راهنمای پک Blood and Wine ویچر3/ قرارداد Bovine Blues

راهنمای پک Blood and Wine ویچر3/ قرارداد Bovine Blues

راهنمای کامل تمام مراحل بازی ویچر 3 (منوی اصلی)

در تابلوی اعلانات منطقه Flovive این ماموریت را بدست می‌آورید. بعد از بدست آوردن ماموریت به محل مشخص شده در نقشه بروید تا دمو آغاز شود. بعد از دمو، باید با مرد صحبت کنید برای دریافت اطلاعات اصلی گزینه اول را انتخاب کنید. (یا اطلاعات اضافه دو گزینه دیگر) بعد در مورد پول (گزینه سوم) صحبت کنید و تا 350 کرون مبلغ را افزایش دهید. پس از توافق بر سر پول، قرارداد را بپذیرید و بعد به سمت محل مشخص شده در نقشه بروید. 

در محل شما قصد دارید که جناز را بررسی کنید اما تعدادی Ghoul به شما حمله می‌کنند. آنها را بکشید و بعد گاو مرده را بررسی کنید. تمام بخش‌های صحنه را بررسی کنید (همه گزینه‌ها را انتخاب کنید.) بعد از انتخاب همه گزینه‌ها، یک گزینه زرد در بالا ظاهر می‌شود آن را انتخاب کنید. حال محل دیگری در نقشه مشخص می‌شود به آنجا بروید و خون روی چوب را بررسی کنید. بعد از بررسی خون، باید ردش را دنبال کنید. به دنبال دایره‌های مشخص شده در نقشه و همینطور خون روی زمین پیش بروید تا به محلی برسید که سه rotfiend در آنجا منتظر شما هستند. مراقب باشید وقتی خون این موجودات کم شود، منفجر می‌شوند. بعد از کشتن آنها و برداشتن لوت‌های محیط مخصوصا خالی کردن صندوق، خون روی زمین را بررسی کنید. اینبار رد پای خونین یک موجود را باید دنبال کنید. رد پای روی زمین و دایره در نقشه به شما مسیر را نشان می‌دهد. کلیک راست را فشار دهید و مسیر را دنبال کنید تا به آب برسید. کنار آب خون را بررسی کنید. حال مسیر جدید و رد پای سمت چپ را دنبال کنید تا کمی جلوتر دمو آغاز شود.

راهنمای پک Blood and Wine ویچر3/ قرارداد Bovine Blues

بعد از دموی کوتاه، منطقه‌ی جدیدی روی نقشه مشخص می‌شود. از کوه بالا بروید و خود را به محل مشخص شده برسانید. در بالای کوه دو Slyzard Matriarch منتظر شما هستند و به شما حمله می‌کنند. روغن Draconid oil را آماده و روی شمشیر خود استفاده کنید. از QUEN برای محافظت از خود استفاده کنید، همینطور می‌توانید با استفاده از AARD آنها را روی زمین بیندازید و به آنها ضربه وارد کنید. تولبار خون هر دو مشترک است پس باید هر دو را بکشید. مراقب آتشی که از دهانشان خارج می‌کنند و دمی که به ناگاه تکان می‌دهند باشید.

بعضی وقت‌ها به هوا می‌روند و ناگهانی روی سرتان می‌پرند باید فاصله را حفظ کنید و مراقب هر دو موجود باشید. مراقب باشید از بالا و از پشت غافلگیرتان نکنند. وقتی به نیمه خونشان می‌رسند حملاتشان باهم ترکیب می‌شود و شکل خطرناکی به خود میگیرد. از روی آسمان به سمتتان آتش پرت می‌کنند و همزمان روی سرتان می‌پرند. تمرکز را روی کشتن یکی از آنها بگذارید و بعد به سراغ دومی بروید. بعد از کشتن هر دو نزدیک محل مشخص شده شوید و کله یکی را بردارید. یک علامت دیگر نیز روی نقشه وجود دارد که محل تخم‌ این موجودات است. می‌توانید آنها را نیز نابود کنید اما اگر نابود نکنید چند روز بعد به این مکان بازگردید یک کمپ دزدان به همراه دو دزد در آن خواهید یافت. هر دو را بکشید تا دستور پخت Scrambled Slyzard را بدست بیاورید. همینطور در بالای کوه در کلبه می‌توانید از صندوق‌ آیتم‌ها را بردارید. بعد از کشتن دشمنان به پیش مرد برگردید تا جایزه خود را دریافت کنید. بعد از اتمام ماموریت مرحله Big Feet to Fill آزاد می‌شود.

ماموریت های فرعی دیگر پک Blood and Wine ویچر3

دیدگاه ها بسته شده است