راهنمای پک Hearts of Stone ویچر3 / ماموریت اصلی Dead Man’s Party

راهنمای پک Hearts of Stone ویچر3 / ماموریت اصلی Dead Man’s Party

راهنمای کامل تمام مراحل بازی ویچر 3 (منوی اصلی)

ماموریت اصلی 2 (Dead Man’s Party)

راهنمای پک Hearts of Stone ویچر3 / ماموریت اصلی Dead Man's Party

 به محل مشخص شده در نقشه بروید. وقتی به محل رسیدید وارد طبقه ی بالا شوید تا دمو را ببینید. بعد از دمو محل دیگری در نقشه مشخص می‌شود به آنجا بروید وقتی به Shani می‌رسید دمو شروع می‌شود. او شما را به یک عروسی دعوت می کند. انتخاب باشماست ولی پذیرشش مشکلی را به وجود نمی‌آورد! بعد از صحبت ها وارد قبرستان شوید و مسیر را به سمت محل مشخص شده در نقشه دنبال کنید. از در ورودی مقبره وارد شوید. وقتی از پله ها پایین رفتید سمت چپ بروید در آنجا لوت درون قبرها را بردارید. یک شمشیر خیلی خوب بدست می آورید. سمت راست این قسمت بسته است. مسیر را به سمت پایین ادامه می دهیم. در پایین چندین Wraith به شما حمله می‌کنند برای بهتر اثر کردن ضرباتتان از YREN استفاده کنید ولی هنوز هم بهترین راه استفاده از QUEN است. بعد از کشتن چهار Wraith باید محیط را بررسی کنید. در اینجا روی قبرها را می توانید بخوانید. آن قبری  که جلویش یک شمشیر است را بررسی کنید قبر مورد نظر است.

حال Censar را با زدن کلید Tab انتخاب کنید و با وسط موس فعال کنید حال باید به محل‌های مشخص شده در نقشه بروید. به طبقه ی پایین بروید و لوت قبرها را بردارید.حال به سمت دیگر و سه محل دیگر مشخص شده در نقشه بروید.  وقتی همه جا را مه گرفت وسط مقبره در نقشه مشخص می شود حال به آنجا بروید و مشعل وسط را روشن کنید و دمو را ببینید. چندین و چند تن از اعضای خانواده ی Vlodimir von Everecs به شما حمله می کنند. نبرد با آنها مثل مبارزه کردن با چند سرباز و حتی ساده تر از آنهاست فقط QUEN کنید و به آنها ضربه بزنید وقتی همه غیب شدند دمو شروع می شود.  بعد از اتمام تمام صحبت‌ها کمی مقبره را در همان طبقه بگردید یک دیوار خراب پیدا می‌کنید با AARD آن را تخریب کنید.  جلوتر از روی جسد کلید را بردارید و می‌توانید تا انتهای غار بروید و چند صندوق پیدا کنید. کمی جلوتر چند عنکبوت بکشید تا انتها مسیر را ادامه دهید و از سوراخ وارد شوید در اینجا لوت محیط را بردارید. حال می توانید از مقبره خارج شده و به محل مشخص شده در نقشه بروید. نمی توانید Fast Travel انجام دهید و فقط باید با اسب به آنجا بروید. وقتی به محل نزدیک می شوید دمو شروع می شود. در اینجا می توانید یک لباس بدزدید! فکر بدی نیست اینکار را انجام دهید.

راهنمای پک Hearts of Stone ویچر3 / ماموریت اصلی Dead Man's Party

بعد از دیدن دموها و صحبت ها شما در عروسی هستید. در ابتدا به دنبال Shani  بروید و با عروس و داماد صحبت کنید. بعد از پایان صحبت ها می توانید فعالیت های زیادی انجام دهید.  همه فعالیت‌های دیگر را انجام بدهید و در آخر به سراغ کفش Shani (چند نفری که بغل برکه نشسته اند) بروید. می توانید وارد سالن عروسی شوید کمی برقصید و نوشیدنی بخورید. حال به بیرون می رویم و به پیش خوک ها خود را می رسانیم. با AXII می توانید خوک‌ها را گیج کرده و به محل مورد نظر بروید تا آنها به دنبالتان بیایند. بعد از این با Shani  صحبت می‌کنید. Vlodimir ادعا می کند که می تواند دل هر دختری را به دست بیاورد و Shani  از او می خواهد این ادعا را ثابت کند پس Vlodimir به پیش دختری می رود و با او صحبت می کند در میانه ی حرف زدن‌ها برادران دختر سر می‌رسند و اعتراض می‌کنند دو راه دارید یا معظرت خواهی کنید یا با آنها دعوا کنید. درگیری با چوب است و سه به یک می باشد باید با Alt جای خالی دهید و به موقع ضربه بزنید بعد از شکست آنها وارد دمو می شوید. حال می توانید به کنار کوتوله‌هایی که Gwent بازی می کنند بروید. اگر پیروز شوید مقداری XP بدست می آورید ولی اگر ببازید گوش الاغی را باید بپوشید! اگر کارتهای خوبی دارید به راحتی پیروز می‌شوید. کاری کنید یک دست کارت های زیادی از دست دهد و دو دست دیگر  پیروز شوید.

بعد از این به مهمانی می روید و با Shani  می رقصید بعد از تمام شدن دمو می‌توانید باز به فعالیت های دیگر در عروسی بپردازید وقتی بیرون می روید یک مرد و زن در وسط باغ در حال صحبت هستند با آنها حرف بزنید و کمک کنید.  به محل مشخص شده بروید و رد پا را بررسی کنید. حال کلیک راست را فشار دهید و رد سگ را دنبال کنید. به جایی می رسید که سگ در حال پارس کردن به مردی در بالای درخت است. با AXII سگ را آرام کنید و مرد را از درخت پایین بیاورید. بعد از دیدن دمو روی مرد نیز AXII را اجرا کنید تا آرام شود. حال مرد را تا عروسی اسکورت کنید. در وسط راه یک گراز به شما حمله می کند آن را بکشید و دمو را ببینید.  بعد از انجام همه فعالیت ها به سمت برکه بروید و با دختر صحبت کنید تا دمو شروع شود. بعد از دمو باید کفش Shani  را از زیر آب پیدا کنید. به داخل آب شیرجه بزنید تا کفش را پیدا کنید. در درون برکه سه کفش وجود دارد آن کفشی که سمت چپ برکه است و پاشنه بلند است را پیدا کنید. بعد از پیدا کردن کفش به پیش Shani برگردید و با او صحبت کنید. بعد از اتمام دمو حال به پیش Master Mirror بروید و با او صحبت کنید. بعد از صحبت با او، محلی در نقشه مشخص می شود که باید به آنجا بروید تا مراسم عروسی را ببینید. بعد از اتمام صحبت ها ماموریت A Midnight Clear را بدست می‌آورید. بعد از اتمام ماموریت حال به محل مشخص شده در نقشه بروید و با Olgierd صحبت کنید. (با Olgierd حتما Gwent بازی کنید برای  بدست آوردن همه ی کارتهای Gwent به کار می رود با بردن او کارت Toad را بدست می آورید.)

ماموریت بعدی: Open Sesame

مراحل اصلی دیگر پک Hearts of Stone 

دیدگاه ها بسته شده است