راهنمای بازی Gotham Knights / مراحل فرعی مرتبط با Clayface

راهنمای بازی Gotham / مراحل فرعی مرتبط با Clayface

راهنمای تمام مراحل بازی Gotham Knights (منوی اصلی)

مراحل فرعی مرتبط با Clayface

ماموریت The Malleable Mugger

این ماموریت بعد از به اتمام رساندن فصل چهارم بازی یعنی Masquerade فعال می‌شود و در نقشه با مثلت برعکس قرمز رنگ مشخص است. در این مکان‌ها با اعضای گروه Clayface روبرو می‌شوید و بعد از کشتن پنج نفر از آنها که هم شکل و شمایل Clayface هستند، ماموریت بعدی آزاد می‌شود.  این افراد را در Central Island – New Gotham خواهید یافت.

ماموریت Disturbance At Dixon Docks

بعد از بررسی داده‌ها در کامپیوتر، یک ماموریت دیگر در Case Files برایتان آزاد می‌شود. به Werehouse بروید و جعبه‌ها را بررسی کنید و سرنخی که جلوی یکی از آنهاست را پیدا کنید. بعد به فاضلاب می‌روید که با Mimicها روبرو می‌شوید، آنها بازوان بلندی دارند و از گارد محکمی برخوردارند.

مبارزه با نسخه‌های شبیه سازی شده Clayface

راهنمای بازی Gotham Knights / مراحل فرعی مرتبط با Clayface

یادتان باشد Clayface به آتش و سم حساس است. خودِ Clayface به تنهایی دربرابرتان ظاهر نخواهد شد، باید با ۳ نسخه‌ی شبیه‌سازی شده از او نیز مبارزه کنید. البته صدمه زدن به هریک از آنها از نوار سلامتی Boss خواهد کاست. بعد از آنکه ۱/۳ جان Boss را تخلیه کردید، سروکله‌ی Mimicها نیز پیدا خواهد شد. با زدن آنها نیز از نوار سلامتی Boss کاسته خواهد شد، اما تعداد بیشتری از Mimicها ظاهر خواهند شد. یادتان باشد که بعضی از Mimicها بعد از مرگ منفجر خواهند شد پس این مبارزه بسیار طاقت‌فرسا خواهد بود. بعد از زدن بزرگ‌ترها نیز دوباره سروکله‌اشان پیدا خواهد شد تا زمانی که باس نوار سلامتی‌اش تخلیه شود. پس تا می‌توانید به هرکسی که پیدا کردید ضربه بزنید، بعد سراغ بزرگ‌ترها بروید. این باس از هیچ اِلمانی استفاد نمی‌کند ولی می‌تواند شما را Stun یا گیج کند.

ماموریت Rumble At Reservoir

راهنمای بازی Gotham Knights / مراحل فرعی مرتبط با Clayface

فاز اول در این ماموریت با باسی بزرگ‌تر و قدرتمندتر رو به رو می‌شوید. نقطه ضعفی اصلی این باس دستانش است. یادتان باشد مجبور نیستید به روش معمولی با او مبارزه کنید. در هر گوشه‌ی محیط مبارزه چهار ترمینال قرار دارد که به سرعت شما را به فاز بعدی مبارزه می‌برند. کافی است در کنار آنها بایستید و ضربه‌ی باس را جاخالی دهید تا مشت‌اش به ترمینال برخورد کند و به راحتی به او صدمه بزنید. بعد از فرار کردن از دست او در طول مسیری کوتاه فاز دوم مبارزه آغاز می‌شود.

فاز دوم مبارزه دشوارتر است، نقاط ضعف باس اکنون مچ‌ها، قلبش و دستاتش هستند. وقتی از او فاصله بگیرید دو مدل حمله دارد: حمله‌ی Upper hand، که بعد از آن می‌توانید به سرعت به او حمله کنید. فرو کردن دستاتش در زمین که تیغ‌هایی از زمین بیرون می‌زند. چنانچه از هر کدام از این حملات جاخالی بدهید به راحتی می‌توانید باس را با ضرباتتان مجازات کنید، مخصوصاً اگر Momentum Ability داشته باشید. نکته کلیدی برای پیروزی در این نبرد این است که از باس فاصله بگیرید تا مجبور شود از ضربات از راه دورش که در بالا گفتم استفاده کند و بعد از آن با جاخالی دادن به سمتش بروید و کارش را بسازید.

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با بازی Gotham Knights

دیدگاه ها بسته شده است