راهنمای بازی Gotham Knights / فصل دوم: مرحله Aka Oswald Cobblepot

راهنمای بازی Gotham Knights / فصل دوم: مرحله Aka Oswald Cobblepot

راهنمای تمام مراحل بازی Gotham Knights (منوی اصلی)

اولین ماموریت از فصل دوم نامش aka Oswald Cobblepot است بعد از این ماموریت قادر خواهید بود که Fast Travel کنید.

Iceberg Lounge

آیسبرگ لانج در غرب Belfry قرار دارد و می‌توانید از طریق پنجره‌ای که در سقف قرار دارد داخلش شوید. در این ساختمان هشت نگهبان وجود دارد که می‌توانید با آنها هر طور که خواستید رفتار کنید، یکی از راه‌های کنار آمدن با این نگهبانان این است که وقتی نزدیک شما قرار گرفتند، سر و صدا ایجاد کنید تا به سمت شما بیاید و بعد دَخلشان را یکی یکی بیاورید. بعد از گفتگو به مقر خود بازگردید، از حالا به بعد می‌توانید بر روی نقشه نشانگرهای زرد رنگی ببینید که علامت گروهای مافیایی و Oswald Cobblepot هستند.

بازکردن Fast Travel – لوسیوس فاکس

این ماموریت هنوز تمام نشده است، به هنگام شب باید با دو نفر دیدار کنید: کاراگاه Montoya و Lucius Fox.

به سرعت خود به فاکس برسانید و با او دیدار کنید، بدین خاطر که او به شما اجازه می‌دهد که به راحتی به دور شهر گاتهام بچرخید. بعد از میان‌پرده با او صحبت کنید تا جزئیات بیشتری بیاموزید. یادتان باشد قبل از آنکه بتوانید از نقاط Fast Travel استفاده کنید باید محل این Fast Travelها را پاکسازی و ایمن سازید.

راهنمای بازی Gotham Knights / فصل دوم: مرحله Aka Oswald Cobblepot

وقتی به محل Fast Travel برسید یک پهباد پلیس بالای سرتان است خود را به آن برسانید و اسکنش کنید تا Fast Travel آزاد شود. در محیط بعدی غیر از پیدا کردن پهباد باید ایستگاه کنترل آن را نیز پیدا کنید تا بتوانید آن را اسکن کنید.

بعد از این با کاراگاه Montoya نیز دیدار کنید تا یک سری ماموریت فرعی مرتبط به او نیز برایتان آزاد شود.

جنایت در جریان – معامله‌ی پنگوئن

برای اینکه بتوانید ماموریت اصلی را جلو ببرید باید دو معامله‌ی غیرمجازِ پنگوئن را در شمال شهر متوقف کنید. در طول معامله‌ی قاچاق اعضای بدن باید مخفی بمانید و دیده نشوید. قبل از آنکه نفوذ خود را شروع کنید دوربین‌های مداربسته را اسکن کنید و محیط را کامل بررسی کنید تا کلید خاموش آنها را پیدا کنید. اگر چنانچه مورد شناسایی قرار گرفتید دو دقیقه فرصت دارید کانتینر را دریافت کرده و آن را در محل تعیین شده تحویل دهید.

راهنمای بازی Gotham Knights / فصل دوم: مرحله Aka Oswald Cobblepot

 بعد از انجام این ماموریت به نزد پنگوئن برگردید او به شما اطلاع می‌دهد که مورد شنود قرار گرفته شده است، به او نزدیک شوید تا راهنمایی برای اینکه بفهمیم دستگاه شنود کجاست ظاهر شود. منطقه را اسکن تا سه شنود را بیابید:

کنار مجسمه سمت راست درب

روی یک گلدان پشت پنگوئن

روی چراغ میز

بعد از صحبت با پنگوئن به نزد آلفرد بروید تا ببینید در چه حال است. بدین خاطر یک میان‌پرده نمایش داده شده و ماموزیت به اتمام می‌رسد. نیازی به بازگشت مستقیم به مخفیگاه نیست.

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با بازی Gotham Knights

دیدگاه ها بسته شده است