راهنمای بازی Gotham Knights / فصل سوم In the Shadows

راهنمای بازی Gotham Knights / فصل سوم

راهنمای تمام مراحل بازی Gotham Knights (منوی اصلی)

[lwptoc min=”2″]

فصل سوم: مرحله The Key

راهنمای بازی Gotham Knights / فصل سوم: مرحله The Key

در این ماموریت اول باید وارد دفتر روزنامه‌ی Gotham Gazette شوید، در آنجا یک درب مفخی در طبقه‌ی بالا، قسمت غربی ساختمان، می‌یابید. (وقتی نزدیکش می‌شوید به رنگ سبز می‌شود) داخل شده و اتاق اول را بررسی کنید. در اینجا با اولین پازل برخورد می‌کنید، که باید نمادها در اسناد مچ کنید. این نمادها یکی کارتی است که روی آن نشان دو شمشیر به صورت ضرب‌دری است و دیگر سکه‌ای با نشان شمشیر است. (مانند عکس بالا) بعد از حل پازل از این مکان خارج شوید.

فصل سوم: مرحله Chelsea Tunnel

فصل سوم: مرحله Chelsea Tunnel

بعد از حل پازل، به سرعت به سمت تونل چلسی بروید و از طریق دریچه داخل شوید و به سمت تونل‌ها بروید و مسیر را به سمت جلو ادامه دهید و از مانع‌ها بگذرید. تا به دشمن بسیار سریعی برسید، حواستان باشد که دشمنان Element آتش دارند و آسیب زیادی به شما وارد می‌کنند. برای آنکه مسیر را ادامه دهید از تهویه‌ی شکسته زیر سقف استفاده کنید. اکنون به یک مکان بسته خواهید رسید. در معدن به دشمنان سرسختی به نام Feral Talon برمی‌خورید (که از شما سطح بالاتری دارند). آنها تقریباً هر حمله‌ی شما جاخالی می‌کنند. آنها دو مدل حمله دارند، سفید-تکی، قرمز-دوگانه، همچنین می‌توانند شما را مسموم نیز بکنند. برای مبارزه با آنها از Rush Skill خود بهره ببرید، بدین منظور باید جاخالی‌های Perfect انجام دهید تا نوار مربوط به آن پر شود، مورد دیگر استفاده از تیرهای از راه دور قدرتی (Charge Range Attack) است.

فصل سوم: مرحله Chelsea Tunnel

در اتاق بعدی باید بخش‌های مختلف را بگردید و دو صندوق را پیدا کنید و بعد به سمت دیگر بروید و مسیرتان را ادامه دهید تا اینبار گروهی از Feral Talonها به شکل همزمان به شما حمله‌ور شوند. دشمنان را از پیش رو بردارید (توضیحات در بالا ذکر شده است) و مسیر را ادامه دهید. قبل از وارد شدن به دروازه، در سمت راست صندوق را باز کنید. به سمت جلو مسیر را ادامه دهید. پازل بعدی در اتاق بعدی منتظر شماست. براساس پیغام کامپیوتر، COS-10588 و اسید سولفوریک را ترکیب کنید در هنگام خروج از این منطقه باز گروهی از دشمنان به شما حمله می‌کنند، آنها را شکست دهید و به سمت بیرون ساختمان بروید و از آنجا خارج شوید تا این ماموریت نیز به اتمام برسد.

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با بازی Gotham Knights

دیدگاه ها بسته شده است