راهنمای بازی The Legend of Zelda: TotK قسمت دوم (Lookout Landing)

راهنمای بازی The Legend of Zelda: TotK قسمت دوم (Lookout Landing)

راهنمای کامل بازی Zelda: Tears of the Kingdom (منوی اصلی)

[lwptoc]

– بعد از جزیره‌ی Great Sky کجا برویم؟

ماموریت To The Kingdom Of Hyrule

از جزیره آسمان بزرگ، اولین شیرجه هیجان انگیز خود را از آسمان به سطح زمین تجربه خواهید کرد. مستقیماً به سمت دریاچه شیرجه بزنید و مطمئن شوید که در آن فرود می‌آید، در غیر این صورت کارتان به بیمارستان می‌کشد!

هنگامی که فرود آمدید، اگر به شمال نگاه کنید، قلعه Hyrule را در دوردست خواهید دید. اولین کار این است که شما به سمت آن حرکت کنید، بنابراین تا ساحل شنا کنید و راه خود را به آنجا ادامه دهید. شما می‌توانید دنیای Hyrule را هر طور که مناسب می‌دانید کاوش کنید، اما از آنجایی که هنوز برخی از اطلاعات و توانایی‌های کلیدی را از دست داده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم در اسرع وقت به سمت شمال بروید.

حتی ممکن است اسبی را در مسیر خود ببینید که سفر را برایتان بسیار آسان‌تر می‌کند، یا می‌توانید با استفاده از Ultrahand در بسیاری از بخش‌هایی که مواد مورد نیاز برای ساخت و ساز وجود دارد وسیله‌ای بسازید.

هدف نهایی شما قلعه Hyrule نیست، بلکه کمی قبل از آن است. این یک شهر کاملاً جدید است که Lookout Landing نام دارد. این شهر به عنوان پایگاه شما برای کل بازی عمل می‌کند، در آنجا می‌توانید با افراد مختلف ملاقات کنید و مراحل اصلی بازی را پیگیری کنید. شهر Lookout Landing جایی است که می‌توانید کمی استراحت کنید. مغازه‌هایی برای فروش کالاها، Arrowها، زره‌ها و… وجود دارد. همچنین مجسمه الهه (برای ارتقاء قلب و استقامت) و حتی مکانی برای آشپزی در این مکان پیدا خواهید کرد.

راهنمای بازی The Legend of Zelda: TotK قسمت دوم (Lookout Landing)

در حال حاضر، با مردم شهر که بسیاری از آنها شما را می شناسند صحبت کنید و سپس به شمال بروید تا یک چهره آشنا یعنی Robbie را ببینید. از پله‌ها بالا بروید و با زنی که موی خاکستری و قدی کوتاه دارد، صحبت کنید. این Josha، دستیار جدید Purah است، و به زودی پس از آن، با خود محقق آشنا خواهید شد.

بحران در قلعه‌ی Hyrule (ماموریت اصلی Crisis at Hyrule Castle)

با صحبت با Purah ماموریت اصلی Crisis at Hyrule Castle فعال می‌شود و اگر می‌خواهید در اسرع وقت به موارد بسیار مفیدی دسترسی پیدا کنید، باید همین الان آن را آغاز کنید. پس به سرعت به سمت محل مشخص شده در نقشه حرکت کنید.

راهنمای بازی The Legend of Zelda: TotK قسمت دوم (Lookout Landing)

پورا یا Purah از شما می‌خواهد که Captain Hoz را که در زیر قلعه‌ی Hyrule مستقر است، پیدا کنید. از Lookout Landing به سمت ویرانه‌های قلعه هیرول به سمت شمال بروید و از دروازه عبور کنید. (بوسیله قدرت Ultrahand می‌توانید آن را باز کنید) چنانچه با نگهبانان صحبت کنید به شما می‌گویند که کاپیتان در اولین دروازه مستقر است. پیدا کردن او ممکن است کمی مشکل باشد، اما اگر با همه صحبت کنید، آنها شما را در مسیر درست راهنمایی خواهند کرد و به زودی کاپیتان Hoz را در بالای ساختمان خواهید یافت. (باید از دیوار بالا بروید یا به موقع از Ascend استفاده کنید تا به کاپیتان برسید.)

باز کردن برج Lookout Landing

پس از یافتن کاپیتان Hoz به Lookout Landing برگردید و با Purah صحبت کنید. Purah سپس در مورد تمام امکانات شهر، از جمله پناهگاه اضطراری، جایی که می‌توانید آشپزی کنید، استراحت کنید و قلب و استقامت خود را ارتقا دهید، به شما می‌گوید. این موارد را به خاطر بسپارید!

راهنمای بازی The Legend of Zelda: TotK قسمت دوم (Lookout Landing)

اکنون می توانید برج را که در سمت چپ شهر قرار دارد را باز کنید. با انجام اینکار بالاخره پاراگلایدر را هم خواهید گرفت تا بتوانید راحت‌تر به گشت‌زنی در محیط بپردازید. برج را بررسی کنید و برای پرتاب شدن در بالای آسمان آماده شوید. شما همچنین اولین قطعه نقشه باز خواهید کرد. به آرامی به سمت پایین گلاید کنید و دوباره در پایین با Purah صحبت کنید تا اولین ماموریت بزرگ خود یعنی Regional Phenomena را بدست آورید. اکنون تشویق می‌شوید که از چهار منطقه Hyrule دیدن کنید، در حالی که می‌توانید این کارها را به هر ترتیبی که دوست دارید، انجام دهید، ما مسیر داستانی پیشنهادی خود را داریم که البته بهترین و جذاب‌ترین مسیر بازی است!

راهنمایی بیشتر از بازی The Legend of Zelda: TotK

راهنمایی اولیه بازی TOTK

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است