راهنمای بازی Gotham Knights / مراحل فرعی مرتبط با Mr. Freeze

راهنمای بازی Gotham / مراحل فرعی مرتبط با Mr. Freeze

راهنمای تمام مراحل بازی Gotham Knights (منوی اصلی)

مراحل فرعی مرتبط با Mr. Freeze

ماموریت‌های فرعی دنباله‌دار بعد از انجام فصل اول Batman’s Last Case با علامت “؟.؟” آغاز می‌شوند که مربوط به Mr. Freeze هستند.

ماموریت Heist At S.T.A.R Labs

خودتان را به آزمایشگاه Star در جنوب‌غربی گاتهام برسانید، می‌توانید از سقف طبقه‌ی اول خود را به داخل آزمایشگاه برسانید. در داخل باید با Regulatorها روبرو می‌شوید، خلافکارانی که قبل‌تر دیده‌ بودید، آنها اکنون از Cryogenic Firearms (سلاح‌های گرم کرایوژنیک) استفاده می‌کنند. اگر به مدت طولانی در معرض بازوی یخ‌کننده‌ی آنها قرار بگیرید فریز می‌شوید و قادر به حرکت نخواهید بود. با آنها مبارزه کنید و سپس از ترمینال برای خروج از اتاق سرور استفاده کنید. در اتاق بعدی یک Torret را خواهید یافت، یواشکی از پشت سر آن را خاموش کنید. دو گروه دیگر نیز به سمتتان یورش خواهند آورد، آنها را نابود کنید تا Mr. Freeze را پیدا کنید. آن را با AR بررسی گنید و به دنبالش به اتاق بعدی بروید. اکنون دشمنان نارنجک‌های یخ‌کننده نیز دارند پس مراقب باشید. چنانچه در مبارزه با آنها مشکل دارید به اطراف بدوید تا آنها نتوانند روی شما تمرکز کنند و سپس با کمبوهایتان آنها را سورپرایز کنید.

مسیر را دنبال کنید تا به یک مسیر جایگزین بعد از گذر از درب قفل شده برسید. بعد از آنکه Mr. Freeze را یافتید، Turret را با Control Panel راه‌ بیاندازید. باید تا زمانی که شروع به شلیک کند زنده بمانید. Dronesها می‌توانند دردسرساز باشند، باید موقعیت دشمنانی که هدایت آنها بدستشان است را پیدا کنید و آنها را از بین ببرید تا Dronesها نیز غیرفعال شوند (دکمه غیرفعال‌کننده دور کمربندشان است).

ماموریت Cold Front

در این ماموریت احتیاج دارید که ۵ جرم را شناسایی و از وقوع آنها حلوگیری کنید. برای اینکار نیاز دارید تا سرنخ جمع‌آوری کنید. چنانچه هرکدام از کاراکترهایتان هنوز Knighthood را نگرفته‌اند الان می‌توانید آنها را انتخاب کرده و این ماموریت را با آنها به اتمام برسانید.

ماموریت Quartz Labs

راهنمای بازی Gotham Knights / مراحل فرعی مرتبط با Mr. Freeze

این ماموریت در محیطی بسته انجام می‌شود، پس باید آن را با Batcomputer فعال کنید. یک گروه از دشمنان را بیرون آزمایشگاه بزنید و بعد ۶تای انها را داخل ساختمان ناکار کنید.

با اسکن تبلت جلوی درب فولادی بسته، می‌توانید آن را بگشائید. دوباره دکمه را فشار دهید، دو دشمن قدرتمند به داخل می‌آیند، می‌توانید با پنهان شدن آنها را از یکدیگر جدا کنید و کارشان را بسازید. در داخل جسد یک دانشمند را خواهید یافت، دیاگرام روی دیوار را اسکن کنید و پیغام Voice Recorder که در سمت مخالفتان است گوش کنید. سومین سرنخ که یافتنش از همه سخت‌تر است کنار مجموعه‌ی فایل‌ها و اسناد کنار جسد دانشمند است.

حال از پله‌ها بالا بروید جایی که درب‌های اتوماتیک قرار دارند، پشت‌آنها، پنلی قرار دارد که می‌توانید با استفاده از آن مسیری دیگر را باز کنید. دستگاهی که دنبالش هستید درون صندوقی روی زمین است.

ماموریت Gotham City on Ice

اولین مبارزه با Mr. Freeze

این ماموریت بلافاصله بعد از Quartz Labs و صحبت با آلفرد قابل انجام است. می‌توانید بعدا از قسمت Case Files نیز آن را فعال کنید.

راهنمای بازی Gotham Knights / مراحل فرعی مرتبط با Mr. Freeze

در ابتدا باید از ساختمانی که باس اصلی روی آن قرار دارد بالا بروید، بهتر است ابتدا تجهیزات لازم برای این نبرد را با خود همراه داشته باشید. Mr. Freeze به طور کامل به Bioelectric (بیوالکتریک) ایمن است اما به سم و اِلمان‌های آتشزا حساس، او می‌تواند با الکتریسیته و سرما حملات مختلفی انجام دهد. او حملات جالب توجهی دارد وقتی دوروبر او شعاعی آبی رنگ دیدید، فرار کنید و از شعاع خارج شوید، او به مکانی دیگر در همین محیط پرواز می‌کند ولی قبل از آن تیغه‌ای یخی دوروبرش را می‌پوشاند. تا زمانی که تیغه‌های یخی را می‌بینید از او دور شوید. بعد از این حرکت معمولاً یک راکت به سمت شما پرتاب می‌کند که می‌توانید با همان راکت بزنیدش.

