راهنمای بازی Gotham Knights / فصل هشتم Head of the Demon

راهنمای بازی Gotham Knights / فصل هشتم Head of the Demon

راهنمای تمام مراحل بازی Gotham Knights (منوی اصلی)

فصل هشتم مرحله Dangerous Skies

فایل‌ها و اسناد را در Belfry بررسی کنید و به گشت‌زنی بروید. ۳ هدف وجود دارند که باید آنها را نابود کنید، مکان این اهداف در فایل‌هایی که بررسی کردید موجود بود. این افراد شامل:

  1. Elliot Center (در غرب مخفیگاه)
  2. Gothom City General Hospital ( بلندترین ساختمان در انتهای غربی)
  3. Waynetech (ساختمانی بلند در جنوب گاتهام)

یادتان باشد در هر کدام از این مکان‌ها باید با گروه‌ انمجن سایه‌ها مبارزه کنید. اکثر مبارزات در پشت‌بام اتفاق می‌افتد، بنابراین می‌توانید از قلاب برای رفتن به طبقات بالاتر استفاده کنید. در این مبارزات باید بار دیگر با Man-Bat مبارزه کنید که دقیقا مانند توضیحات فصل هفتم  با این دشمن رو به رو شوید و آن را شکست دهید.

برخی از حملات Man-Bat به شرح زیر است:

  1. دستانش قرمز می‌شود، در این حالت از جلوی او فاصله بگیرید و بلافاصله بعد از پایان ضرباتش به او ضربه وارد کنید.
  2. کمی مکس می‌کند و سرش را کمی به عقب می‌برد، در این حالت از جلوی صورت او دور شوید.
  3. به هوا می‌پرد و به شکل چرخشی به سمتتان می‌آید، جاخالی دهید و از کنار به او ضربه بزنید.
  4. ضربات کمبو وارد می‌کند، سه بار پشت سرهم جاخالی دهید و وقتی مکث کرد به موجود ضربه بزنید.
  5. وقتی به هوا پرید از او فاصله بگیرید و از دور به موجود شلیک کنید. همینطور مراقب جهش‌هایش باشید و از رو به رویش کنار بروید.
  6. دستانش را جلوی صورتش می‌گیرد و به سمتتان هجوم می‌آورد به موجود ضربه نزنید و فقط از جلویش کنار بروید.

دقت کنید علاوه بر حملات Man-Bat باید مراقب سایر دشمنانی که همزمان وارد این مبارزات می‌شوند نیز باشید. پس قبل از شروع این ماموریت خودتان را حسابی قوی کنید که مشکلی برایتان پیش نیاید. بعد از اینکه هر سه Man-Bat و دیگر دشمنان را بالای این ساختمان از بین بردید باید برای مرحله بعد خودتان را آماده کنید.

فصل هشتم مرحله The Lazarus Pit

ابتدا به سمت محل مشخص شده در نقشه بروید و بعد وارد تونل شوید و به سمت پایین مسیرتان را ادامه دهید. در انتهای غار به یک سری فانوس می‌رسید به آنها شلیک کنید تا پایین بیایند و بتوانید بوسیله آنها به سمت دیگر غار بروید. همینطور که جلوتر می‌روید مراقب فانوس‌های سیاه رنگ باشید و قبل از رسیدن به آنها شلیک کنید تا مشکلی برایتان پیش نیاید. همینطور مسیر را به سمت جلو پیش بروید تا به محل دیگر که در آنجا یک جمجمه دایناسور است برسید. به سمت دیگر غار بروید و از درز به بخش دیگر خود را برسانید. مسیر را به سمت جلو ادامه دهید تا یک سری دشمنان به شما حمله کنند. دشمن را بکشید باز از بین غارها بگذرید تا به دشمنان دیگری برسید. باز مسیر را ادامه دهید تا بار دیگر به یک Man-Bat  برسید. روش مبارزه مثل قبل است فقط او ضربات سمی وارد می‌کند. بعد از کشتن تمام دشمنان صندوق را خالی کنید و در طول راهرو مسیر را ادامه دهید (باز باید با شلیک به فانوس‌ها به اعماق غار مسیر را ادامه دهید و همینطور دشمنان دیگری نیز در میانه راه هستند که باید همه را از بین ببرید و همینطور صندوق‌های مختلفی نیز وجود دارد که می‌توانید برای لوت بیشتر آنها را خالی کنید.) مسیر را همینطور به سمت علامت سفید ادامه دهید تا به یک در گرد برسید وقتی واردش شوید دمو آغاز می‌شود و مبارزه‌ی اصلی بازی اتفاق می‌افتد.

