راهنمای بازی Gotham Knights / فصل دوم: مرحله The Powers Club

راهنمای بازی Gotham Knights / فصل دوم: مرحله The Powers Club

راهنمای تمام مراحل بازی Gotham Knights (منوی اصلی)

ابتدا در عصر به پیش آلفرد بروید و با او صحبت کنید. بعد از صحبت‌ها به سمت ساختمان مشخص شده بروید.

راهنمای بازی Gotham Knights / فصل دوم: مرحله The Powers Club

مقصد شما جایی نزدیک Belfry است از طریق پنجره بالا داخل ساحتمان شوید و در آنجا نگهبانان را کله‌پا کنید و لکه‌های خون و مکانیزم کنارش را بررسی کنید. خطوط  را تعقیب کنید (خطوط سفید رنگ) تا فعال‌کننده‌های مکانیزم را بیابید. اولین مکانیزم در طبقه‌ی اول زیر مجسمه پنهان شده است. دومین مکانیزم در طرف مخالف ساختمان قرار دارد، قفسه کنار پیشخوان. (مراقب دشمنان نیز باشید و به روش خودتان حسابشان را برسید) به اولین اتاق برگردید و سوئیچ پشت چراغ‌دیواری (لامپ روی دیوار) را پیدا کنید تا اتاق مخفی به سمت پایین ساختمان نمایان شود.

معمای سایه جغد

راهنمای بازی Gotham Knights / فصل دوم: مرحله The Powers Club

بعد از آنکه وارد زیرزمین شدید باید پازل دیگری حل کنید. نورافکن‌ها را روشن کنید و سایه‌ها را مطابق تصویر بالا تنظیم کنید، همین و بس. خوب اگر توضیح بهتری می‌خواهید اول نورافکن را فعال کنید و به ترتیب از سمت راست اولی را یکبار بچرخانید. دومی را دوبار بچرخانید. سومی را سه بار و چهارمی را سه بار بچرخانید تا سایه مطابق عکس بالا شود. هنگانی که آنها را به درستی تنظیم کنید درب زیرزمین باز می‌شود‌.

گروه دشمنان را شکست دهید، حواستان باشد آنها می‌توانند حملات Elemental انجام دهند. بعد از شکست دادن دشمنان به دنبال علامت به پایین ساختمان بروید. بعد از اینکه درب پایین را باز کردید و بعد از دیدن میان‌پرده باید دشمنان را از پیش رو بردارید. می‌توانید مخفیانه سه تا از آنها را از پا در بیاورید تا Bonus این بخش را نیز بگیرید. بعد از از پیش رو برداشتن دشمنان به یک فرد اسیر می‌رسید سعی می‌کنید او را نجات دهید اما تله‌هایی فعال می‌شود.

باید از یک تله عبور کنید، هیچ مسیر ایمن از قبل تعیین شده‌ای وجود ندارد، باید از بین قطعات تله‌ به صورت زیگزاگ عبور کنید، الگوی حرکت آنها را بخاطر بسپارید تا کارتان راحت شود و از بین آنها بگذرید و خودتان را نجات دهید. وقتی از این تله‌ها عبور کردید، درون یک گودال سقوط می‌کنید. به حرکت رو به جلو ادامه دهید تا به یک طاقچه‌ برسید از آن بالا بروید، در نهایت به Belfry برگردید.

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با بازی Gotham Knights

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است