راهنمای پک Blood and Wine ویچر3/ ماموریت فرعی A Knight’s Tales

راهنمای پک Blood and Wine ویچر3/ ماموریت فرعی A Knight’s Tales

راهنمای کامل تمام مراحل بازی ویچر 3 (منوی اصلی)

 ماموریت فرعی ( A Knight’s Tales )

در تابلوی اعلانات منطقه Castel Ravello می‌توانید این ماموریت را بدست بیاورید. بعد از بدست آوردن ماموریت به محل مشخص شده در نقشه بروید و با Jacob صحبت کنید. با انتخاب گزینه اول ماموریت را بپذیرید. بعد از صحبت‌ها، کلیک راست را فشار دهید و ابتدا خون روی درخت را بررسی کنید. بعد خون روی سنگ را بررسی کنید. بعد کنده‌های درخت اطراف را بررسی کنید. حال با جیکوب صحبت کنید. می‌توانید با انتخاب گزینه دوم در مورد پول با او بحث کنید تا 120 کرون می‌توانید افزایش قیمت دهید. گزینه زرد را انتخاب کنید و بپذیرید که به او کمک می‌کنید.

راهنمای پک Blood and Wine ویچر3/ ماموریت فرعی A Knight's Tales

بعد از صحبت‌ها محل جدیدی در نقشه مشخص می‌شود به آنجا بروید. وقتی نزدیک محل بودید با پرش باید خود را بالای کوه و کلبه برسانید. وقتی به کلبه رسیدید، وارد کلبه شوید. می‌توانید لوت محیط را بردارید. محیط را بررسی کنید. دیگ روی اجاق را بررسی کنید. کتاب و نوشته روی میز را بردارید و با V هر دو را بخوانید. هاون را در همانجا بررسی کنید. نوشته کنار در را بردارید و بخوانید. بطری کنار تخت را بررسی کنید. (نوشته‌ها را باید بخوانید تا حالت مودبانه درخواست برداشتن نفرین ظاهر شود.) خز روی دیوار را بررسی کنید تا گرالت آن را به کنار بزند و علامت مشخص شده و دمو شروع شود. در حین دمو تمام بخش‌های علامت را بررسی کنید. (چهار گزینه را انتخاب کنید.)

جادوگر را مجبور کنید که طلسم را باطل کند: (پایان تلخ- مرگ جیکوب)

بعد از این Witch of Lynx Crag وارد می‌شود. سه راه در ادامه این مرحله پیش روی شماست.  اول اینکه بگویید خودتان می‌توانید نفرین را باطل کنید. دوم اینکه از او مودبانه بخواهید که نفرین را بردارد(حتما نوشته‌های اتاق را قبل از بررسی خز باید بخوانید) و سوم او را تهدید کنید که نفرین را باطل کند. اگر او را تهدید کنید باید با او و ببرش بجنگید. در هنگام نبرد با او مراقب اسپل‌هایش باشید و جای خالی به موقع دهید و به او نزدیک شوید. روی زمین با Space غلت بزنید و از QUEN از خود محافظت کنید و به موقع ضربه بزنید. بهترین روش دور جادوگر با Alt بچرخید و ضربه بزنید تا خونش کم شود و دمو آغاز شود. در اینجا در دمو، او به شما می‌گوید که طلسم را باطل خواهد کرد. (اگر او را مجبور کنید این اثبات شجاعت در مرحله There Can Be Only One خواهد بود. اما اگر خودتان یا با درخواست مودبانه با کمک جادوگر نفرین را باطل کنید اثبات خِرد در مرحله There Can Be Only One خواهد بود.)

راهنمای پک Blood and Wine ویچر3/ ماموریت فرعی A Knight's Tales

وقتی به پیش جیکوب برمی‌گردید او را پیدا نمی‌کنید. رد پا و خونِ جلوی درخت را بررسی کنید و بعد آن را دنبال کنید. به جسد بی جان جیکوب می‌رسید و سگش بالای سرش است. سگ به شما حمله می‌کند کشتن آن زیاد سخت نیست. بعد از کشتن سگ به پیش جیکوب بروید و جسدش را بررسی کنید تا این مرحله با پایان تلخ تمام شود.

ویچر خودش جادو را باطل کند: (پایان خوش- زنده ماندن جیکوب)

فرق بین اینکه خودتان یا با کمک جادوگر این نفرین را باطل کنید، (گزینه اول و دوم) فقط در یک چیز است. اینکه باید خودتان استخوان‌های Gareth که در زیر خانه در غار است را پیدا کنید یا جادوگر در این مورد به شما راهنمایی کند. 

راهنمای پک Blood and Wine ویچر3/ ماموریت فرعی A Knight's Tales

اگر خودتان بخواهید نفرین را باطل کنید در حین صحبت با جادوگر گزینه اول و دوم را انتخاب کنید. گزینه دوم را اگر انتخاب کنید در گزینه بعدی باید گزینه اول را انتخاب کنید تا از او با خواهش بخواهید تا طلسم را باطل کند و یا گزینه سوم که خودتان طلسم را باطل می‌کنید. اگر گزینه اول را انتخاب کردید در دیالوگ‌های نهایی نیز گزینه اول را انتخاب کنید. با اینکار بعد از دمو، محلی در نقشه مشخص می‌شود. به سمت محل بروید. (می‌توانید به جادوگر التماس نکنید و گزینه اول یعنی خودتان طلسم را باطل می‌کنید را از همان ابتدا انتخاب کنید بعد به غار پایین خانه بروید و طبق عکس‌های پایین استخوان را پیدا کنید و خودتان طلسم را باطل کنید که بهترین گزینه است!)

راهنمای پک Blood and Wine ویچر3/ ماموریت فرعی A Knight's Tales

به دنبال علامت مشخص شده در نقشه بروید تا به غاری که در عکس بالا مشخص است برسید و واردش شوید.

راهنمای پک Blood and Wine ویچر3/ ماموریت فرعی A Knight's Tales

جلوتر درغار سمت راست بالا یک صندوق وجود دارد. دقیقا در همان محل بالایش در محلی که در عکس بالا مشخص شده است باقی مانده Gareth را پیدا خواهید کرد. آن را بررسی کنید تا استخوان را بدست بیاورید.

راهنمای پک Blood and Wine ویچر3/ ماموریت فرعی A Knight's Tales

حال به پیش درخت بازگردید تا با جیکوب ملاقات کنیم. به او در مورد استخوان بگویید و صحبت‌ها را گوش کنید. بعد از صحبت‌ها و دمو قدرتی IGNI را انتخاب کنید و چوب‌هایی که مشخص شده‌اند را به آتش بکشید. بعد از صحبت‌های گرالت چوب‌های بعدی را آتش بزنید و بعد سومی را به آتش بکشید. چوب بعدی در نقشه مشخص می‌شود آن را نیز به آتش بکشید تا دمو شروع شود. در پاسخ به روح هر گزینه‌ای را که دوست داشتید انتخاب کنید، او از شما تشکر می‌کند. بعد از این با جیکوب صحبت کنید و جایزه خود را دریافت کنید. با این روش جیکوب زنده می‌ماند و پایان خوش را تجربه می‌کنید و ماموریت تمام می‌شود.

ماموریت های فرعی دیگر پک Blood and Wine ویچر3

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است