راهنمای بازی Gotham Knights / فصل اول: مرحله Blues Blackgate

راهنمای بازی Gotham Knights / فصل اول: مرحله Blues Blackgate

راهنمای تمام مراحل بازی Gotham Knights (منوی اصلی)

مطلب مرتبط: معرفی شخصیت هارلی کویین (Harley Quinn)

بعد از انجام کارهای مختلف در مخفیگاه به بیرون ساختمان بروید تا ماموریت را پیگیری کنیم. ابتدا خودتان را به Blackgate Penitentiary برسانید، ورود به محل نباید برایتان مشکل باشد، نشانه‌گرها شما را راهنمایی می‌کنند و تنها روش ورود هم همین است. دقیقا باید از در کوچک وارد شوید و مسیر را به سمت پایین بروید و بعد علامت روی نقشه را دنبال کنید تا به هدف که یک تونل است برسید.

بعد از تونل از شکاف بگذرید، بعد نوشته‌های روی دیوار را بررسی کنید، مسیر را ادامه دهید تا به یک دره برسید، با قلاب به سمت دیگر بروید. مسیر را ادامه دهید تا به در نیمه باز برسید. دستگاه کنار در را بررسی کنید تا در باز شود. به پایین بپرید، حال باید خود را به بلوک ۳ برسانید. در این بخش صندوق‌هایی نیز وجود دارد برای بدست آوردن لوت بیشتر صندوق‌ها را خالی کنید. بعد از خالی کردن صندوق‌ها به سمت بلوک ۳ بروید، در آنجا دشمنان را کله پا کنید و مسیر را تا محل مشخص شده ادامه دهید. در کنار آتش دشمنانی حضور دارند آنها را از پا در بیاورید. (اگر ضربه‌ای نخورید مقدار بیشتری XP بدست می‌آورید.) بعد از ناکار کردن دشمنان محیط را بررسی کنید تا محل هارلی کویین را بیابید. (در طبقه دوم)

بعد از صحبت کردن با Harley Quinn به سمت خروجی بلوک ۳ بروید، در طول مسیر صندوق‌ها را شناسایی و خالی کنید و دشمنان را مخفیانه از پا در بیاورید و به سمت محل مشخص شده بروید. همینطور مسیر را ادامه دهید تا یک مینی باس به نام “مادرخوانده” (Godmother) برسید. یک آموزش ظاهر شده و به شما درباره‌ی Attack Interrupt می‌گوید، اما راحت‌ترین راه برای مقابله با دشمن جاخالی کردن حملاتش است. یادتان باشد این مینی باس دارای کومبو (Combo) است و بهتر است دوبار حملاتش را خاجالی دهید و بعد از پشت به او ضربه بزنید. مراقب ضربات ناگهانی او باشید و با توانایی‌هایتان او را گیج کنید و بعد پشت سر هم او ضربه بزنید. همینطور نبرد را ادامه دهید و ضربات پیاپی به او وارد کنید تا از پا در بیاید.

به سمت محل مشخص شده بروید و خود را به زیرزمین برسانید، در زیرزمین صندوق‌ها را خالی کنید و دشمنان را مخفیانه کله‌پا کنید، فقط مراقب بولدوزر (Bulldozer) باشید و با ضربات قدرتی کارش را بسازید. بعد وارد اتاق بعدی شوید. در اتاقی که شواهد وجود دارد، از AR برای پیدا کردن ۴ سند که با رنگ بنفش مشخص شده‌اند استفاده کنید. پیدا کردن شواهد و اسناد XP و آیتم‌های خوبی به شما می‌دهند‌. اسناد را با نگه‌داشتن کلید AR اسکن کنید، تا کارت و فایلی را بیابید. برای برگشتن به نزد Harley Quinn از مخفی کاری استفاده کنید تا دوباره با Godmother رودرو نشوید. بعد از صحبت با هارلی کویین بالن تک شاخی که او رها می‌کند را در طول زندان تعقیب کنید تا به یک محیط بازتر زندان برسید، در اینجا دشمنان مختلفی وجود دارد آنها را شکست دهید. یک بولدوزر نیز اینجاست از ضربات قدرتی بر علیهش استفاده کنید تا سپرش باز شود و کارش را زودتر بسازید. همینطور یک مادرخوانده نیز به شما حمله‌ور می‌شود که گیج کردن، جاخالی به موقع و ضربه به کمر و ضربات پشت سرهم کارش را بسازید. (ضربات قدرتی نیز روی او تاثیر خوبی دارد) بعد از کله پا کردن ۱۲ دشمن این بخش تمام می‌شود. (۶ جاخالی عالی یا به موقع بدهید تا XP اضافه نیز کسب کنید. دقیقا چند لحظه قبل از برخورد ضربه به شما جاخالی دهید) بعد از دمو به سمت مخفیگاه بروید.

این ماموریت و فصل بعد از آنکه تمام نشانه‌گرها رو در مخفیگاه بررسی کردید به اتمام می‌رسد.

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با بازی Gotham Knights

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است