راهنمای پک Hearts of Stone ویچر3 / ماموریت اصلی Open Sesame

راهنمای پک Hearts of Stone ویچر3 / ماموریت اصلی Open Sesame

راهنمای کامل تمام مراحل بازی ویچر 3 (منوی اصلی)

ماموریت اصلی 3 (Open Sesame)

راهنمای پک Hearts of Stone ویچر3 / ماموریت اصلی Open Sesame

به محل مشخص شده در نقشه بروید و دمو را ببینید. جلوی در دو نگهبان به شما اجازه ی ورود نمی دهند تا اینکه Vimme Vivaldi سر می رسد و شما را به عنوان همراه داخل خانه می‌برد. در خانه بعد از صحبت کنترل گرالت را در دست می گیریم. حال به دنبال Vimme  به طبقه ی بالا بروید. بعد از دیالوگ‌ها سه شخص در اتاق مشخص می‌شود که می‌توانید با آنها صحبت کنید اول به سراغ زن پیر بروید. گزینه ی دوم را انتخاب کنید تا دیاگرام نایاب Viper School gear  را از زن بخرید. (تنها راه بدست آوردن سری Viper School gear ) هر سه دیاگرام را بخرید. حال به سراغ دیالوگ اصلی بروید زن از شما درخواست کمک می کند بپذیرید. حال به محل بروید و محل قرمز را بررسی کنید تا دمو شروع شود. حال به پیش مردی بروید که در حال دیدن قاب‌های عکس است. بعد از صحبت او شما را به چالش می کشد که جواب چالش  the Portrait of a Merchant است. او به شما می‌گوید که قاب عکس van Rogh که زیاد هم معروف نیست را در حراجی بخرید چرا که به کتابداری که در Novigrad است می توانید با قیمت خوب بفروشید.  به Vivaldi  حقیقت را در این مورد نگویید. حال به پیش مردی که به میز غذا تکیه داده بروید و با او صحبت کنید. او به شما پیشنهاد بازی Gwent را می کند اگر Deck خوبی دارید حتما بپذیرید. تا 250 کرون برنده شوید. کارت Gaunter O’Dimm را در پایان بدست می آورید. در اینجا می توانید 10 درصد سودتان را به Vivaldi بدهید. (اینکار را بکنید)

راهنمای پک Hearts of Stone ویچر3 / ماموریت اصلی Open Sesame 1

بعد از این کمی صبر کنید تا حراجی شروع شود. در حراجی سه آیتم می توانید بخرید اگر پول کافی دارید هر سه آیتم را خریداری کنید. آیتم A rare statuette of an eagle را می توانید 300 کرون ، آیتم Starry Night Over the Pontar را 20 کرون (اگر به Vivaldi راستش را بگویید 60 کرون )(حتما این آیتم را بخرید تا ماموریت Avid Collector را بدست بیاورید) ، آیتم pair of spectacles را 350 کرون می‌توانید بخرید. بعد از به پایان رسیدن حراجی Horst Borsodi را می‌بینید. وقتی قضیه خانه را به او می گویید او عصبانی می شود و دستور می دهد سربازان شما را بیرون کنند. بعد از دمو  دو سرباز به شما حمله می‌کنند با مشت آنها را از پا در بیاورید. بعد از این یک دمو شروع می شود و با مردی صحبت می کند و بعد باید به محلی که در نقشه مشخص شده است بروید. در مسیر یک گراز به شما حمله می کند آن را بکشید. وقتی به محل می رسید سه سرباز جلوی دری هستند دو تا از آنها سپر دارد و دیگری گرزی بزرگ در دست دارد. اول گرزدار را بکشید و بعد به سراغ دو سپر دار  بروید از AXII برای گیج کردن سپر دار ها و ضربه زدن به آنها استفاده کنید. بعد از کشتن آنها دمو را ببینید. با کوتوله صحبت کنید او برای شما دریچه ای به زیر زمین باز می کند، در آن داخل شوید و با مرد صحبت کنید. و در مورد روش های نفوذ به خانه و افرادی که می توانید استفاده کنید بحث کنید. حال سه ماموریت بدست می آورید که قبل از ادامه این ماموریت باید انجام دهید. (Open Sesame: Witcher SeasoningsOpen Sesame: The SafecrackerOpen Sesame: Breaking and Entering)