برای اطلاعات بیشتر، Mr. Freeze دارای سه نوع حمله‌ با سلاح است:

  1. حمله‌ی معمولی با سلاح وقتی نزدیک‌اش هستید، که برای Momentum گرفتن عالی است.
  2. حملات بُرد کوتاه، سریع Reload می‌کند و شلیک تکی است، آنچنان خطرناک نیست.
  3. حمله‌ی سوم، شارژشونده.

وقتی سلاح شارژشونده را دیدید و نور قرمز را مشاهده کردید، به سرعت بگریزید. این حمله شانس بالایی برای فریز کردن شما دارد. بعد از آنکه نیمی از جانش را از دست داد به مرکز محیط رفته و ماشینی را فعال می‌کند. سپس لیزری خارج شده و در تمام جهات می‌چرخد. برای خلاصی از لیزر جاخالی نکنید، تنها به دویدن اکتفا کنید. سپس همراه لیزر یخ نیز به سمت شما پرتاب می‌شود اکنون هم باید بدوید و هم جاخالی کنید تا این بخش نیز به اتمام برسد.

ماموریت On Thin Ice

برای ادامه دادن به ماموریت Mr. Freeze باید یکی از Regulatorها را بازجویی کنید. بدین منظور فعالیت‌های نقشه (Activities) را چک کنید و هر کدام که شامل آنها می‌شود را برای به دام انداختن یکی از آنها انجام دهید. چنانچه خبری از آنها نیافتید، به Belfry برگردید و دوباره به نقشه برگردید و تا بتوانید Regulatorها را پیدا کنید، حداقل یک نشانه‌گر مرتبط با Regulatorها را خواهید دید.

بعد از بازجویی از یک Regulator نشانه‌گر ماموریت فعال خواهد شد. بعد از بین بردن تمام Regulatorها در کارخانه، نشانه‌گرهای بیشتری در نقشه نمایان می‌شود. آنهایی که شامل Regulatorها می‌شوند را انجام دهید تا اطلاعات بیشتری بدست بیاورید و بخش آخر این ماموریت آزاد شود.

ماموریت Breakout at Blackgate

وقتی جلوی Regulator را گرفتید، ماموریت بعدی در Log مشخص خواهد شد، توجه کنید که این ماموریت Level بالایی می طلبد. ماموریت را از طریق Batcomputer در Belfry فعال کنید.

به زندان خواهید رفت، بهتر است که دوربین‌های امنیتی را خاموش کنید تا راحت‌تر بتوانید در محیط بچرخید. سپس ردپا‌های جلوی درب را اسکن کنید تا محل اختفای نگهبان و وکیل را بیابید. ردپاها شما را به سه سلول می‌رساند از هر نگهبان آیتم‌های شخصی را بررسی کنید. بعد از بررسی محیط را دنبال کنید تا به میدان مبارزه اصلی برسید تا بار دیگر با Mr. Freeze دست و پنجه نرم کنیم.

 دومین مبارزه با Mr. Freeze

راهنمای بازی Gotham Knights / مراحل فرعی مرتبط با Mr. Freeze

در این نبرد Mr. Freeze از وسائل مکانیزه نیز بهره می برد.

حملات او شامل:

راکتی: به راحتی قابل اجتناب است و بعد از برخورد از خود تیغه‌های یخی ساطع می‌کند.

ضربات شارژشونده با پاهای عقبی: موج بزرگی دارد که تیغه‌های یخی از خود برجا می‌گذارد.

ضربات نزدیک: اگر خیلی نزدیک او بشوید موجی از ضربات دنباله‌دار را از پاهایش دریافت می‌کنید.

ماشین‌های دفاعی یا Turret: همچون دفعه‌ی قبل اگر لیزر به شما برخورد کند فریز شده و نمی‌توانید حرکت کنید.

در این نبرد سلاح‌های دوربرد بیشتر به کارتان می‌آیند. به سمت خمیدگی‌ پاهایش که نقطه ضعفش هستند نشانه بگیرید. آسیب رساندن به یکی از آنها باس را stun می‌کند و فرصت کمبو زدن می‌دهد.

وقتی باس به بلندی فرار کرد تنها با اسلحه می‌توانید او را بزنید چنانچه اسلحه ندارید تنها نادیده‌اش بگیرید. تنها از حملات AoE یا گروهی او اجتناب کنید.

در فاز دوم این مبارزه چیزِ زیادی تغییر نمی‌کند، تنها تمرکز خود را بر یکی از پاها گذاشته و آن را نابود کنید. از اینجا به بعد باس حملاتی با بُرد بالا انجام می‌دهد که باید از آنها فرار کنید. البته با پیدا کرون نقاط مناسب در محیط برای ایستادن، می‌توانید به او شلیک کنید. همینطور مبارزه را ادامه دهید تا او شکست بخورد.

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با بازی Gotham Knights

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است