راهنمای بازی Resident Evil 4 – HD Project – قسمت هشتم (Chapter3-2)

راهنمای بازی Resident Evil 4 – HD Project – قسمت هشتم (Chapter3-2)

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil 4 – HD Project (منوی اصلی)

در بالا ویدیوی کاملا اختصاصی ساعت هفت (قسمت هشتم) را مشاهده می‌کنید… (بدون دمو)

آیتم‌ها و گنج‌های مهمی که در این قسمت بدست می‌آورید:

  • انواع آیتم‌ها (تیر کلت، تیر شاتگان، تیر مسلسل، تیر Refile، انواع نارنجک و…)
  • First Aid Spray
  • Spinel
  • Green Eye
  • Red Eye
  • گنج Butterfly Lamp
  • گنج Illuminados Pendant
  • گنج Elegant Mask
  • آیتم Goat Ornament
  • Velvet Blue
  • گنج Red Gem

در چشم مجمسه اول یک Spinel خواهید یافت. تمام کوزه‌های محیط را بشکنید و از صندوق نارنجک سبز را بردارید. بعد از برداشتن تمام آیتم‌ها با تاجر صحبت کنید. مسلسل، Red9 و ریفایل اتوماتیک را ارتقا دهید و وارد در سمت چپ او شوید. در اینجا وارد محیط Target Practice می‌شوید. در این بخش می‌توانید تمرین کنید تا چهار سری پول بدست بیاورید فعلا سری A را بروید تا ۱۵۰۰۰ پول بدست بیاورید. (هر دور ۶ Bottle Caps بدست بیاورید تا پول را بگیرید.) بعد از بدست آوردن پول از در خارج شوید و بازی را سیو کنید.

جلوتر بروید و وارد در سمت راست شوید. بشکه‌ها بشکنید و از نبردبان پایین بروید. در این محیط جلوتر با دشمنانی رو به رو می‌شوید که غیب می‌شوند. برای راحت‌تر کشتن آنها از شاتگان یا مسلسل استفاده کنید. به ویدیو از دقایق ۳:۰۵ تا ۹:۴۷ مراجعه کنید. در حین کشتن دشمنان باید به جلو بروید و اهرم را بکشید تا آب پایین بیاید. در این بخش حتما Green Eye ،Red Eye و کریستال‌های رنگی مختلف را جمع‌آوری کنید و اصلا آنها را نفروشید. در کنار اهرم در صندوق گنج Butterfly Lamp را بردارید. در اصل کریستال‌های رنگی را برای قرار دادن این این لامپ احتیاج داریم ولی فعلا به قرار دادن کریستال‌ها احتیاجی ندارید. بعد از برداشتن همه آیتم‌ها و کشتن دشمنان به سمت دیگر بروید و وارد در شوید، در اینجا با تله‌هایی مرگبار رو به رو می‌شوید از بین آنها با دقت جلو بروید و آنها را رد کنید و از نبردبان بالا رفته و وارد در انتهای این بخش شوید.

راهنمای بازی Resident Evil 4 – HD Project – قسمت هشتم (Chapter3-2)

وقتی وارد در شدید با گروهی از دشمنان در پایین محیط که در حال انجام مراسمی خاص هستند رو به رو می‌شوید‌. از نبردبان پایین نروید در عوض به سمت راست و بالای این گروه بروید و یک نارنجک به پایین و بین آنها پرتاب کنید. باز به پایین بپرید و دشمنان را بکشید. (نگذارید فرار کنند!) با کشتن آنها مخصوصا دشمن قرمز گنج‌های زیادی بدست می‌آورید. در اینجا تعداد زیادی Spinel و یک Illuminados Pendant بدست می‌آورید.

بعد از برداشتن آیتم‌ها از نبردبان بالا بروید و روی لوستر بپرید و با پرش خود را به سمت دیگر برسانید. در سمت دیگر محیط کوزه‌ها را بشکنید و بعد به سمت لوستر بعدی بروید و با کمک آن خود را به سمت دیگر محیط برسانید. در اینجا اهرم را فشار دهید تا درها باز شوند. از صندوق نیز گنج Elegant Mask را بردارید. به سمت دیگر و به پیش تاجر بروید. اگر ارتقایی لازم دارید انجام دهید. بازی را سیو کنید و از در کنار تاجر در طبقه بالا داخل شوید. (در ویدیو ما به عقب برمی‌گردیم تا گنجی که جا گذاشتیم را برداریم)

