راهنمای پک Hearts of Stone ویچر3 / ماموریت اصلی Evil’s Soft First Touches

راهنمای پک Hearts of Stone ویچر3 / ماموریت اصلی Evil’s Soft First Touches

راهنمای کامل تمام مراحل بازی ویچر 3 (منوی اصلی)

به تابلوی اعلانات Seven Cats Inn در Novigrad بروید تا این ماموریت را بدست بیاورید و آغاز کنید. (حداقل لول 32)

 ماموریت اصلی 1 (Evil’s Soft First Touches )

راهنمای The Witcher 3 / ماموریت فرعی Redania’s Most Wanted

به محل مشخص شده در نقشه بروید، وقتی وارد محوطه می‌شوید دمو را ببینید. بعد از دیالوگ‌های اولیه دنبال مرد بروید و وارد اتاق شوید. بعد از دیالوگ‌های زیاد می‌توانید مقدار پولی که برای ماموریت می‌خواهید را مشخص کنید. بعد ماموریت را بپذیرید. وقتی از در خارج می شوید دمو را ببینید. یک زن در مورد ماموریتی با شما صحبت می‌کند. ماموریت فرعی Rose on a Red Field را بدست می‌آورید. حال به سمت محل مشخص شده در نقشه در Oxenfurt بروید. وقتی برای اولین بار بعد از پایان بازی وارد Oxenfurt  می‌شوید دو سرباز جلوی شما را می گیرند و از شما پول می خواهند به آن ها پولی ندهید. حال به سمت محل مشخص شده بروید.از نبردبان استفاده کرده و وارد چاه شوید.

راهنمای The Witcher 3 / ماموریت فرعی Redania’s Most Wanted

بعد از ورود می‌توانید محیط را بررسی کنید. ردپاهای زیادی روی زمین پیدا می‌کنید. یک رد پای زن تنها نیز پیدا خواهید کرد. کمی جلوتر یک Drowner به شما حمله خواهد کرد آن را بکشید. داخل شوید و محیط را بررسی کنید و صندوق را باز کنید. جسد موجود را بررسی کنید. حال در را باز کرده و وارد شوید. کمی جلوتر دمو را ببینید. با Shani رو به رو می شوید او همراه شما می‌آید تا نمونه ی سم The Toad Prince را بردارد. بعد از تمام شدن دمو به دنبال Shani بروید. کمی جلوتر در جایی که نرده‌ها هستند متوقف می‌شود در کنار نرده ها دیوار خراب را با AARD تخریب کنید و مسیر را باز کنید. حال به سمت محل مشخص شده در نقشه پیش بروید وقتی به محل رسیدید دمو را ببینید. بعد از دمو در محلی که دایره‌ی نارنجی‌ست را برگردید و کلید را از جسدی که در آنجاست بردارید. حال به سمت محل مشخص شده بروید در را باز کنید و از پله‌ها پایین بروید. جلوتر چندین Drowner به شما حمله می‌کنند مراقب باشید از QUEN استفاده کنید و به موقع به آنها حمله کنید.  بعد از کشتن آنها به سمت چپ بروید در انتهای راهروی یک سری سم است با IGNI آنها را نابود کرده و صندوق را باز کنید حال به سمت مسیر اصلی حرکت کنید. در پایین چهار Drowner دیگر به شما حمله می کنند آنها را بکشید و دمو را ببینید. بعد از دیدن دمو به جلوتر بروید چندین Drowner دیگر در محیط هستند که به شما حمله می کنند آنها را بکشید. جلوتر جنازه زن را بررسی کنید. نمونه روی زمین را بررسی کنید. جلوتر وقتی در را باز می کنید دو Drowner به شما حمله می کنند آنها را بکشید. انتهای راهروی رو به رو یک صندوق است آن را باز کنید حال به سمت چپ بروید و در چوبی را باز کنید و مسیر را ادامه دهید تا کمی جلوتر وارد دمو شوید.

