راهنمای پک Blood and Wine ویچر3/ قرارداد Equine Phantoms

راهنمای پک Blood and Wine ویچر3/ قرارداد Equine Phantoms

راهنمای کامل تمام مراحل بازی ویچر 3 (منوی اصلی)

قرارداد Equine Phantoms

راهنمای پک Blood and Wine ویچر3/ قرارداد Equine Phantoms

به محل مشخص شده در نقشه بالا بروید، در آنجا پیرزنی را می‌بینید که روی زمین نشسته و در حال شیون است. با او صحبت کنید انتخاب گزینه‌ها تفاوت زیادی به جز در دیالوگ‌ها ایجاد نمی‌کند. فقط اگر در مورد پول صحبت کنید متوجه می‌شود زن به جز سیب زمینی پولی ندارد. پس بهتر است از او پولی نگیرید! بعد از صحبت‌ها و پذیرش ماموریت باید منطقه را بررسی کنید. کلیک راست را فشار دهید و محیط را بررسی کنید. پروانه‌های مرده جلوی در را بررسی کنید. در داخل کلبه نوشته‌های روی میز را بخوانید و همینطور قارچ را بررسی کنید. خون روی متکا را بررسی کنید. پنجره را بررسی کنید. حال به بیرون بروید و پشت پنجره علامت روی زمین را دنبال کنید. کمی جلوتر علامت تمام می‌شود حال برگردید و دوباره با زن صحبت کنید. گزینه اول را انتخاب کنید تا ماموریت را پیگیری کنید. همینطور گزینه‌های زرد را انتخاب کنید تا دمو آغاز شود. (اگر Brew را نخورید ماموریت Fail می‌شود) کمی بعد با روچ صحبت می‌کنید! بعد از صحبت‌ها باید به دنبال روچ بروید و با کمک او شواهد را بررسی کنید. بعد از بررسی‌ها دمو آغاز می‌شود. در اینجا دیالوگ‌ها تفاوتی ایجاد نمی‌کند. بعد از کمی صحبت‌ یک اسب سیاه ظاهر می‌شود سوار روچ شوید و آن را تعقیب کنید. 

راهنمای پک Blood and Wine ویچر3/ قرارداد Equine Phantoms

همینطور اسب را تعقیب کنید تا به یک قبرستان برسید تا مبارزه آغاز شود. این مبارزه مانند جنگ با گربه‌های وحشی است آنها سریع و خطرناک هستند با Alt جاخالی به موقع دهید و ضربه بزنید. همینطور از Quen برای محافظت از خودتان استفاده کنید. آنها سریع و وحشی هستند پس باید خیلی سریع آنها را از پا در بیاورید و به سرعت جاخالی دهید. بعد از کشتن آنها شمشیر روی قبر را بردارید و بعد قبر را بررسی کنید تا دمو آغاز شود.

راهنمای پک Blood and Wine ویچر3/ قرارداد Equine Phantoms

در اینجا دو گزینه دارید: اولی از روچ بخواهید که شوالیه را ببخشد. دومی از روچ بخواهید که شوالیه را نبخشد و با او مبارزه کنید. انتخاب با شماست و تاثیری در بازی ندارد به جز اینکه با کشتن شوالیه تروفی Umbra trophy را بدست می‌آورید که 5 درصد میزان Herbی که پیدا می‌کنید را افزایش می‌دهد، این آیتم را نمی‌توانید از Inventory خود خارج کنید یا بفروشید. بعد از این انتخاب دمویی آغاز می‌شود و با زن صحبت می‌کنید و ماموریت به پایان می‌رسد. 

ماموریت‌های فرعی دیگر پک Blood and Wine ویچر3

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است