راهنمای پک Blood and Wine ویچر3/ قرارداد Big Game Hunter

راهنمای پک Blood and Wine ویچر3/ قرارداد Big Game Hunter

راهنمای کامل تمام مراحل بازی ویچر 3 (منوی اصلی)

قرارداد Big Game Hunter

در تابلوی اعلانات Francollar این قرارداد را پیدا کنید. حال به محل مشخص شده در نقشه بروید و با مرد صحبت کنید و جزئیات ماموریت را از او بگیرید. با او سر پول چانه بزنید و بیشترین پول را انتخاب کنید چرا که او قبول می‌کند. حال به دم غار بروید. در اینجا بعد از دمویی باید مرد را راهنمایی کنید اول با V نقشه را باز کنید تا محل‌های روی نقشه مشخص شوند. سه محل روی نقشه مشخص است به نزدیکترینش میرویم. در دایره اول خرس را بکشید تا دو دایره مشخص شود. همیشه QUEN کنید و دور او بچرخید و ضربه بزنید. (با Alt چپ) حال دو دایره مشخص است یکی از دایره ها پلنگی در تله ای گیر کرده است جلو بروید Open را بزنید تا تله را باز کنید. با او مبارزه نکنید و با AXII او را آرامش کنید.

حال به سمت محل بعدی بروید و در اینجا زیر زمین با فشار کلیک راست صدایی حس خواهید کرد. آن را دنبال کنید تا به Nest ها برسید. در اینجا محلی که مرد باید به تماشا بپردازد را پیدا کنید بالای Nest ها محل را Examine کنید تا او به آن محل بیاید. با بمب یکی از Nest ها را نابود کنید تا موجودات ظاهر شوند. وقتی زیر زمین در حال تکان خوردن بود جابه جا شوید سه بار اینکار را بکنید تا از این حالت خارج شود و بیرون بیاید قبل از بیرون آمدنش Yrden را فعال کنید تا درونش گیر بیفتد و از جلو به موجود ضربه بزنید. اگر خود را جمع کرد از او دور شوید. بعضی وقتها از راه دور سم به سمتتان پرتاب میکند. بعد از چند دور حمله او دو تا می‌شود و کمی مبارزه را سخت می‌کند پس بیشتر مراقب باشید. روی یکی از آنها تمرکز کنید و آن را بکشید و بعد به سراغ دیگری بروید. بدون QUEN به آنها حمله نکنید و برای گیر انداختن آنها از Yrden استفاده کنید که بهترین گزینه است. (ضربات به پشت او اثری ندارد) بعد از کشتن موجودات لوتشان را بردارید و به پیش مرد برگردید تا دمو شروع شود.

راهنمای پک Blood and Wine ویچر3/ قرارداد Big Game Hunter

حال V را بزنید تا ماموریت به روز شود و به سمت محلهای مشخص شده حرکت کنید. دایره ها را رد کنید و به سمت منبع صداها حرکت کنید. وقتی طاووس ها را پیدا کردید روی سه تای آنها از AXII استفاده کنید. بعد از مدتی سر و کله یک Giant centipede پیدا میشود نقطه ضعف او همانطور که میدانید Yrden است او را گیر بیندازید و از رو به رو به موجود ضربه بزنید تا کشته شود، بعد از کشتنش لوتش را بردارید و به پیش مرد بروید تا دمو شروع شود. در دیالوگها هر کدام را دوست داشتید انتخاب کنید گزینه سوم ولی بهتر است و بعد گزینه اول را انتخاب کنید. (در اینجا پولتان را میگیرید)

محلی در نقشه مشخص میشود تا فردا ظهر صبر کنید (یا Meditation کنید) و به محل مشخص شده بروید. اول صبر کنید و صحبتهای دختر را گوش کنید تا قسمت Optional ماموریت نیز انجام شود بعد با  Count Beledal صحبت کنید. (در آخر در مورد دختر مرد سوال بپرسید تا در اثبات شفقت به کارتان بیاید. دقت کنید باید اول پلنگ را از بند نجات داده و بدون کشتن آرامش کنید.)

ماموریت های فرعی دیگر پک Blood and Wine ویچر3

دیدگاه ها بسته شده است