بعد از وارد شدن به در سمت چپ تاجر، گیاه دارویی قرمز را بردارید و به سمت راهروی سمت چپ مسیر را ادامه دهید‌ و وارد در بعدی شوید. در اینجا باید با دشمنان مختلفی که درون این اتاق هستند مبارزه کنید. بعد از کشتن دشمنان و دنبال کردن دشمن عجیبی که ماسک قرمزی بر سر دارد. او فرار کرده و با مسلسلی بزرگ به سراغتان می‌‌آید. در اینجا زیاد نزدیکش نشوید چراکه مسلسل مرگبار است، به طبقه بالا بروید و از آنجا با تفنگ نشانه‌دار کار دشمن را تمام کنید. بعد از کشتن او کلید گالری یا Gallery Key را می‌توانید از جنازه‌اش بردارید و با کمک کلید در را باز کنید. بعد از کشتن دشمنان حتما کوزه‌ها را نیز بشکنید و تمام آیتم‌ها را بردارید. در ویدیو دقایق ۱۵:۴۵ تا ۲۱:۱۴ را مشاهده کنید‌.

راهنمای بازی Resident Evil 4 – HD Project – قسمت هشتم (Chapter3-2)

در اتاق بعدی باید یک معمای ساده را حل کنید. از چهار تا یک به شکل عکس عددها را انتخاب کنید تا شکل صحیح قاب عکس‌ها درست شود و بعد ok را بزنید. (مثل عکس بالا) تا دیوار کنار برود و بتوانید وارد اتاق بعدی شوید. (روی سر گوزن شلیک کنید تا یک Spinel بدست بیاورید.)

در اتاق بعدی بعد از دمو دوباره باید با تعداد زیادی از دشمنان مبارزه کنید. در این اتاق ابتدا از پله‌های رو به رو بالا بروید و دکمه قرمز را فشار دهید با اینکار پلتفورمی به بالا می‌آید که رویش یک صندوق است، برای باز کردن پلی که به سمت صندوق می‌رود باید وارد اتاق وسطی طبقه بالا شوید و کوزه را بشکنید و دکمه قرمز را فشار دهید. وقتی به سمت صندوق می‌روید باید مراقب باشید دشمنان با آرپی‌جی ظاهر می‌شوند. اگر مشکلی دارید حتما به ویدیو دقایق ۲۱:۵۰ تا ۲۶:۱۷ مراجعه کنید. درون صندوق آیتم Goat Ornament را بردارید و بعد از کشتن دشمنان و برداشتن تمام آیتم‌ها از کوزه‌ها وارد در بعدی شوید.

راهنمای بازی Resident Evil 4 – HD Project – قسمت هشتم (Chapter3-2)

در اینجا می‌توانید بازی را ذخیره کنید، بعد به سمت جلو بروید، وارد در باز شوید و بعد با شلیک به نقطه درخشان یک Spinel بدست بیاورید. جلوتر کلاغ‌های روی حوض را بکشید تا آیتم اضافه بدست بیاورید و بعد از جعبه‌ها آیتم‌ها را بردارید. در سمت راست اینجا در بسته‌ای است که برای باز کردنش به اشلی احتیاج دارید، فعلا محلش را به ذهن بسپارید (محلش را در نقشه بالا برایتان علامت زدیم!) و به سمت جلو مسیر را ادامه دهید.

وقتی وارد در بعدی شدید در اینجا به یک حیاط پیچ در پیچ می‌رسید که پر از سگ‌های دشمن و البته آیتم و گنج است. هدف اینجا پیدا کردن دو تکه از پازلی است که با کمک آن باید در بعدی را باز کنید. تکه‌ها در کنار مجسمه‌ها قرار دارند. سگ‌ها را به راحتی می‌توانید با مسلسل بکشید، آنها سریع هستند پس کلت برایش جوابگو نیست. همینطو اگر به شکل گروهی به شما یورش آوردند از شاتگان استفاده کنید. علاوه بر آیتم‌های مختلف (مخصوصا First Aid Spray)، Velvet Blue، Moonstone (Left half)، گنج Red Gem و Moonstone (Right half) را بدست می‌آورید. پیشنهاد ما مراجعه به ویدیو دقایق ۲۸:۰۰ تا ۳۳:۱۵ است. بعد از برداشتن هر دو بخش Moonstone به جلوی در بروید بعد هر دو قسمت را باهم ترکیب یا Combine کنید و Blue Moonstone را روی در بگذارید تا باز شود و این قسمت از فصل به پایان برسد.

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil 4 – HD Project (منوی اصلی)

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با Resident Evil 4 – HD Project

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است