راهنمای The Witcher 3 / ماموریت فرعی Redania’s Most Wanted

در اینجا باید با یک باس سخت به نام The Toad Prince بجنگید. بدون اینکه بخواهید تاکتیک درستش را پیش ببرید نبرد با موجود بی‌فایده است و مانند باس‌های کلاسیک سری نیست که فقط هدف جای خالی و ضربه‌ی به موقع به آنها بود. اینجا باید بسیار با فکر عمل کنید. اولین و مهمترین نکته از رو به رو به او ضربه نزنید و رو به روی صورتش نایستید. نکته‌ی مهم دیگر اینکه او به IGNI  بسیار حساس است. به خاطر علاقه‌ی او به الکل آتش می‌تواند او را بسیار تضعیف کند. از حمله ی بی مورد خود داری کنید دور آن بچرخید و منتظر فرصت مناسب باشید همیشه از QUEN استفاده کنید چرا که ضربه‌ی مستقیم با زبان این قورباغه با یک ضربه حتی با QUEN باعث مرگ می‌شود. فقط اگر خونتان کامل پر باشد به همراه QUEN میتوانید جان سالم بدر ببرید. وقتی او به هوا می‌پرد و الکل ها به دورش هوا می آیند بهترین زمان برای استفاده از IGNI  است که بتوانید خونش را خیلی خوب کم کنید. اصلا عجله نکنید چرا که این نبرد طولانی خواهد بود. با استفاده از Golden Oriole  می توانید خود را در برابر سم محافظ کنید. همینطور Yrden  نیز می تواند در برخی موارد روی او اثر خوبی بگذارد.  او هر چند وقت یک بار به سمت شما سم پرت می کند و محیط را سمی می کند مراقب آن نیز باشید. وقتی که به حداقل 5 درصد از خونش می رسید، دمو را ببینید.

راهنمای The Witcher 3 / ماموریت فرعی Redania’s Most Wanted

با یک مرد در یک کشتی گرفتار شده اید با او صحبت کنید. بعد از پایان صحبت ها او به خواب می رود و مردی به نام  Gaunter O’Dimm ظاهر می‌شود و با شما صحبت می کند بعد طوفانی اتفاق می‌افتد و کشتی از بین می رود. بعد در ساحل هستید و دستتان بسته است ولی گرالت خود را آزاد می کند باید با چندین سرباز و همچنین یک Mage مبارزه کنید اول سربازان را بکشید. می توانید با کمک اسپل های Mage آنها را بکشید بعد به سراغ Mage  بروید او به سمت شما اسپل‌های بادی می فرستد که دمیج کمی دارد اما اسپلی که به شکل گردباد است با یک ضرب شما را می کشد پس مراقب آن باشید. به موقع به او نزدیک شده و به او ضربه بزنید تا خونش تمام شود از اسپیل ها دوری کنید و در زمان مناسب حمله کنید. بعد از کشتن آنها وسایلتان را از داخل صندوق بردارید. حال به محل مشخص شده در نقشه بروید. تا نیمه شب صبر کنید و با مرد دیدار کنید. درخواست او را قبول کنید تا ماموریت را ادامه دهیم.

راهنمای The Witcher 3 / ماموریت فرعی Redania’s Most Wanted

حال به پیش Olgierd بروید تا با او صحبت کنید. خانه آتش گرفته است و عده ای در حال اعدام شخصی هستند نگذارید این اتفاق بیفتد (یا کاری نداشته باشید! انتخاب با شماست) اگر نگذارید اعدام اتفاق بیفتد باید با Olgierd بجنگید تا او آزاد شود. نبرد با Olgierd یک روش ساده دارد منتظر شوید او به شما حمله کند فقط باید جای خالی دهید چرا که وقتی شمشیرش قرمز می‌شود مرگبار است. بعد از جای خالی بلافاصله به صورت متناوب به او حمله کنید. او به سمتتان خاک پرت می کند و بعد رنگش قرمز می شود تا به شما ضربه ی قدرتی بزند این زمانی است که باید به او ضربه بزنید تا او از حالت عادی خارج شود و وقت مناسبی است که به او آسیب وارد کنید. دقت کنید همیشه باید QUEN شما فعال باشد در غیر این صورت با یک یا دو ضربه نبرد را می بازید. بسیار مراقب باشید همین روند را ادامه دهید تا خونش بسیار کم شود. دقت کنید این نبرد نیز طولانی خواهد بود.   بعد از این وارد دمو می‌شوید. ماموریت تمام شده است.

ماموریت بعدی: Dead Man’s Party

مراحل اصلی دیگر پک Hearts of Stone 

دیدگاه ها بسته شده است