راهنمای بازی Resident Evil 4 – HD Project – قسمت هفتم (Chapter3-1)

راهنمای بازی Resident Evil 4 – HD Project – قسمت هفتم (Chapter3-1)

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil 4 – HD Project (منوی اصلی)

در بالا ویدیوی کاملا اختصاصی ساعت هفت (قسمت هفتم) را مشاهده می‌کنید… (بدون دمو)

آیتم‌ها و گنج‌های مهمی که در این قسمت بدست می‌آورید:

  • انواع آیتم‌ها (تیر کلت، تیر شاتگان، تیر مسلسل، تیر Refile، انواع نارنجک و…)
  • Spinel
  • Refile اتوماتیک
  • اسلحه Red9
  • گیاه زرد
  • گنج Golden Bangle
  • گنج Purple Gem

در فصل سوم رزیدنت ایول ۴ شما در قلعه‌ای مخوف قرار دارید. در بخش ابتدایی تمام جعبه‌ها و بشکه‌ها را تخریب کنید (درون جعبه‌ها مار، Spinel، انواع تیر و… وجود دارد) و آیتم‌ها را بردارید. (در صورت لازم به ویدیو مراجعه کنید) بعد به پشت ساختمانی که تاجر آنجاست بروید تا از صندوق ۵۰۰۰ پول را بردارید. حال وارد ساختمان شوید تا پیش تاجر خرید و فروش و ارتقاهای لازم برای این بخش را انجام دهید. در اینجا  اول از همه نقشه گنج‌های قلعه را بخرید و همینطور کیفتان را بزرگ کنید. بعد کلت و شاتگان قدیمی‌تان را بفروشید و Red9 و شاتگان جدید را بخرید. (پیشنهاد ما Red9 است اما می‌توانید صبر کنید که کلت جدیدتر را جلوتر بخرید ولی قدرتمندترین کلت بازی از نظر میزان آسیب رساندن Red9 است ولی از نظر سرعت و میزان آتش کلتی که جلوتر داده می‌شود قویتر است، انتخاب با خودتان است.) همینطور Refile اتوماتیک را بخرید چون به کارتان می‌آید. برای Red9 نیز می‌توانید Stock را بخرید تا دقت و ثبات تیراندازی شما با این سلاح بیشتر شود‌. هیچ سلاح دیگری نخرید ولی می‌توانید تفنگ Refile اتوماتیک و Red9 را از نظر تعداد تیرها و قدرت تیرهایشان ارتقا دهید. (اصلا شاتگان جدید را ارتقا ندهید چراکه بعدا می‌خواهیم آن را عوض کنیم.) بعد از برداشتن تمام آیتم‌ها و ارتقا و خریدهای لازم از پله‌ها بالا بروید و وارد درب شوید. (دقت کنید اگر حتی پول کافی ندارید الماس‌های خاص خود را نفروشید، با اضافه کردن الماس‌های خاص روی یک سری آیتم‌ها قیمت آنها به شدت زیاد می‌شود.) (فروش Spinelها مشکلی ایجاد نمی‌کند.)

کمی جلوتر تیر Refile را از روی جعبه بردارید. روی پله‌ها به اشلی بگویید که بایستد چراکه کمی جلوتر دشمنان شروع به شلیک آتش با منجلیق می‌کنند. در سمت راست بالا می‌بینید که دشمنان در حال شلیک با منجلیق هستند با دقت به بشکه قرمز کنار آنها شلیک کنید تا منفجر شوند. در سمت راست از ساختمان تخریب شده می‌توانید یک Spinel بدست بیاورید. به همراه اشلی به جلو و از پله‌های سمت راست پایین بروید. دو دشمن را بکشید و وارد اتاق شوید و سه بشکه را بشکنید و آیتم‌ها را بردارید. مسیر را برگردید و به جلو بروید. قبل از اینکه از پله‌های انتهای این بخش بالا بروید باید مراقب باشید در اینجا سه منجلیق وجود دارد. باید دشمنانی که این منجلیق‌ها را استفاده می‌کنند بکشید تا شلیک‌ها متوقف شود. در ویدیو به دقایق ۵:۱۷ تا ۶:۳۳ مراجعه کنید تا محل هر سه منجلیق را پیدا کنید.

