راهنمای پک Blood and Wine ویچر3/ ماموریت Till Death Do You Part

راهنمای پک Blood and Wine ویچر3/ ماموریت Till Death Do You Part

راهنمای کامل تمام مراحل بازی ویچر 3 (منوی اصلی)

ماموریت Till Death Do You Part

به محل مشخص شده در نقشه (The Clever Clogs) بروید و وارد محل شوید و در طبقه دوم با مردی که پشت میز است صحبت کنید. او توضیح خواهد داد که صداهای قبرستان معبد مانع از خواب او می شود. اگر دوست داشته باشید می‌توانید با او چانه بزنید، اما حتی اگر بخواهید چیز زیادی به دست نمی‌آورید! بعد از پایان صحبت‌ها به سمت قبرستان بروید. دقت کنید باید در نیمه شب به قبرستان بروید تا به نتیجه مناسب برسید. پس صبر کنید تا نیمه شب شود و به قبرستان بروید. در غیر این صورت در صبح صدایی را حس نخواهید کرد.

در نیمه شب کلیک راست را فشار دهید و از پله‌ها پایین بروید تا گرالت صدایی را حس کند. وارد مقبره زیر قبرستان شوید و مسیر را به سمت جلو پیش بروید. اتاقی که مشخص شده را بررسی کنید. دقت کنید که وقتی وارد اتاق می‌شوید صداها متوقف می‌شوند! بعد از بررسی تمام اتاق، از پله‌ها پایین رفته در آنجا با گروهی از دزدها رو به رو می‌شوید آنها را بکشید. صداهای فریادی از دور به گوش می‌رسد. باز به طبقه بالا برگردید و وارد اتاق شوید. در پشت مجسمه مخفی شوید تا ببینید قضیه از چه قرار است! به زودی دو روح ظاهر می‌شوند یک زوج قدیمی، که با هم دعوا می‌کنند. بعد از شنیدن صحبت‌های زن و مرد دو انتخاب پیش رو دارید. دقت کنید طرف هرکدام را می‌گیرید باید کوزه دیگری را بردارید و از مقبره خارج کنید.

راهنمای پک Blood and Wine ویچر3/ ماموریت Till Death Do You Part

 1.طرف Margot را گرفتن (زن): باید کوزه حاووی Louis را بردارید. (پشت مرد) بعد از برداشتن کوزه، دمو آغاز می‌شود. بعد از دمو به طبقه پایین بروید و به سمت محل مشخص شده پیش روی کنید. در داخل مقبره مشخص شده سه دزد را خواهید یافت، آنها را بکشید و کوزه را روی محراب قرار دهید. حال به پیش Margot برگردید و با او صحبت کنید. محل کارت‌ها را خواهید فهمید به آن محل بروید. در محل دو در ورودی به داخل آن قسمت بسته است از یکی از خانه‌های اطراف که می‌توانید بالا بروید و از روی سقف خانه‌ها وارد محل شوید در آنجا یک Archespore به شما حمله می‌کند. موجود را بکشید و بعد زیر زرها کارت‌ها را بردارید. (عکس بالا) (کارت‌های Vampire: Bruxa و Barclay Els که اگر قبلا آنها را داشته باشید چیزی بدست نمی‌آورید.)

راهنمای پک Blood and Wine ویچر3/ ماموریت Till Death Do You Part

2. طرف Louis را گرفتن (مرد): باید کوزه حاووی Margot را بردارید. (پشت زن) بعد از برداشتن کوزه‌ و تمام شدن دمو به دنبال محل مشخص شده از شهر خارج شوید. در محل مشخص شده کمی جلو بروید و بعد جلوتر اسامی روی قبرها را بخوانید. قبر مورد نظر، قبر سوم است. پس از خواندن اسم رویش کوزه را روی آن قرار دهید. (عکس بالا) به مقبره برگردید تا در مورد پاداشتان با Louis صحبت کنید. ولی او را نمی‌یابید اگر به کوزه Louis دست بزنید او ظاهر می‌شود. او به شما می‌گوید برای دریافت پاداشتان به پیش فردی به نام Trentin بروید. بعد از صحبت‌ها محلی در نقشه مشخص می‌شود به آنجا بروید. در محل وارد خانه مشخص شده شوید و در طبقه دوم با مرد صحبت کنید و گزینه زرد یعنی اولی را انتخاب کنید. بعد از صحبت‌ها با او یک دست Gwent بازی کنید. برد و باخت در این مسابقه (به جز دریافت جایزه بازی) تاثیری ندارد و شما در هر صورت شمشیر را بدست می‌آورید.

بعد از اینکه یکی از دو روش بالا را رفتید به پیش مردی که ماموریت را به شما داد بروید و جایزه‌تان را دریافت کنید. اگر به او راستش را بگویید به عنوان اثبات شرافت در مرحله There Can Be Only One به کار می‌رود.

ماموریت های فرعی دیگر پک Blood and Wine ویچر3

دیدگاه ها بسته شده است