راهنمای بازی Gotham Knights / فصل چهارم The Masquerade

راهنمای بازی Gotham Knights / فصل چهارم The Masquerade

راهنمای تمام مراحل بازی Gotham Knights (منوی اصلی)

فصل چهارم مرحله Mark Hendricks

فصل چهارم مرحله Mark Hendricks

بعد از آنکه به محل نشانگر ماموریت رسیدید، باید مارک هندریکس که پشت درب مخفی شده را در امان نگه‌دارید. در اینجا ۳ موج از دشمنان سعی می‌کنند درب را شکسته و مارک هندریکس را بکشند. این ۳ موج شامل Feral Talonsها هم می‌شود پس بسیار مراقب باشید و از مجموع مهارت‌هایتان برعلیه دشمنان استفاده کنید. به موقع جاخالی بدهید و به موقع به دشمنان حمله کنید، در طول این بخش ۳ حمله Prefect انجام دهید تا بخش Bonus نیز تکمیل شود. مراقب درصد سمت چپ بالا نیز باشد اگر صفر شود تمام زحماتتون به باد می‌رود. بعد از کشتن سه موج دشمنان با مارک صحبت کنید و در آخر به سمت بلفری بروید و دموها را ببینید تا این بخش تمام شود.

فصل چهارم مرحله Orchard Hotel

به سمت هتل ارکید بروید، از طریق درب روی سقف، باید بدون آنکه کسی متوجه شما بشود داخل هتل شوید. از RR اسکن برای شناسایی محل دشمنان استفاده کنید. برای آنکه سریعتر جابه‌جا شوید می‌توانید  Roll کنید و یادتان باشد سروصدا راه نیاندازید و به سمت محل مشخص شده بدون دیده شدن بروید. در محل مردی جلوی سیستم ایستاده است او را بیهوش کنید و سیستم امنیتی را از کار بیندازید، حال می‌توانید دشمنان را نابود کنید. بعد از اینکه شش تن از دشمنان را کله پا کردید به سمت محل مشخص شده جدید بروید.

فصل چهارم مرحله Orchard Hotel

در این بخش باید به صحبت‌های مهمانان هتل، فال‌گوش بایستید. (مانند عکس بالا صحبت‌های تمام اهداف را گوش کنید) بعد از آنکه اهداف را یافتید، با استفاده از محفظه‌‌های تهویه از اتاق‌های هتل گذر کنید. مراقب دشمنان باشید و مخفی بمانید و از پشت دشمنان مزاحم را بیهوش کرده و به آهستگی و با شناسایی محل دشمنان پیش بروید. (اگر مخفی بمانید جایزه Bonus را نیز دریافت می‌کنید)

همینطور پیش بروید تا دمویی آغاز شود، بعد از دمو وارد اتاق شوید و از پله‌ها پایین رفته و در انتهای پله‌ها اسکن کنیدتا اتاق مخفی را پیدا کرده و وارد شوید، در اتاق مخفی مجسمه‌ی جغد را اسکن کنید تا دکمه آشکار شود و بتوانید وارد درب بعدی شوید. در اتاق بعدی دخل دشمنان را بیاورید و بعد تاچ‌پد روی میز را فعال کنید و دشمنان بعدی را نیز از پیش رو بردارید.

فصل چهارم مرحله Orchard Hotel

 پازل اتاق بعدی ساده است، باید پلاک‌های طلایی روی زمین را به ترتیب به کمک سازه‌های روبرویشان، فشار دهید. با آزمون و خطا نیز می‌توانید از این پازل عبور کنید. (یا به ترتیب عکس بالا عمل کنید)

بعد از ورود به اتاق بعدی هشت دشمن (ترکیبی از دشمنان مختلف هستند) را از بین ببرید. کمی جلوتر باید با محفل سایه‌ها روبرو شوید. این دشمنان می‌توانند ناپدید شوند، بعد از آنکه ظاهر می‌شوند دو مدل حمله را انجام می‌دهند، یک حمله‌ی سریع یا یک حمله‌ی سه‌گانه. بهترین متد برای روبرویی با آنها استفاده از اِلمان‌های Fire و یا Poison بر روی آنهاست. زیرا هم از نوار سلامتیشان به مرور زمان کاسته می‌شود و هم مکان‌ آنها را می‌توانید هنگام غیب شدن بفهمید. بعد از آنکه ظاهر شدند، با کمبویی معمولی به سراغشان بروید ولی Charge Attack نکنید. زیرا بتوانید به سرعت حملاتشان را جاخالی دهید. جلوتر یک دشمن با یک سلاح بزرگ به شما حمله می‌کند برای مقابله با او بهتر است از دور به او تیر بزنید و به موقع تیرهایی که به سمتتان می‌فرستد را جاخالی دهید. بعضی وقت‌ها با تفنگش روی شما قفل می‌کند که اول صبر کنید قفل شود و بعد سریع جاخالی دهید تا تیر به شما برخورد نکند. کمی جلوتر چند دشمن مشابه نیز به شما حمله می‌کنند که کمی کارتان را سختر می‌کند، روی یکی از آنها تمرکز کنید و بعد به سراغ بعدی بروید. در ادامه دشمنان شمشیر بدست نیز ظاهر می‌شوند. دخل همه را بیاورید تا این بخش نیز به پایان برسد. در آخر به بل فری برگردید تا این ماموریت به پایان برسد.

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با بازی Gotham Knights

دیدگاه ها بسته شده است