راهنمای پک Blood and Wine ویچر3/ ماموریت Paperchase

ماموریت Paperchase

این مرحله بیشتر جنبه خنده و فان دارد پس در متن نیز این مورد رعایت شده است!

راهنمای کامل تمام مراحل بازی ویچر 3 (منوی اصلی)

راهنمای پک Blood and Wine ویچر3/ ماموریت Paperchase

برای شروع این ماموریت، باید با صاحب vineyard (در نقشه بالا محل ماموریت مشخص است) که گرالت را صدا می‌زند صحبت کنید تا بفهمید که او قصد داشته از سال‌ها پیش به شما پولی پرداخت کند، اما شما قبل از اینکار او را ترک کرد‌ه‌اید، پس او حسابی به نام گرالت در بانک Cianfanelli برای روزی که دوباره ویچر را ببیند باز کرده است. بنابراین، برای گرفتن پول خود به بانک مراجعه کنید.

بعد از صحبت با مرد به محل مشخص شده در نقشه بروید. وارد بانک شوید و با زن پشت پیشخوان صحبت کنید و گزینه زرد را انتخاب کنید. بعد از دیدن دمو زن شما را به محل دیگری از بانک ارجاع می‌دهد! (کارِ اداری شروع شد!) وارد اتاق کوچک کنار درِ اصلی شوید و با زن پشت پیشخوان صحبت کنید. بعد از صحبت با زن دو محل دیگر مشخص می‌شود یکی زیرزمین و دیگری در طبقه دوم! به زیرزمین بروید وارد اتاق شوید و با مردی که پشت میز است صحبت کنید. (اگر بخواهید به او رشوه بدهید به او توهین می‌شود!) بعد از صحبت با مرد هنوز باید به دنبال برگه Permit A38 لعنتی بگردید! پس به طبقه دوم بروید. بدون اینکه حرف مرد را گوش کنید وارد اتاق شوید و با مرد پشت میز صحبت کنید. با مردی که بیرون در است درگیر می‌شوید (که چرا بدون نوبت وارد شدید!) و با انتخاب هر گزینه‌ای کار به مشت زنی نیز ختم می‌شود! (انتخاب دیگری وجود ندارد.)

راهنمای پک Blood and Wine ویچر3/ ماموریت Paperchase

اینبار باید به دنبال فرم ۲۰۲ بروید! در محل، زنِ کارمند حضور ندارد! کلیک راست را فشار دهید و بو و صدای زن را دنبال کنید تا به او پشت پیشخوان برسید و با او صحبت کنید. (دو زن را در حال غیبت می‌بینید! کار نمی‌کنن که!) از شانس شما کارمندان در وقت استراحتشان به سر می‌برند! (نه که خیلی کار کرده بودن!) روی نیمکت بنشینید و منتظر شوید که وقت استراحت به پایان برسد!

در اینجا روی نیمکت زمانی که منتظر هستید می‌توانید یک دست Gwent با مرد بازی کنید! (بهتر از انتظار است) پس بازی را آغاز کنید. بعد از پیروزی یا باخت در مسابقه زن به پشت پیشخوانش باز می‌گردد به پیش او بروید و با او صحبت کنید. زن اینبار نیز شما را دست به سر می‌کند اما با دادن گل به او (گزینه اول) او را خوشحال کنید! بعد از دمو، با Giacomo Cianfanelli رو به رو می‌شوید با او صحبت کنید. بعد از صحبت‌ها ویچر مرد را راضی می‌کند تا او را به محل دارایی‌ها ببرد. مرد را تعقیب کنید تا به محل سکه‌ها برسید. وقتی گرالت صندوق را بررسی می‌کند آنجا خالیست. مرد از شما یک هفته وقت می‌خواهد تا پول را پس بدهد. اگر اینکا را بکنید (یک هفته بازی صبر کنید و بعد به پیش مرد برگردید) علاوه بر ۵۰۰ کرون، شمشیر The Reckoner را نیز بدست می‌آورید. اگر گزینه دوم را انتخاب کنید باید با نگهبانان بجنگید در صورت پیروزی یا باخت ۲۰۰ کرون بدست می‌آورید و دیگر نمی‌توانید سکه‌هایتان را در این بانک تبدیل کنید. (انتخاب با خودتان است) بعد از این ماموریت به پایان می‌رسد.

ماموریت های فرعی دیگر پک Blood and Wine ویچر3

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است