راهنمای بازی Gotham Knights / فصل اول: مرحله Weird Science

راهنمای بازی Gotham Knights / فصل اول: مرحله Weird Science

راهنمای تمام مراحل بازی Gotham Knights (منوی اصلی)

وارد مقرتان که شدید، آموزش جدید (Tutorial) را بخوانید و به کارتان ادامه دهید. موارد جدیدی در انتظارتان هستند، پس می‌توانید پایگاه را ترک کنید. برای بازبینی موارد ماموریت، از منو بازی Case Files را در Bat comupter باز کنید و چالش‌های در دسترس را Unlock کنید. قبل از اینکه ساختمان را ترک کنید و باید چند کار انجام دهید. یکی انجام تمرین Interrogation است که می‌توانید از طریق آدمک موجود در ساختمان آن را تکمیل کنید (در تمرین به آرامی پشت دشمن بروید با tab فرد را بگیرید و با Q از او بازجویی کنید، بعضی وقتها اول خون فرد را کم کنید و بعد بازجویی کنید.) تا طریق بازجویی از دشمنان را یاد بگیرید. دومی ساختن یک سلاح است که از طریق Workbench می‌توانید آن را بسازید (در Workbench می‌توانید لباس، سلاح و دیگر موارد حتی رنگ لباس‌ها را در بازی تغییر و ارتقا دهید) و در آخر خواندن روزنامه روی Workbench است که باعث می‌شود دمویی آغاز شود.

چالش Knighthood

با انجام چالش‌های Knighthood به عنوان جایزه وسیله‌ای برای گشت‌‌وگذار سریع در شهر باز می‌شود. این جایزه برای هر قهرمان فرق دارد. بعد از آنکه 10 جرم و ۳ مینی‌باس را از بین بردید، به مرکز برگردید و با ماسک بتمن Interact کنید. بعد از انجام چالش این مورد با نشان قرمز مشخص می‌شود. یادتان باشد که کار فعلی، باعث می‌شود جنایات از پیش‌طراحی شده متوقف شوند (آنهایی که مثلث قرمز و علامت تعجب دارند). پس از جمع‌آوری سرنخ‌های مورد نظر این موارد قابل دسترسی می‌شوند.

بازجویی از مظنونین

به ماموریتی که در حال حاضر داریم برمی‌گردیم (همان مثلث‌های معکوسِ سفید که محل جرم را روی نقشه نشان می‌دهند). در هر کوچه‌ای جنایتکاران مختلفی حضور دارند، در منطقه‌ای که در آن هستید، بیشتر به Freaksها برخورد می‌کنید که اهداف شما هستند. فقط یک دشمن را بگیرید و از او بازجویی کنید، بقیه را هر بلایی خواستید سرشان بیاورید. اگر نشد باز به سراغ Freaks بعدی بروید تا از آن بازجویی کنید. اگر درست اینکار را انجام دهید با شما تماس می‌گیرند و محلی در نقشه مشخص می‌شود. به سمت محل ملاقات بروید، این پایانی بر این شب است، بعد از ملاقات با Tania، می‌توانید به Belfra برگردید تا دمو آغاز شود و ماموریت به پایان برسد.

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با بازی Gotham Knights

دیدگاه ها بسته شده است