مبارزات نهایی بازی 

مبارزه با بروس وین

مبارزه با بروس وین

اولین مبارزه با بروس وین است، او حملات مختلفی دارد، از جمله Teleportation، تیراندازی از راه دور و ضربه‌ی الکتریکی به زمین که باعث می‌شود تا شعاعی بزرگ همه چیز دچار شوک الکتریکی شود. اما این حملات مشکل‌ساز نیستند، مهمترین چیز این است که از حملات ترکیبی چهار مرحله‌ای او اجتناب کنید‌. با انجام جاخالی‌های بی‌نقص یا Perfect شتاب می‌گیرید و این تنها روش موثر در این مبارزه است. یادتان باشد بروس گارد بسیار قوی ای دارد که به معنای این است که هر حمله باید کامل شارژ شود، مگر اینکه گاردش را بشکنید.

به‌علاوه، از نزدیک شدن به دیوارها اجتناب کنید زیرا بروس و تالیا می‌توانند شما را به دیوار کوبانده و آسیب وحشتناکی وارد کنند. از استخر لازاروس که به شما آسیب می‌زند نیز فاصله بگیرید.

برخی از توانایی‌های بروس وین:

  1. ضربه الکترونیکی که تمام اطرافش را پوشش می‌دهد بهترین کار فرار به سمت عقب و فاصله گرفتن و تیراندازی به سمت اوست
  2. بروس به هوا می‌پرد و تعدادی تیر بنفش به سمتتان می‌فرستد در این لحظه به موقع جاخالی دهید.
  3.  روی ماده‌های سبز رنگ وسط مبارزه نروید.
  4. با رنگی سبز رنگ بروس غیب می‌شود و دقیقا در جایی که هستید ظاهر می‌شود و ضربه قدرتی به زمین وارد می‌کند، از او فاصله بگیرید و از دور به او تیر بزنید.
  5. بروس روی زمین سه مین الکترونیکی پرتاب می‌کند، به سرعت از محل سه مین دور شوید تا آسیب نبینید.
  6. بروس ضربات پیاپی و کمبویی وارد می‌کند به موقع جاخالی دهید و ضربه اساسی وارد کنید.
  7. اگر ضربات او را به موقع جاخالی ندهید او خود را Heal کرده و خونش را پر می‌کند.

وقتی کمی از خونش رفت روی زمین می‌نشیند، در اینجا به او نزدیک شوید و دکمه مشخص شده را بزنید. باز به او ضربه بزنید و این چرخه را ادامه دهید و با نزدیک شدن به بروس با او صحبت کنید. با استفاده از نکات بالا همینطور مبارزه را ادامه دهید تا پیروز شوید

فاز اول مبارزه با تالیا

مبارزه اولیه با تالیا

این مبارزه نیز شباهت زیادی با بروس دارد و مثل آن بسیار طولانی خواهد بود، حملات دوربرد او اگر به موقع جاخالی دهید آنچنان خطرناک نیستند، ولی همان حرکت چهار مرحله‌ای اینجا نیز وجود دارد، که اکنون اندکی فرار کردن از آن مشکل‌تر شده است. او همچنین بیشتر از قدرت Teleportاش استفاده می‌کند و ویژگی‌های بیشتری نیز دارد، او می‌تواند موشک‌هایی را به سمتتان پرتاب کند. اگر کارکترتان می‌تواند از ضربات دوربرد استفاده کند، هدشات کردن (شلیک تیر به سر) او آسیب زیادی به او وارد می‌کند. او مانند بروس گارد قوی ندارد ولی آنقدر هم طمع نکنید و حملاتتان را بشمارید زیرا می‌تواند مابین حملاتتان دخالت کرده و شما را حسابی مجازات کند، یا اینکه تلپورت کند. باز یادآوری می‌کنم که حتماً حملات چهارگانه‌اش را Perfect dodge یا جاخالی به موقع کنید تا شتاب بگیرید و بتوانید سریعتر او را شکست دهید.

