راهنمای پک Blood and Wine ویچر3/ قرارداد The Tufo Monster

راهنمای پک Blood and Wine ویچر3/ قرارداد The Tufo Monster

راهنمای کامل تمام مراحل بازی ویچر 3 (منوی اصلی)

قرارداد The Tufo Monster

راهنمای پک Blood and Wine ویچر3/ قرارداد The Tufo Monster

در محلی که در نقشه بالا در منطقه Flovive مشخص است، می‌توانید این قرارداد را از تابلوی اعلانات پیدا کنید. بعد از برداشتن نوشته با v آن را بخوانید تا ماموریت را بدست بیاورید. حال به محل مشخص شده در نقشه بروید و با مرد صحبت کنید. در حین صحبت با او می‌توانید با احترام با او رفتار کنید. (گزینه اول) یا خیر. این گزینه‌ها فرقِ کلی ایجاد نمی‌کند و تنها چندین دیالوگ اول متفاوت خواهد بود. بعد از صحبت‌های اولیه از مرد در مورد اتفاقات پیش آمده سوال بپرسید. (هر دو گزینه را انتخاب کنید.) قبل از پایان صحبت‌ها با انتخاب گزینه دوم که عکسِ دست کنارش است می‌توانید در مورد مبلغ قراداد چانه بزنید. تا 600 کرون یا کمی بالاتر می‌توانید مبلغ را بالا ببرید. بعد از این قرارداد را بپذیرید. 

راهنمای پک Blood and Wine ویچر3/ قرارداد The Tufo Monster

بعد از پذیریش قرارداد، ابتدا N را بزنید و Meditate کنید و تا شب صبر کنید. در نیمه شب به محله مشخص شده در نقشه بروید و درِ قفل سرداب را با کمک کلیدی که از مرد گرفتید باز کنید و داخل شوید. در محل می‌توانید لوت محیط را بردارید. وسایل مختلفی در هر طرف این سرداب وجود دارند. درون سرداب در محل مشخص شده یک کوزه شکسته شده خواهید یافت آن را بررسی کنید. محل دیگری نیز در عکس بالا مشخص است که آن را نیز باید بررسی کنید. (شکل امواج) بعد از بررسی هر دو مورد زمین لرزه‌ای رخ می‌دهد و دیوار موجود در زیرزمین ترک می‌‌خورد با استفاده از Aard دیوار ترک خورده را از بین ببرید و داخل تونل شوید. 

در داخل تونل باید مسیر را به سمت پایین محل ادامه دهید، در بین راه Kikimoreها به شما حمله می‌کنند. از Quen برای محافظت از خودتان استفاده کنید و از Igni نیز می‌توانید برای راحت‌تر نابود کردن آنها استفاده کنید. همینطور در مسیر تونل‌ها به سمت پایین بروید و Kikimoreها را بکشید اگر مسیر را گم کردید کلیک راست را فشار دهید تا ارتعاشات قرمز رنگ مشخص شوند. به دیوار ترک خورده‌ای می‌رسید با Aard آن را تخریب کنید و داخل شوید.

در اینجا یک Kikimore بزرگتر به همراه تعداد بیشتری Kikimore به شما حمله خواهند کرد. دقت کنید حتما از White Honey برای بی‌اثر کردن سم‌های این موجودات استفاده کنید و با استفاده از معجون‌هایتان خونتان را پر کنید و همه موجودات این بخش را بکشید. ممکن است در بالاترین درجه سختی کارتان سخت باشد ولی با کمی دقت از پسش برخواهید آمد. وقتی سم خونتان زیاد شد حتما از Quen برای متوقف کردن کم شدن خونتان استفاده کنید. یادتان نرود در شرایط بحرانی معجون White Honey بهترین راه برای از بین بردن سم‌هاست.

راهنمای پک Blood and Wine ویچر3/ قرارداد The Tufo Monster

بعد از کشتن موجودات دو محل قرمزی که در عکس بالا مشخص هستند یعنی تخم‌ها و لانه موجودات را بررسی کنید. یک سری تخم در همین محدوده وجود دارد که باید آنها را پیدا کنید و بعد با Igni آنها را از بین ببرید. بعد کلیک راست را فشار دهید و تمام نقاط قرمز تونل را بررسی کنید. بعد از نابودی تخم‌ها و بررسی‌ها، محل دیگری در نقشه مشخص می‌شود. تونل را ترک کنید و به سمت محل مشخص شده بروید. به سمت بالا بروید تا از تونل خارج شده و وارد سرداب شوید تا دمو آغاز شود. (اگر تخم‌ها را به طور کامل نابود کرده باشید مرد به شما 100 کرون می‌دهد.) در حین دمو با زن صحبت کنید و از او سوال بپرسید. (هر دو گزینه)

