راهنمای بازی Gotham Knights / فصل هفتم The League of Shadows

راهنمای بازی Gotham Knights / فصل هفتم The League of Shadows

راهنمای تمام مراحل بازی Gotham Knights (منوی اصلی)

[lwptoc min=”2″]

فصل هفتم مرحله Friends In Need

در ماموریت اول باید حداقل یکی از دو نفری که قبل‌تر ملاقات کردید را در عملیات جدید شهری نجات دهید. این بخش دلبخواهی است اما با شروع آن دیگر فعالبت‌های شهری قفل می‌شوند. در هر کدام از این دستورات، باید با League of Shadows مبارزه کنید، این ماموریت‌ها با مثلث زرد رنگ مشخص شده‌اند.  مثلا در یکی از آنها باید جلوی هک شدن دستگاه را بگیرید و دشمنان را بکشید و در یکی از آنها باید تا قبل از اینکه پلیس‌ها جانشان را از دست بدهند کار دشمنان را بسازید. در کل با انجام دو ماموریت از سه ماموریت زرد این بخش به پایان می‌رس. بعد از انجام ماموریت‌ها به مخفیگاهتان برگردید تا مرحله بعدی را آغاز کنیم.

فصل هفتم مرحله Talia al Ghul

این ماموریت بعد از رفتن به مخفیگاه آغاز می‌شود، دوباره به شهر برگردید و به قسمت شمال‌شرقی شهر و تیمارستان آرخام بروید و وارد درب شوید. ابتدا مسیرتان را به سمت علامت سفید مشخص شده پیش بروید تا به یک معما برسید.

معمایِ شیشه‌های آزمایشگاهی

فصل هفتم مرحله Talia al Ghul

وارد تیمارستان آرخام شوید، در اینجا معمای دیگری کشف می‌کنید، در این معما شما باید سروم V24.07 و Genetic Marker M ترکیب کنید. (مانند عکس بالا) حال باید به راهروی کناری بروید و همینطوری مسیر را ادامه دهید تا به یک آسانسور باز برسانید و از طریق آن خود را به زیرزمین برسانید. مسیر را به سمت جلو بروید تا به یک دستگاه برسید و آن را فعال کنید. بعد به سمت علامت سفید مشخص شده بروید. (در میان راه صندوق را نیز خالی کنید.) بعد از بازگشت به بالا با گروهی از مبارزان انجمن سایه‌ها روبرو می‌شوید. هر مهارتی که تا به حال یاد گرفتید را باید استفاده کنید و دشمنان را از پیش رو بردارید. بعد از شکست دشمنان به سمت علامت سفید مسیرتان را ادامه دهید. در داخل ساختمان علامت سفید دیگری مشخص می‌شود، به آن سمت بروید. به اتاقی می‌رسید که سقفش تخریب شده است، از آنجا به بالای ساختمان خود را برسانید.

پازل Amplifiersها و فرکانس‌ها

فصل هفتم مرحله Talia al Ghul

خود را به برج برسانید و فرکانس‌ها را برای دستگاه تراز کنید. برای حل این معما باید آمپلی‌فایرها را به ترتیب درست تراز کنید. به صفحه‌ی اصلی و شکل موج اول نگاه کنید، صفحه‌ی کوچک مربوط به این شکل را پیدا کنید. حال بررسی کنید که سیم به کدام صفحه وصل می‌شود و فرکانس صحیح را روی آمپلی‌فایرهای مربوطه تنظیم کنید. در صورتی که مراحل صحیح انجام داده باشید، هم در مانیتور و هم در آمپلی فایرز رنگ سبز نمایان می‌شود. اگر اشتباه کردید، می‌توانید تنظیمات را در ترمینال بازنشانی یا Reset کنید. (به طور کلی از سمت راست اولی نزدیک به دستگاه اصلی را سه بار فشار دهید، دومی را دوبار، حال سمت چپ نزدیک دستگاه را دو بار و در آخر دومی سمت چپ را دوبار بررسی کنید تا پازل کامل شود.) (عکس بالا می‌تواند کمکتان کند)

مبارزه با Man-Bat

راهنمای بازی Gotham Knights / فصل هفتم The League of Shadows

در نهایت سروکله‌ی یک مینی باس به نام Man-Bat سر و کله‌اش پیدا می‌شود. کلید پیروزی در این مبارزه انجام ضدحمله قدرتی بعد از جاخالی کردن ضرباتش است، پس زیاد عجله نکنید و ابتدا سعی کنید ریتم حملاتش را یاد بگیرید و چگونه جاخالی دادن حملاتش را بیاموزید و بعد به فکر ضربه زدن به او باشید. یادتان باشد این دشمن ضرباتش سمی است پس مراقب باشید، همچنین با تولید صدا از راه دور نبز می‌تواند به شما آسیب وارد کند، پس به موقع جاخالی دهید و حسابش را برسید.

برخی از حملات Man-Bat به شرح زیر است:

  1. دستانش قرمز می‌شود، در این حالت از جلوی او فاصله بگیرید و بلافاصله بعد از پایان ضرباتش به او ضربه وارد کنید.
  2. کمی مکس می‌کند و سرش را کمی به عقب می‌برد، در این حالت از جلوی صورت او دور شوید.
  3. به هوا می‌پرد و به شکل چرخشی به سمتتان می‌آید، جاخالی دهید و از کنار به او ضربه بزنید.
  4. ضربات کمبو وارد می‌کند، سه بار پشت سرهم جاخالی دهید و وقتی مکث کرد به موجود ضربه بزنید.
  5. وقتی به هوا پرید از او فاصله بگیرید و از دور به موجود شلیک کنید. همینطور مراقب جهش‌هایش باشید و از رو به رویش کنار بروید.
  6. دستانش را جلوی صورتش می‌گیرد و به سمتتان هجوم می‌آورد به موجود ضربه نزنید و فقط از جلویش کنار بروید.

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با بازی Gotham Knights

دیدگاه ها بسته شده است