راهنمای بازی Resident Evil 4 – HD Project – قسمت هفتم (Chapter3-1)

درون ساختمان اول در سمت راست مراقب دشمن باشید، اینگونه دشمنان را نباید به سرشان شلیک کنید. (عکس بالا) در عوض به زانوی پایشان شلیک کنید تا بنشینند و بتوانید حرکات آکروباتیک رویشان انجام دهید! می‌توانید در این اتاق یک گیاه دارویی زرد و از کنار اتاق درون صندوق گنج Golden Bangle را بردارید. دقت کنید در ویدیو ما برداشتن این گنج را در این قسمت فراموش کردیم اما در قسمت بعدی برگشتیم و آن را برداشتیم! خوب بعد از برداشتن تمام آیتم‌ها به سمت اهرمی که در سمت چپ است بروید و آن را بچرخانید تا توپ به بالا بیاید آن را بررسی کنید تا در را با شلیک توپ از بین ببرید! به سمت پشت محل تخریب شده بروید، از تاجر بگذرید و وارد درب شوید. (فعلا احتیاجی به خرید و فروش ندارید) از روی میز تیر شاتگان را بردارید. روبه رویتان روی دیوار یک شمشیر پلاتنیومی وجود دارد، آن را بردارید و از کمد اینجا آیتم را بردارید و بعد به طبقه بالا بروید. با ورود به طبقه بالا دشمن ظاهر می‌شوند از سمت چپ روی دیوار شمشیر طلایی را بردارید.

فعلا شاتگان را بردارید و شروع به کشتن دشمنان کنید. می‌توانید از نارنجک قرمز و یا آبی در صورت لزوم استفاده کنید. بیشتر از کلت و شاتگان استفاده کنید ولی اگر مجبور بودید حتما از دیگر تفنگ‌ها نیز استفاده کنید. به ویدیو دقایق ۷:۴۲ تا ۱۰:۴۸ مراجعه کنید. (به شدت مراقب اشلی نیز باشید) بعد از کشتن تمام دشمنان تمام طبقه بالا را بررسی کنید و آیتم‌ها و لوت‌ها را بردارید. (در کمد گیاه دارویی قرمز را بردارید) حال به طبقه پایین بروید و شمشیر طلایی را در محلی که شمشیر را برداشتید قرار دهید و در طبقه بالا شمشیر پلاتنیومی را قرار دهید. با اینکار در طبقه بالا دری باز می‌شود. وارد درب شوید کمی جلوتر دموی دیگری آغاز می‌شود.

بعد از دمو وارد در سمت چپ شوید. (در سمت راست بسته است) در اینجا دشمنانی در سمت چپ قرار دارد و یک دشمن تیرکمان بدست در سمت چپ بالا دیده می‌شود. دشمنان را بکشید، می‌توانید از بشکه که در سمت راست محیط است نیز استفاده کنید. بعد از کشتن دشمنان وارد اتاق سمت راست شوید و بشکه‌ها را بشکنید و کمد را خالی کنید. بعد به سمت جلو بروید در آنجا دو دشمن با سپر ظاهر می‌شوند اول با شاتگان سپر چوبی آنها را بشکنید و بعد حسابشان را برسید. وارد اتاق بعدی شوید گیاه دارویی روی قفسه را بردارید و بشکه را بشکنید. در اینجا مراقب باشید بلافاصله بعد از برداشتن کلید Castle Gate Key دشمان ظاهر می‌شوند در ابتدای اتاق یک بشکه قرمز است از آن برای کشتن دشمان استفاده کنید. مسیر را برگردید و با کمک کلید در بسته را باز کنید و داخل شوید.