راهنمای پک Hearts of Stone ویچر3 / ماموریت اصلی Open Sesame 2

بعد از انجام هر سه ماموریت این ماموریت را ادامه می دهیم. به محل مشخص شده در نقشه بروید تا ماموریت را ادامه دهید. بعد از اتمام صحبت‌ها می توانید انتخاب کنید که اکنون به آنها ملحق شوید و ماموریت را ادامه دهید یا بعدا خود را به آنها برسانید. انتخاب با شماست. در هر صورت در ابتدا دمو را ببینید. بعد از اتمام دمو به طبقه ی پایین بروید. باز از پله ها پایین بروید تا دمو شروع شود. بعد از اتمام دمو با چهار نگهبان بجنگید در حین مبارزه وقتی خونشان کم می شود باز وارد دمو می شویم.  در اینجا مرد یک گروگان گرفته است و شما باید وقت بخرید تا فردی که برای انفجار انتخاب کرده اید کارش را انجام دهد. اگر Quinto را انتخاب کرده باشید باید دیالوگ های بیشتری را انتخاب کنید چرا  که کارش دقیق تر است … دیالوگ های صحیح برای Quinto  که این بخش را بدون درگیری می توانید رد کنید. به شرح زیر است:

Actually, kinda funny << Tell me a joke< Release one< Release one < Doesn’t matter< Bring us a wagon < Pull back

اگر Casimir را انتخاب کنید خیلی زودتر منفجر می شود و باید با سربازها بجنگید. در حین جنگیدن QUEN بهترین گزینه برای مقابله با آنهاست.  بعد از شکست دادن آنها به دنبال مرد پایین بروید.

راهنمای پک Hearts of Stone ویچر3 / ماموریت اصلی Open Sesame 3

وقتی به دیوار تخریب شده رسیدید دمو را ببینید.  باز این بخش به انتخاب شما در Open Sesame: The Safecracker بستگی دارد اگر Quinto را انتخاب کرده باشید دیوار فرو می ریزد و باید با چندین arachnomorph مبارزه کنید. (QUEN  کنید و با آنها بجنگید) اما اگر Casimir  را انتخاب کرده باشید احتیاجی به مبارزه با arachnomorph ها نیست.  حال به سمت محل مشخص شده در نقشه بروید. در اینجا می توانید لوت محیط را به صورت کامل بردارید. بعد از اینکه تمام لوتهای اتاق را برداشتید به سمت در بزرگ بروید تا وارد دمو شوید. در اینجا سه انتخاب دارید طرف Ewald را بگیرید (گزینه دوم)… طرف Horst را بگیرید(گزینه اول) …. یا بی طرف باشید.(گزینه سوم) انتخاب با شماست. همینطور باز ماموریت The Safecracker در اینجا تاثیر گذار است. اگر Quinto  را انتخاب کرده باشید او طرف Ewald  می ماند ولی Casimir  طرف Horst را می گیرد باز همه ی اینها به انتخاب خودتان بستگی دارد. بعد از این باید با Ewald   یا Horst  بجنگید. بعد از شکست دادن هر کدام دمو را ببینید.  در دمو در خواست  Maximilian Borsodi’s House  را بکنید. اگر Ewald باشد قبول نمی کند می توانید با او بجنگید یا محتوا را به او بدهید و فقط صندوق را برای Olgierd ببرید. (دقیقا در مورد Horst نیز همین موارد صدق می کند.) بعد از این لوت محیط را بردارید و از در خارج شوید. (اگر هر دو برادر را بکشید محلی که برای باز کردن در مخفی باید استفاده کنید کنار ستون سمت چپ مشخص است آن را فشار دهید تا در مخفی باز شود و بعد خارج شوید.) حال به پیش Olgierd  بروید و با او صحبت کنید. ماموریت تمام شده است.

ماموریت بعدی: Open Sesame: Series

مراحل اصلی دیگر پک Hearts of Stone 

دیدگاه ها بسته شده است