راهنمای بازی Gotham Knights / فصل اول: مرحله Kirk Langstrom

راهنمای بازی Gotham Knights / فصل اول: مرحله Kirk Langstrom

راهنمای تمام مراحل بازی Gotham Knights (منوی اصلی)

ابتدای بازی 

در ابتدای بازی از شما می‌خواهد که درجه سختی دلخواه را انتخاب کنید. این درجات سختی بر روی دشمنان تاثیر دارد ولی بر روی جوایز و یا روش به پایان رساندن ماموریت، تاثیری ندارد، از بین چهار گزینه هر کدام را که دوست داشتید برگزینید. هر زمان که خواستید می‌توانید بعداً از طریق منو درجه‌ی سختی بازی را تغییر دهید. بعد از میان‌پرده، باید از بین چهار کاراکتر یکی را انتخاب کنید، نگران نباشید انتخاب شما بعداً قابل تغییر است. بعداً در بلفری(Belfry) (ساختمانی که شخصیت‌ها در آن جمع می‌شوند) می‌توانید هر کاراکتری که خواستید را انتخاب کنید. (البته خارج از ماموریت بردارید.)

ماموریت شما رفتن به دانشگاه و ورود به اتاق پروفسور است. (دومین اتاق، سمت چپ) با استفاده از کلید X و یا جهت پایین در D-Pad ویژگی Augmented Reality را فعال کرده تا رَدِ روی زمین را دنبال کنید. رد در سمت چپ اتاق روی زمین است. بعد از پیدا کردن علامت رد آن را به سمت طبقه پایین دنبال کنید تا به آزمایشگاه برسید.

اولین پازل – اتاق مخفی Longstrom

راهنمای بازی Gotham Knights / فصل اول: مرحله Kirk Langstrom

وقتی وارد آزمایشگاه شدید، مکانیزم مخفی را با AR مورد بررسی قرار دهید، این اولین پازل بازی است، حال باید سرنخ‌ها را پیدا کرده و حقایق جمع‌آوری شده را در کنار هم قرار دهید تا رمز را بدست آورید. رمزعبور مقدار مشخصی دارد و از قسمت چپ سرنخ جمع‌آوری کرده و در قسمت راست باید روی دستگاه‌ها قرار دهید. ولی فقط یکی از دستگاه‌ها درب را باز می‌کند. دست‌نوشته را پیدا کنید و آن را با مایکروویو ست کنید (مانند عکس بالا) و بر روی Solve کلیک کنید تا معما حل شود. (Q را بزنید) وارد در مخفی شوید و به جلو بروید و بعد از آنکه Hard Drive را برداشتید از ساختمان خارج شوید، حال برای اولین بار وارد مبارزه می‌شوید.

 فرقی نمی‌کند چه کاراکتری را انتخاب کرده باشید، اصول اولیه مبارزه یکسان است. تفاوت در تجهیزات هر کاراکتر و گجت‌های اوست، می‌توانید مخفیانه از پشت به دشمنان نزدیک شوید و آنها که شما را نمی بینند را کله‌پا کنید (دشمنانی که علامت سیاه بالای کله‌اشان قرار دارد). حال دو راه دارید یا در جا کارشان را بسازید یا بیهوششان کنید، نتیجه فرقی ندارد و به یک میزان جایزه و XP دریافت خواهید کرد. چنانچه با کلیک چپ دشمنان را کله پا کنید، سروصدای زیادی بپا خواهد شد که دیگران را از مکان شما با خبر می‌کند (درست مثل بازی Desperados). در طول مبارزه با Augmented Reality از جزئیات دشمنان باخبر شوید و می‌توانید رفتار آنها را مورد بررسی قرار دهید (چه مسیری را نگهبانی می‌دهند) و همینطور می‌توانید بفهمید چه مقدار از شما قوی‌تر هستند و بدین ترتیب می‌توانید بهترین استراتژی را بچینید (آنچنان مشکل نخواهد بود که به دلشان بزنید و تکه‌پاره‌اشان کنید ولی اگر دشمنی از شما قوی‌تر باشد کارتان گره خواهد خورد، مخصوصاً اوایل بازی). همینطور به ماموریت‌های Bonus نیز توجه کنید تا جایزه بیشتری بگیرید مثلا در بخشی باید به شکل مخفیانه دشمنان را کله پا کنید تا Bonus این بخش را نیز بگیرید.

مبارزه با بولدوزر (BULLDOZER)

راهنمای بازی Gotham Knights / فصل اول: مرحله Kirk Langstrom

 در آخر بعد از آزاد کردن گروگان‌ها سروکله‌ی اولین Boss بازی پیدا می‌شود. یادتان باشد در طول این نبرد می‌توانید از کمک‌های اولیه با زدن z بهره ببرید و مقداری از نوارسلامتی خود را برگردانید (مقدار این کمک‌های اولیه در گوشه‌ی صفحه مشخص است). برای کله‌پا کردن این نوع دشمنان یا باید از پشت به آنها ضربه بزنید و یا باید سپرشان را کنار بزنید. برای کنار زدن سپرشان باید دکمه‌ی حمله را نگه‌دارید تا ضربه سنگین یا Heavy Attack را اجرا کنید. سعی کنید به پشت سرشان بروید و به سرعت به آنها حمله کنید و به سرعت به سمتشان ضربه سنگین بزنید تا سریع شکست بخورد.

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با بازی Gotham Knights

دیدگاه ها بسته شده است