راهنمای بازی Resident Evil 4 – HD Project – قسمت هفتم (Chapter3-1)

صدای خنده از دور به گوش می‌رسد کمی جلوتر بالای پله‌ها دموی بعدی را ببینید. بعد از دمو تمام کوزه‌های محیط را بشکنید و آیتم‌ها را بردارید، به پشتتان بالا که نگاه کنید یک درخشش می‌بینید با شلیک به آن گنج Purple Gem را بدست می‌آورید. (عکس بالا) در اینجا بازی را سیو کنید و از در سمت راست داخل شوید.

در این اتاق بشکه‌ها و کوزه را بشکنید و تیر کلت را بردارید. در سمت راست اینجا یک در بسته وجود دارد که باید کلیدش (کلید زندان) را پیدا کنیم. جلوتر دو بشکه دیگر را بشکنید و گیاه زرد را بردارید. در سمت چپ آنجا به دو مجسمه اسب می‌رسید که از دهانشان آتش بیرون می‌آید در سمت راست این محل روی قاب عکس دقت کنید کلید زندان را رویش پیدا خواهید کرد.

راهنمای بازی Resident Evil 4 – HD Project – قسمت هفتم (Chapter3-1)

مسیر را به عقب برگردید و با کلید زندان در قفل را باز کنید. به اشلی دستور دهید روی پله‌ها منتظرتان بماند. در پایین ابتدا آیتم‌های محیط را بردارید. در بالای محیط نیز تیرشات گان وجود دارد. درب زندان را باز کنید تا دشمن عجیب که Garrador نام دارد وارد محیط شود. اصلا در اینجا نباید بدوید چراکه این دشمن توانای دیدن ندارد اما کاملا به صدا حساس است. در محیط دو زنگوله وجود دارد با شلیک به آنها کاری کنید که به سمت آن دو یورش ببرند. در اینجا زمان مناسبی است که به انگلی که از پشت دشمن بیرون زده شلیک کنید. سعی کنید با تفنگ قوی مثل Refile اینکار را انجام دهید تا با سه چهار تیر کشته شود‌. بعد از کشتن او اهرم را در جایی که او زندانی بود بکشید تا آتش قطع شود به سمت جلو پیش بروید. در اینجا دشمنانی سد راهتان می‌شوند. آنها را بکشید و داخل در انتهای این بخش شوید.

راهنمای بازی Resident Evil 4 – HD Project – قسمت هفتم (Chapter3-1)راهنمای بازی Resident Evil 4 – HD Project – قسمت هفتم (Chapter3-1)

در اینجا با تعداد بسیار زیادی از دشمنان باید سر و کله بزنید. فقط مراقب دو تیرکمان بدست که از بالا به سمتتان شلیک می‌کنند باشید. از سمت چپ محیط با شاتگان به سمت جلو و طبقه پایین بروید و وارد اتاقی که آنجاست شوید. در این اتاق دو پلتفورم وجود دارد یکی خودتان و دیگری اشلی روی آن بایستد تا اهرم در محیط باز اصلی بیرون بیاید. در اینجا دشمنان مختلف را بکشید و بعد به محیط باز برسید و به اشلی دستور دهید اهرم را بچرخاند و خودتان از او محافظت کنید. با پایین آمدن پل دشمنان بیشتری با داس‌های بلند به سراغتان می‌آیند! مراقب اشلی باشید و همه آنها را بکشید و به سمت دیگر پل بروید. در آنجا به اشلی کمک کنید که به بالای محیط برود تا اهرم‌ها را بچرخاند و در این بین با تفنگ نشانه‌دار و مسلسل از اشلی در برابر دشمنانی که به او حمله می‌کنند محافظت کنید. دقت کنید در پایین نیز دشمنان دیگری وجود دارند که به لئون حمله می‌کنند همه را بکشید و اجازه دهید اشلی هر دو اهرم را بچرخاند بعد به او کمک کنید پایین بیاید و به همراه او از مسیر آبی رد شوید و وارد در شوید. (در ویدیو دقایق ۲۱:۲۹ تا ۳۵:۴۸ را برای این بخش مشاهده کنید.)

در اتاق بعدی وارد راهرو شوید تا دمو آغاز شود و مرحله به پایان برسد.

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil 4 – HD Project (منوی اصلی)

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با Resident Evil 4 – HD Project

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است