راهنمای بازی Gotham Knights / فصل پنجم The Court of Owls

راهنمای بازی Gotham Knights / فصل پنجم The Court of Owls

راهنمای تمام مراحل بازی Gotham Knights (منوی اصلی)

فصل پنجم مرحله Little Birds

فصل پنجم مرحله Little Birds

در این مرحله از بازی باید ۵ کاراگاه که با کین همکاری می‌کنند را حذف کنید. برای این کار باید شهر را کاووش کنید (فقط بخش‌های Downtown و Old Gotham) و به دنبال بازار‌های زرد رنگ (با نشانگر مثلث معکوس زرد مشخص شده‌اند) بگردید. نشانگرها از روی نقشه قابل مشاهده نیستند بنابراین باید منطقه را، ترجیحاً اطراف ایستگاه پلیس GCPD، کاووش کنید. در مجموع ۲ تا ۴ از مارکت‌ها را بگردید و دشمنان را کله‌پا کنید. بعد از کله‌پا کردن دشمنان، مدارک و اسناد را بررسی کنید. بعد از اینکه به اندازه کافی مدرک جمع کردید مخفیگاه اصلی دشمنان را در لنگرگاه (با علامتی که در نقشه بالا گذاشتیم مشخص است) خواهید یافت. (دو دشمن را علامتگذاری کنید تا بخش Bonus را نیز بدست بیاورید.) بعد از کله پا کردن دشمنان درون این مخفیگاه آیتم Mask و همچنین جعبه‌ابزار و توپ بیسبال را بررسی کنید، بعد به بلفری برگردید و فایل‌های صوتی را بررسی کنید، در آخر به ساختمان جدیدی که ظاهر شده بروید تا این ماموریت به پایان برسد.

فصل پنجم مرحله Inside Gotham’s Walls

فصل پنجم مرحله Inside Gotham's Walls

بعد از آنکه به Belfry برگشتید، به پیغامی از پنگوئن گوش کنید. به مقر او در Iceberg Lounge بروید و به پیش او بروید تا دمو آغاز شود. بعد از دمو از راهرو عبور کنید مراقب تله باشید و به آهستگی از بین تله‌ها عبور کنید. همینطور به سمت جلو بروید و توهمات مختلف را تجربه کنید. از تله‌ها بگذرید و به سمت جلو بروید. همینطور باید پیش بروید و توهمات مختلف را تجربه کنید ممکن است باز به تخت برگردید باز به سمت جلو بروید تا در آخر به یک پازل بزسید. سریع (۱۰ ثانیه زمان دارید) پلاک‌های طلایی را به ترتیب فشار داده تا درب مخفی باز شود. از پلاک طلایی روبروی درب شروع کنید، سپس سمت چپتان، بعد سمت راستتان و در انتها پلاک روی دیوار را فشار دهید. (عکس بالا)

در بخش اول سه Feral Talon به شما حمله می‌کنند با تیرهای قدرتی (Charge Range Attack) آنها را زمین گیر کرده و از بین ببرید. در اتاق بعدی سه Feral Talon دیگر به شما حمله می‌کنند آنها را نیز با روش قبل از بین ببرید.

راهنمای بازی Gotham Knights / فصل پنجم The Court of Owls

وارد اتاق بعدی که شوید باید با دشمنی جدید پیکار کنید. گلادیاتور تالون که سمی نیز می‌باشد و اینکه ضربات سنگین‌اش شما را Stun می‌کند. او به Cold Attack یا حملات یخی حساس است، بیشتر سعی کنید ضرباتش را جاخالی کنید و اصلاً برای ضربه زدن به او عجله و یا طمع نکنید. از آنجایی که از سپر استفاده می‌کند باید به ضربات قدرتی یا Charge Attack خود تکیه کنید و یادتان باشد او می‌تواند برای یکبار خود را Heal کند. از دور نیز می‌توانید با تیرهای قدرتی حسابی کلافه‌اش کنید.

بعد از از بین بردن دشمن و دیدن دمو به سمت جلو پیش بروید و در طول مسیر و پرش از محلی به محل دیگر صندوق‌ها را نیز خالی کنید. کمی جلوتر به گروهی از دشمنان می‌رسید. می‌توانید به صورت مخفیانه آنها را از پیش بردارید تا Bonus این بخش را نیز بدست بیاورید. بعد از کله پا کردن سه دشمن به شکل مخفیانه اهرم را بچرخانید. باز مسیر را به سمت جلو بروید و در طول مسیر صندوق را نیز خالی کنید. به یک در بسته می‌رسید که می‌توانید با شلیک به دو محل مشخص شده در سمت چپ و راستش آن را منفجر کنید. بعد از منفجر کردن در به سمت جلو بروید و از غار بگذرید. بعد از غار به محل جراحی می‌رسید مردی که در حال جراحی هست را حسابی کتک بزنید و وقتی خونش کم بود از او بازجویی کنید. بعد از اینکار به سمت جلو بروید، دروازه را باز کنید و آسانسور را فعال کنید. در بالا دشمنان مختلفی وجود دارند آنها را از پیش رو بردارید و تمام اتاق را پاکسازی کنید.

آخرین قدم برای خلاص شدن از این سیاه‌چاله، بارگذاری بیش‌از حد سیستم به کمک دریچه‌های روی پنل‌های کنترل است. (هر دو کنترل را بچرخانید تا این بخش به پایان برسد.) با اینکار گروهی از Talonها به شما حمله می‌کنند. وقتی هر دو کنترل را فعال کردید کنترل اصلی وسط را نیز فعال کنید. در ادامه اینبار دو گلادیاتور مزاحمتان می‌شوند، چنانچه در مبارزه با آنها به مشکل برخوردید، از Cold Streamهای کنار دیوار استفاده کنید و گلادیاتورها را وارد بخارات سرد کنید. آنها تقریباً بی‌حرکت می‌شوند در این حالت می‌توانید به راحتی به آنها ضربه بزنید.  بعد از خلاص شدن از دست دو گلادیاتور به بلفری برگردید تا این ماموریت نیز به پایان برسد.

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با بازی Gotham Knights

دیدگاه ها بسته شده است