راهنمای پک Hearts of Stone ویچر3 / ماموریت اصلی Open Sesame: Series

راهنمای پک Hearts of Stone ویچر3 / ماموریت اصلی Open Sesame: Series

راهنمای کامل تمام مراحل بازی ویچر 3 (منوی اصلی)

 ماموریت اصلی 4 (Open Sesame: Witcher Seasonings)

راهنمای پک Hearts of Stone ویچر3 / ماموریت اصلی Open Sesame: Series

در میانه‌ی ماموریت Open Sesame این ماموریت را بدست می آورید. در ابتدای این ماموریت به بخش Alchemy و قسمت Quest بروید در اینجا باید یک cleansing mixture درست کنید. برای این منظور آیتم‌های  Dwarven Spirit یک عدد ،  Rotfiend blood دو عدد و Wolfsbane دو عدد احتیاج دارید بعد از جمع آوری این آیتم‌ها (حتما این آیتم ها را تا کنون دارید اگر ندارید از شهر خریداری کنید) معجون را تهیه کنید. بعد از تهیه ی معجون به محل مشخص شده در نقشه بروید.  وقتی به محل رسیدید کمی دورتر از سربازان جلوی در بایستید و با فشار دادن کلیک راست صحبت‌های آنها را گوش کنید. حال به محل بعدی بروید پشت دیوار مخفی شوید و کلیک راست را فشار دهید و صحبت‌های آنطرف دیوار را گوش دهید. حال به محل دیگر بروید و از دور به صحبت های دو سرباز گوش کنید. آنها حرکت می‌کنند و شما باید فاصله‌تان را با آنها حفظ کنید. حال محلی روی نقشه مشخص می شود به آنجا بروید. (فقط روز به آنجا بروید) و با سرآشپز صحبت کنید. یا می توانید به او 500 کرون پول بدهید و یا از AXII استفاده کنید روش دوم نه پولتان را هدر می دهد و هم XP بیشتری بدست می آورید.


 ماموریت اصلی 5 (Open Sesame: Breaking and Entering)

در اینجا دو محل در نقشه مشخص شده است که به بررسی هر دو می پردازیم:

راهنمای پک Hearts of Stone ویچر3 / ماموریت اصلی Open Sesame: Series

1.متقاعد کردن Hugo : به محل مشخص شده در نقشه بروید و در بزنید. کسی جواب نمی دهد کلیک راست بزنید و محیط را بررسی کنید. خون روی ستون و رد پای روی زمین  را بررسی کنید. بعد به دنبال رد پا بروید. مسیر را تا قایق ادامه دهید سه نفر به شما حمله می کنند آنها را بکشید. لوت همه را بردارید و نامه را بخوانید. حال به وسط آب بروید و خود را به زیر آب برسانید. جسد او را پیدا می‌کنید.

راهنمای پک Hearts of Stone ویچر3 / ماموریت اصلی Open Sesame: Series

2. متقاعد کردن Eveline : به محل مشخص شده در نقشه بروید و با Eveline صحبت کنید. او در نمایشش به مشکل خورده است و از شما کمک می خواهد قبول کنید. باید با تیرکمان به چهار سیب روی بدن فرد شلیک کنید. این کار را با دقت انجام دهید. (در هر صورت می توانید به فرد هم شلیک کنید و یک سری دیالوگ تغییر می کند و یا کل پولهای بلیط ها را بدهید که 400 کرون اگر با او تنها صحبت کنید و در حضور مرد 600 کرون از شما می‌خواهد. (بعد از اتمام ماموریت می توانید با مرد Gwent بازی کنید یا کارت بخرید اگر سالم باشد!)) بعد از این با Eveline صحبت کنید او را به پناهگاه بفرستید. ماموریت تمام می‌شود.


 ماموریت اصلی 6 (Open Sesame: The Safecracker)

در اینجا دو محل در نقشه مشخص شده است که به بررسی هر دو می پردازیم: اگر Casimir را متقاعد کنید در پایان مرحله Open Sesame به  Ewald وفادار می ماند. ولی Quinto به Ewald خیانت می کند و پیشنهاد Horst را می پذیرید. در هر صورت در این راهنمای هر دو روش گفته می شود و انتخاب با شماست.

راهنمای پک Hearts of Stone ویچر3 / ماموریت اصلی Open Sesame: Series

1.متقاعد کردن Quinto: به محل مشخص شده در نقشه بروید و با Quinto که در قفس است، صحبت کنید. در اینجا فردی به نام  Hans of Cidaris که در قرارداد Contract: The Creature from Oxenfurt Forest او را دیده بودید Quinto را زندانی کرده است و از شما درخواست پول برای آزادی او می کند اگر در آخر قراداد از او پول بیشتری طلب کرده باشید باید 400 کرون بپردازید در غیر این صورت با پرداخت 200 کرون Quinto آزاد می شود. در اینجا اگر Deck خوبی دارید ریسک کنید و با او Gwent بازی کنید ولی اگر ببازید باید دو برابر پول بدهید پس اگر مطمئنید بازی کنید. اگر او انتخاب شماست همین الان به او بگویید و ماموریت را تمام کنید اما می‌توانید بخش Casimir را هم تجربه کنید و بعد انتخاب کنید.

راهنمای پک Hearts of Stone ویچر3 / ماموریت اصلی Open Sesame: Series

2. متقاعد کردن Casimir:  به محل مشخص شده در نقشه بروید. وقتی به محل می رسید  Casimir در حال خودکشی از بالای شیروانی خانه اش دیده می شود.  در اینجا شروع به صحبت کردن با او می کنید 4 انتخاب پیش روی شماست. دو انتخاب اول باعث کشته شدن او می شود. اگر سومی را انتخاب کنید باید با او مبارزه کنید. در حین مبارزه با او از  Aard استفاده کنید تا آتشش خاموش شود. انتخاب بعدی استفاده از Axii است که بهترین گزینه است. او به پایین می آید با او صحبت کنید می توانید او را برای گروهتان انتخاب کنید. در هر صورت انتخاب با شماست هر کدام از این دو را انتخاب کنید ماموریت تمام می شود. (اگر او را قبول نکنید در انتها خود را منفجر می کند!)


ماموریت بعدی: Scenes From a Marriage

مراحل اصلی دیگر پک Hearts of Stone 

دیدگاه ها بسته شده است