راهنمای پک Blood and Wine ویچر3/ ماموریت فرعی Father Knows Worst

راهنمای پک Blood and Wine ویچر3/ ماموریت فرعی Father Knows Worst

راهنمای کامل تمام مراحل بازی ویچر 3 (منوی اصلی)

 ماموریت فرعی (Father Knows Worst)

به محل مشخص شده در نقشه بروید. از درون غار صدای کمک خواستن مردی خواهید شنید به سمت غار بروید تا دمو شروع شود. با آنها تواقف کنید و ماموریت را بپذیرید. (گزینه سوم می‌توانید سر پول چانه بزنید و گزینه اول ماموریت را بپذیرید با انتخاب گزینه دوم ماموریت را از دست خواهید داد.) بعد از پذیرش ماموریت، به سمت داخل غار مسیر را ادامه دهید. کمی جلوتر Kikimore Worker به شما حمله می‌کنند. ضربات آنها سمی است پس بسیار مراقب باشید از QUEN استفاده کنید تا از خود محافظت کنید.

اگر سم خونتان زیاد بالا رفت از معجون White Honey استفاده کنید و آن را کم کنید. اصلا سعی نکنید زیاد در یک جا بایستید و همیشه در حال جاخالی و ضربه باشید و جا به جا شوید تا کمترین ضربه به شما بخورد بعد از کشتن تعدادی از Kikimore Workerها تعدادی دیگر ظاهر می‌شوند و یک Kikimore warrior ظاهر می‌شود که مبارزه را سختر می‌کند. Kikimore Workerها به زیر زمین می‌روند و به صورت ناگهانی به شما حمله می‌کنند. سعی کنید وقتی سم خونتان پر شد از White Honey استفاده کنید بعد فرار کنید و خونتان را احیا کنید. در بالاترین درجه سختی کمی کارتان سخت است ولی اگر سلاح‌های قوی دارید می‌توانید آنها را شکست دهید ولی باید همیشه از QUEN استفاده کنید تا حداقل کمترین آسیب را ببینید. بعد از کشتن دشمنان N را بزنید و Meditate کنید تا خونتان پر شود و سم از شما خالی شود و معجون‌هایی که استفاده کردید بازگردند.

راهنمای پک Blood and Wine ویچر3/ ماموریت فرعی Father Knows Worst

حال به سمت جلو بروید و کلیک راست را فشار دهید تا شمشیر قرمز رنگ را ببینید. شمشیر را بررسی کنید. جلوتر خون را بررسی کنید. حال کلیک راست را فشار دهید و خون را به سمت داخل غار ادامه دهید. از کنار حوض آب گرم بگذرید و رد خون را دنبال کنید. تا به محلی برسید که مردی در داخل غار جلوی آتش نشسته است. به سمت او بروید تا دمو شروع شود. از او در مورد قطعه گم شده سوال کنید و با انتخاب گزینه اول به او بگویید که کمکش می‌کنید.(بیشتر گزینه‌های اول را انتخاب کنید) (بعد از پیدا کردن قعطه گم شده این موضوع می‌تواند به عنوان اثبات شرافت در مرحله There Can Be Only One به کار بیاید. حتما باید ابتدا با هوگو صحبت کنید بعد قطعه را از داخل حوضچه بردارید.)

حال محلی در نقشه مشخص می‌شود به آنجا بروید و به درون آب بپرید. در درون آب سه صندوق است و یک آیتم قرمز رنگ که باید آن را برای Hugo پیدا کنید. قبل از ورود به آب گرم حتما از QUEN استفاده کنید به درون آب شیرجه بزنید آیتم را بردارید و بعد به بیرون بیایید باز QUEN را بزنید و به دنبال صندوق‌های اضافی دیگر بروید بعد از اینکه آیتم Still filter را برداشتید به پیش هوگو بازگردید.

در حین بازگشت هوگو برادرانش را می‌بیند و می‌خواهد به آنها حمله کند از او بخواهید به جای حمله با آنها صحبت کند (این برایتان اثبات خرد در ماموریت There Can Be Only One خواهد بود.) در حین صحبت‌ها گزینه دوم را انتخاب کنید. (No one dies. not today) (با انتخاب درستتان برادران به هم می‌رسند و شما نیز در شک احمقانه هوگو خود را شریک نمی‌کنید!) ماموریت تمام شده است.

ماموریت های فرعی دیگر پک Blood and Wine ویچر3

دیدگاه ها بسته شده است