بعد از اتمام صحبت‌ها به سمت محل مشخص شده بروید. در آنجا سبد را بررسی کنید. بعد اثرات روی زمین و بطری و بعد رد پا را بررسی کنید و آن را دنبال کنید. کمی جلوتر رد پا به دو مسیر تقسیم می‌شود. مسیر سمت چپ را ادامه دهید. (راست به جایی نمی‌رسد) در طول مسیر شواهد متنوعی مانند جای پنجه، درخت‌های قطع شده و… برای بررسی پیدا خواهید کرد. همینطور مسیر را ادامه دهید تا به دهانه غار برسید.

وارد غار شوید. در درون غار تعدادی Gaint centipede به شما حمله می‌کنند. فقط باید از جلو به آنها ضربه بزنید وقتی زیر زمین هستند مراقب باشید، در محلی که می‌خواهند خارج شوند زمین تکان می‌خورد. مراقب سم آنها باشید. وقتی دور خود حلقه می‌زنند از آنها دور شوید. همیشه از Quen استفاده کنید و گرنه با دو ضرب کشته می‌شوید. (وقتی می‌خواهد از زمین بیرون بیاید، قبل از بیرون آمدنش Yrden را فعال کنید تا درونش گیر بیفتد.)

بعد از کشتن دشمنان مسیر را به درون غار ادامه دهید. و رد پا را درون غار دنبال کنید. همینطور از تونل‌ها بگذرید تا به یک محیط بزرگتر برسید اگر سمت چپ این محیط را بگردید کمی لوت پیدا خواهید کرد. در کنار تونل چندین جسد است آنها را بررسی کنید تا Fresh Human Blood بدست بیاورید. در همان نزدیکی روی زمین اگر با دقت نگاه کنید silver pendant را پیدا خواهید کرد حتما آن را بردارید تا پول اضافه در انتها بدست بیاورید. 

راهنمای پک Blood and Wine ویچر3/ قرارداد The Tufo Monster

حال L را بزنید تا بخش Alchemy باز شود. در آنجا به قسمت Quest بروید و Shaelmaar Bait را بسازید. حال محل‌هایی درون غار مشخص می‌شود، ماده را با وسط موس در محل‌ها منتشر کنید. بعد از مدتی یک موجود عجیب به نام The Monster of Tufo سر می‌رسد. اگر دقت نکنید این مبارزه کمی طولانی خواهد بود. وقتی دست‌هایش را روی زمین می‌کوبد از جلویش دور شوید. از پشت به هیچ وجه به او حمله نکنید چراکه اثری روی موجود ندارد. به صورت پیاپی به موجود حمله نکنید او روی زمین جمع می‌شود و آسیبی نمی‌بیند.

راهنمای پک Blood and Wine ویچر3/ قرارداد The Tufo Monster

بهترین و راحترین روش کشتن او نزدیک دیوار بودن است. از او فاصله بگیرید و نزدیک دیوار شوید پس او با غلت خوردن به سمتتان می‌آید، در همین لحظه به موقع جاخالی دهید تا موجود به دیوار بخورد و روی زمین ولو شود. در اینجا به او چندین ضربه بزنید. این روش را چند بار انجام دهید تا موجود کشته شود. وقتی روی زمین می‌چرخد از سقف سنگ روی سرتان می‌ریزد از Quen برای مراقبت از خود استفاده کنید. بعد از کشتن موجود لوتش را بردارید و از غار خارج شوید و بعد به سمت محل مشخص شده در نقشه بروید. (کشتن موجود در ماموریت فرعی There Can Be Only One اثبات شجاعت برایتان خواهد بود.)

راهنمای پک Blood and Wine ویچر3/ قرارداد The Tufo Monster

اگر silver pendant را برداشتید دو گزینه در اختیار دارید که بهتر است آویز را به مادام de Bourbeau بدهید. او دقیقا در روی صندلی در جلوی کلبه‌‌ای در کنار محل ماموریت قرار دارد با او صحبت کنید تا 120 کرون بدست بیاورید. (نقشه بالا) (اینکار در ماموریت فرعی There Can Be Only One اثبات شفقت برایتان خواهد بود.) در آخر به سمت محل مشخص شده در نقشه بروید و با مرد صحبت کنید و گزینه اول را بزنید تا ماموریت به پایان برسد. (می‌توانید silver pendant  را به مرد بدهید، در این صورت 100 کرون بدست می‌آورید.)

ماموریت های فرعی دیگر پک Blood and Wine ویچر3

دیدگاه ها بسته شده است