راهنمای بازی Gotham Knights / فصل اول: مرحله The Langstrom Drive

راهنمای بازی Gotham Knights / فصل اول: مرحله The Langstrom Drive

راهنمای تمام مراحل بازی Gotham Knights (منوی اصلی)

در شروع ماموریت دوم، چندین بخش در منو آزاد می‌شوند. Abilities، Case Files و Challenges، زبانه‌ی Abilities را انتخاب کرده و یکی از توانایی‌ها را باز کنید. در بخش چالش‌ها، کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، این بخش کاملاً دلبخواهی است و انجام آنها به شما جوایزی بیشتر خواهد داد. اولین چالش Guard Break نام دارد که Skill همنامی را برای شما باز می‌کند.

پیدا کردن سرنخ

پایگاه را ترک کنید، ماموریت شما پیدا کردن مکان محل خلافکاران است. مکان آنها بر روی نقشه مشخص است، همینطور می‌توانید آنها را با AR نشانه‌گذاری کنید. با AR می‌توانید چیزیهای بیشتری درباره وضعیت دشمنان بدانید، چنانچه گروگان داشته باشند، در این بخش مشخص می‌شوند و همچنین نوع دشمنان هم مورد شناسایی قرار می‌گیرد. حال دشمنان را بزنید تا تولباری پر شود با اینکار اطلاعات مفیدی برای ادامه‌ی ماموریت بدست می‌آید. همینطور می‌توانید از پشت آنها را بگیرید و بعد آنها را با زدن Q مورد بازجویی قرار دهید تا اطلاعات بیشتری از آنها کسب کنید. نیازی نیست تمام جرائم را بررسی کنید، یکی یکی جلو بروید تا آلفرد با شما تماس بگیرد. بعد از پیدا کردن سرنخ کافی آلفرد با شما تماس می‌گیرد.

راهنمای بازی Gotham Knights / فصل اول: مرحله The Langstrom Drive

هدف بعدی شما رفتن به ایستگاه پلیس است. (یادتان باشد XP از آنها بدست نمی‌آورید!). بدین ترتیب ورودی کم‌خطر را انتخاب کنید و از طریق پشت ساختمان (که مشخص شده) و پارکینگ وارد ایستگاه پلیس شوید. کافیست خم شده و پشت دروازه‌ی سمت چپ حرکت کنید. وارد که شدید در طبقه بالا دریچه‌ی تهویه را پیدا کرده و وارد آن شوید و از طریق آن درب قفل شده را دور بزنید. ممکن است با پلیس‌های کنار درب زندان‌ها درگیر شوید، کافیست صبر پیشه کنید و بعد از آنکه با زندانیان مشغول گفتگو شد، از کنار او عبور کنید. جلوتر Tutorial جدیدی آشکار می‌شود که درباره دوربین‌های مدار بسته است. این دوربین‌ها مکان شما را لو داده و دشمن را بر سرتان آوار می‌کنند. با قلاب مخصوصتان از بالای سر آنها رد شوید. می‌توانید از طریق جعبه‌ی کنترل دوربین‌های مدار بسته را خاموش کنید. بهتر است از سمت چپ بروید و به سمت محلی که مشخص شده است پیش بروید. در آنجا با یک در بسته رو به رو می‌شوید. برای بدست آوردن کلید ورودی به سمت علامت دیگری که مشخص شده (عکس بالا) بروید و به شکل مخفیانه کارت را بردارید و در را باز کنید. وارد اتاق مشخص شده شوید تا دمویی آغاز شود. (اگر مخفیانه این بخش را بروید جایزه اضافه بدست می‌آورید.)

راهنمای بازی Gotham Knights / فصل اول: مرحله The Langstrom Drive

بعد از دمو به یک پازل می‌رسید که باید نمونه‌های خون را در Vialsها مخلوط کنید. مانند عکس بالا نمونه‌ها را باهم مچ کنید. بعد از حل آن ساختمان را که توسط پلیس‌ها محاصره شده ترک‌کرده (احتیاج به درگیری اضافه نیست فقط به سمت محل مشخص شده بروید و از ساختمان خارج شوید) و به Belfry برگردید تا ماموریت به پایان برسد.

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با بازی Gotham Knights

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است