برخی از ویژگی‌های او در فاز اول:

  1. شمشیرش را می‌چرخاند و ضربه وارد می‌کند به موقع جاخالی دهید.
  2. غیب می‌شود و درست در پشتتان ظاهر می‌شود و ضربه می‌زند، به موقع فرار کنید و دور شوید.
  3. با تیرکمانش به بالا نشانه می‌رود و روی زمین سه علامت قرمز مشخص می‌شود حرکت کنید و وقتی علامت‌ها ثابت روی زمین ماند از محل آنها به سرعت دور شوید.
  4. در این مبارزه نیز نزدیک دیوار یا مایع سبز وسط میدان مبارزه نشوید.
  5. اگر زیاد به او نزدیک شوید با تیر به نزدیکی خود می‌زند باید خیلی مراقب این نوع حمله او باشید.

وقتی یکبار خون او کامل تمام کردید فاز دوم با خون کامل آغاز می‌شود!

مبارزه دوم با تالیا

مبارزه دوم با تالیا

فاز دوم مبارزه می‌تواند خیلی سریع نوار سلامتی شما را تخلیه کند اما از جنبه‌ای دیگر می‌تواند خیلی راحت نیز باشد. اکنون تالیا بازویی میله‌ای دارد که به او اجازه می‌دهد ضرباتی با برد بالا بزند. وقتی کمبویی انجام می‌دهد، به جای جهش به پشت سر، به کنارین جهش کنید تا ضرباتش را دریافت نکنید. بعد از حملاتش راحت می‌توانید خود را به او برسانید و مجازاتش کنید. از ضربات شارژ شونده استفاده نکنید زیرا Teleport می‌کند و موقعیت زدنش را از دست می‌دهید پس بیشتر از ضربات سرعتی استفاده کنید. وقتی تالیا می‌خواهد ضربه‌ای شارژ شونده اجرا کند بهترین فرصت برای شماست که او را هدشات کنید. این کار را دستی نیز می‌توانید انجام دهید اگر کاراکترتان نمی‌تواند اتوماتیک نشانه‌گیری کند.

برخی از ویژگی‌های او در فاز دوم:

  1. او با نیزه‌اش ضربات بسیار سرعتی و پشت سرهم وارد می‌کند باید به کنار او جهش کنید و ضربه بزنید.
  2. تیراندازی او نیز سریعتر شده و به سرعت روی زمین سه علامت ثابت شده و تیرها به شما اثابت می‌کند پس باید سریع فرار کنید.
  3. او به هوا می‌رود و دقیقا جایی که هستید جهش می‌کند و ضربات پیاپی وارد می‌کند، از این محل دور شوید و به موقع به او ضربه بزنید.
  4. او با نیزه‌اش به سمت شما تیرهایی می‌فرستد که باید به موقع جاخالی دهید.
  5. این مبارزه ممکن است بسته به قدرت شما بسیار طولانی نیز شود پس خودتان را برای آن آماده کنید.
  6. بدون فکر به او حمله نکنید او می‌تواند در یک لحظه غیب شود و دقیقا در همان محل از بالا به شما حمله کند پس مراقب باشید.
  7. هر چه به آخر مبارزه نزدیک شوید ضربه زدن به تالیا خون بیشتری از او می‌برد.

بعد از شکت دادن او دمویی آغاز می‌شود و بازی به پایان می‌رسد.

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با بازی Gotham Knights

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است