راهنمای قدم به قدم بازی Forspoken / فصل ششم: Demaned If You Do

راهنمای قدم به قدم بازی Forspoken / مرحله‌ی ششم: Demaned If You Do

راهنمای قدم به قدم بازی Forspoken (منوی اصلی)

پس از مرحله‌ی پرهیجان قبلی، زمان بازگشت به Cipal برای استراحت و آرامش در Forspoken فرا رسیده است.

با اتمام مرحله‌ی 5، به نظر می‌رسد که Frey سرانجام به هدف خود برای گرفتن انتقام دست یافته و در نتیجه دنیا را برای ساکنان سیپال کمی امن‌تر کرده است. امیدواریم که Forspoken به ما اجازه دهد کمی نفس بکشیم – بالاخره هرچه نباشد ما بر یک دشمن بسیار سخت غلبه کرده‌ایم.

در این مرحله Frey یاد می‌گیرد که چگونه از قدرت جادویی که به تازگی به دست آورده، استفاده کند، و سپس به سیپال برای گفتن خبر خوب خود، بازمی‌گردد. البته، هرگز زمان بهتری برای امتحان توانایی‌های جدیدتان و کاوش در مکان‌هایی که قبلاً برایتان غیرقابل دسترس بود وجود نداشته، اما شاید بهتر باشد که فعلاً سراغ آنها نروید، چند اتفاق در پایتخت واقعی آتیا در حال رخ دادن است…

A Hero’s Welcome

پس از شکست دادن تانتا سیلا، شاهد چند میان‌پرده خواهید بود. پس از تکمیل، نشانگر نقشه را دنبال کنید تا در مورد طلسم Zip و نحوه استفاده از آن برای حرکت در اطراف بیاموزید.

نکته: زیپ ممکن است گاهی کمی بدقلق باشد – فقط زمانی که به اندازه کافی به یک سطح نزدیک باشید می‌توانید از Zip استفاده کنید، مگر اینکه نوک یک سکو یا شی‌ای را هدف قرار دهید که می‌توانید از آن Zip کنید تا به یک سطح بالاتر دست پیدا کنید. افزایش ارتفاع یا سرعت‌ در اکثر مواقع، کاملاً واضح است – صخره‌های نوک‌تیز که قبلاً دیده‌اید، به خصوص در دشت پایونرز، رایج‌ترین انواع اهداف Zip هستند.

آموزش و نشانگرهای نقشه را به سمت ورودی شهر قلعه پرانوست دنبال کنید. پس از رسیدن به دروازه، Fast Travel دوباره فعال می‌شود و به سمت Cipal هدایت می‌شوید.

اکنون زمان مناسبی است تا با Zip و قدرت‌های جادویی جدید خود، کمی بیشتر منطقه را کاوش کنید. توصیه می‌کنیم به Barren Plains برگردید تا در آنجا با Mutant مقابله کنید و به معبد در شمال دسترسی داشته باشید. این دو مکان روش خوبی برای تمرین و استفاده از قدرت‌های جدید شما هستند.

پس از آماده شدن به سیپال برگردید، یا با Fast Travel به مرکز سیپال یا به پناهگاه در Blessed Plains، که در همان نزدیکی است، بروید.

اگر به اندازه کافی در Photo Spots عکس گرفته‌اید تا به بچه‌هایی که ماموریت فرعی New Perspectives را به شما دادند، نشان دهید، اکنون آنها را تحویل دهید تا قفل برخی از ویژگی‌های جدید Photo Mode را باز کنید.

راهنمای قدم به قدم بازی Forspoken / مرحله‌ی ششم: Demaned If You Do

در Cipla از پله‌های جلوتر از خود بالا بروید و به میخانه بروید. از جشن‌هایی که به افتخار شما در اینجا برگزار می‌شود، لذت ببرید و با هرکسی که ممکن است، صحبت کنید تا ماموریت‌های فرعی مختلف را تکمیل کنید:

-با صحبت با Bellett و Johedy مقداری XP به دست خواهید آورد و دومی یک ناگت به شما می‌دهد.

– شما می‌توانید با صحبت با Pilo در ماموریت فرعیِ Dancing in Cipal شرکت کنید. این یک مینی گیم ریتمی بسیار ساده است – اگر به نحوی شکست خوردید، دوباره با Pilo صحبت کنید تا دوباره امتحان کنید.

– در میدان، با گربه اولیویا تعامل کنید و سپس آن را تا Finders Keepers دنبال کنید تا Garlandئه اولیویا را دریافت کنید.

بعد از اینکه با همه صحبت کردید، صحنه بعدی به طور خودکار شروع می‌شود، بنابراین مطمئن شوید که قبل از صحبت با نفر نهایی، فعالیت‌های بالا را انجام داده‌اید.

Corruption Encroaches

راهنمای قدم به قدم بازی Forspoken / مرحله‌ی ششم: Demaned If You Do

وقتی کنترل Frey را دوباره به دست آوردید، بلافاصله به سمت نشانگر نقشه بروید. در راه چشمان خود را باز نگه دارید – چند Healing Draught می‌توانید بیابید. هنگامی که به پایین‌ترین سطح شهر رسیدید، توسط چندین Breakzombie مورد حمله قرار می‌گیرید. همانطور که عادت دارید با آنها مقابله کنید. پس از شکست دادن چند موجِ Breakzombie یک Riven Carcasses نیز وارد گود می‌شود. این ممکن است اولین برخورد شما با Nightmares باشد، دشمنانی که فقط در Breakstorms زندگی می‌کنند.

پس از شکست دادن موجِ دشمنان، به طور خودکار به سطوح بالای شهر منتقل خواهید شد. از پله‌ها به سمت نشانگر نقشه بالا بروید و مرحله را به پایان خواهید رساند – این مرحله کوتاه بود!

راهنمای قدم به قدم بازی Forspoken (منوی اصلی)

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با بازی Forspoken

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است