راهنمای پک Blood and Wine ویچر3/ ماموریتهای فرعی مرتبط با مشت زنی

راهنمای پک Blood and Wine ویچر3/ ماموریت فرعی Fists of Fury: Toussaint و Raging Wolf

در این مطلب دو ماموریت مرتبط با مشت زنی در پک Blood and Wine توضیح داده شده است.

راهنمای کامل تمام مراحل بازی ویچر 3 (منوی اصلی)

 ماموریت فرعی Fists of Fury: Toussaint

بعد از اینکه ماموریت‌های اصلی پک Blood and Wine را انجام دادید حال می‌توانید با چهار نفر مشت‌زنی کنید و پیروز شوید.

ابتدا به سراغ Macomb می‌رویم. به محل بروید و با Bookie صحبت کنید، بیشترین پول را انتخاب کنید. سه بار از بین گزینه‌های اول و دوم به او توهین کنید تا پیروز شوید! (بدون مشت‌زنی!)

حال به سراغ  Waters بروید. به محل بروید و با Bookie صحبت کنید، بیشترین پول را انتخاب کنید. بهترین روش این است که کلیک راست را فشار دهید و بگذارید اول ضربه بزند وقتی ضربه زد و گاردش را پایین آورد بلافاصله به عقب بروید و به او ضربه بزنید این روش را ادامه دهید تا شکست بخورد. بیش از چهار ضربه پشت سرهم به او نزنید وگرنه گاردتان را می‌شکند. بعد از شکست دادن او به سراغ نفر بعدی می‌رویم.

سومین نفر Colossus نام دارد. به محل بروید و با Bookie صحبت کنید، بیشترین پول را انتخاب کنید. مبارزه عادی را انتخاب کنید و با او مبارزه کنید. یا سه بار جلوی ضربات او را با کلیک راست به موقع بگیرید و برنده شوید (تا دوبرابر پول بگیرید.) ولی مبارزه عادی جذابیت بیشتری دارد!

با این حال سه بار دفاع سریعتر است، برای پیروزی همیشه کلیک راست را فشار دهید و وقتی نزدیک ضربه زدن به شما بود دوباره کلیک راست را بزنید تا ضربه او دفاع شود. سه بار اینکار را بکنید تا پیروز شوید. اگر خواستید با او مبارزه کنید. با Alt جاخالی دهید و با کلیک راست دفاع کنید و ضربات به موقع بزنید تا او را شکست دهید. همینطور دفاع با دوبار کلیک راست او را برای چند ثانیه گیج می‌کند و می‌توانید ضربات بیشتری به او بزنید.

بعد از شکست دادن این سه فرد این ماموریت تمام می‌شود اما بلافاصله ماموریت Raging Wolf را بدست می‌آورید. (که در پایین توضیحات آن نیز داده شده است.)

 ماموریت فرعی Raging Wolf

 ماموریت فرعی Fists of Fury: Toussaint

به محل مشخص شده در نقشه بروید. به محل بروید و با Bookie صحبت کنید. مرد از شما می‌خواهد که قبل از مسابقه با او نوشیدنی بنوشید. به او ملحق شوید و کمی خوش بگذرانید! (بیشترین پول را انتخاب کنید.) در هنگام مبارزه صبر کنید او ضربه بزند و بعد جاخالی داده و ضربه به موقع بزنید. به هیچ عنوان عجله نکنید ضربات او خون زیادی از شما کم می‌کند و در اینجا نمی‌توانید خونتان را پر کنید پس باید با دقت مبارزه کنید. به خاطر نوشیدنی محیط کمی تار است ولی این به خصوصیات و قدرت گرالت تاثیری نگذاشته است. از دوبار کلیک راست برای گیج کردن او استفاده کنید تا در چند ثانیه‌ای که گیج می‌شود به او ضربه وارد کنید. بیشتر از دو ضربه پیاپی به او نزنید چراکه شما را گیج می‌کند. پس باید با صبر این مبارزه را انجام دهید و پیروز شوید. (پیروزی در این مبارزه برایتان به نشانه شجاعت در مرحله There Can Be Only One خواهد بود.)

ماموریت های فرعی دیگر پک Blood and Wine ویچر3

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است