمت راست بروید، در اینجا در سمت چپ اگر دقت کنید یک دشمن اره برقی بدست (Dr. Salvador) را در طبقه بالای ساختمان می‌بینید از دور با تفنگ نشانه‌دار به سرش چند شلیک انجام دهید تا کشته شود. از نبردبان بالا بروید و از جسد ده هزار طلا را بردارید و از وسط اتاق کلید Key to the mine را بردارید. با برداشتن کلید گروهی از دشمنان از نبردبان بالا می‌آیند. دقت کنید به طبقه پایین نروید چراکه یک Dr. Salvador دیگر نیز آنجاست! پس اول حساب دشمنان متعددی که از نبردبان بالا می‌آیند را برسید و بعد به طبقه پایین بروید و Dr. Salvador را بکشید. در طبقه پایین نیز تمام آیتم‌ها را بردارید و بعد از طریق نبردبان باز به بیرون برگشته و مسیر را به سمت درب ادامه دهید و با کمک کلید وارد منطقه بعدی شوید. در ویدیو برای دیدن مبارزات به دقایق ۴:۴۳ تا ۱۰:۳۳ مراجعه کنید.

راهنمای بازی Resident Evil 4 – HD Project – قسمت سیزدهم (Chapter4-3)

بعد از پله‌ها وارد در شوید، بلافاصله مسلسل را آماده کنید و اول حشرات موزی را بکشید و بعد به چراغ‌های قرمز روی سقف شلیک کنید تا تیغه‌ها شما را له نکند! جلوتر دو Spinel را یکی روی زمین و دیگری روی آتشدان (با شلیک گلوله به زمین بیندازید) بردارید و به سمت جلو بروید. سوار واگن شوید و بعد در سمت چپ به اهرم که در عکس بالا نیز مشخص است شلیک کنید تا واگن‌ها به جلو برود. در طول مسیر به دشمنان قبل از اینکه به درون ترن بپرند شلیک کنید و کارشان را بسازید. کمی جلوتر در جایی واگن متوقف می‌شود و دشمنان زیادی به شما حمله می‌کنند با شاتگان کار دشمنان را بسازید و باز به اهرم شلیک کنید تا جلوتر بروید. حتی جلوتر یک Dr. Salvador نیز مزاحمتان می‌شود. (البته زودتر به او شلیک کنید تا به پایین سقوط کند و مزاحمتان نشود!) برای دیدن ویدیو این بخش به دقایق ۱۱:۵۲ تا ۱۵:۴۷ مراجعه کنید. در آخر The Stone of sacrifice را بدست می‌آورید. از نبردبان انتهای بخش بالا بروید و The Stone of sacrifice را روی در بگذارید و واردش شوید تا این بخش به پایان برسد.

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil 4 – HD Project (منوی اصلی)

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با Resident Evil 4 – HD Project

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است