راهنمای بازی Starfield / ماموریت اصلی اول- One Small Step

راهنمای بازی Starfield / ماموریت اصلی اول- One Small Step

راهنمای کامل بازی Starfield (منوی اصلی)

توضیحات ماموریت:

مکان: Argos Extracting Mining Outpost – Vectera, Moon of Anselon

سطح پیشنهادی: ۱

پیش‌نیازها: ندارد

ماموریت قبلی: ندارد

ماموریت بعدی: The Old Neighborhood

جوایز: ۴۰۰ xp و ۸۰۰۰ پول

ماموریت اول – One Small Step

به دنبال سرپرست Lin بروید: در همان ابتدای بازی، با سوپروایزر لین و هِلر به یک غار معدنی خواهید رسید. از آنالوگ سمت چپ (Xbox) یا WASD (در PC) استفاده کنید تا به دنبال لین از آسانسور خارج شوید و به اعماق غار بروید. همینطور به دنبال لین که با دایره فیروزه‌ای روی سرش مشخص شده است، حرکت کنید و دیالوگ‌ها را گوش دهید.

وسیله‌ی حفاری معدن یا Cutter را بردارید: جلوتر لین به شما دستور می‌دهد از جعبه ابزار زرد رنگ کنار او وسیله‌‌ای به نام Cutter را بردارید.

راهنمای بازی Starfield / ماموریت اصلی اول- One Small Step

مواد معدنی جمع‌آوری کنید: نشانه‌های آبی که روی دیوار غار مشخص هستند را جستجو کنید و به وسیله Cutter مواد معدنی را جمع‌آوری کنید. مثل یک سلاح آن را نشانه گرفته و با شلیک پرتوی لیزر سنگ‌های معدنی را خرد کنید.

به نزد سرپرست لین بازگردید و به دنبالش بروید: به جایی که Cutter را از آنجا برداشتید برگردید تا Lin را بیابید. دوباره به دنبال او بروید ولی اینبار در عمق غار می‌روید، از سمت راست جعبه ابزار زرد عبور کنید تا به جایی برسید که یک ماشین حفاری سوراخی در غار ایجاد می‌کند. بعد از اینکه ماشین حفاری کارش تمام شد با Lin و Heller وارد سوراخ شوید.

کاووش اعماق غار: بعد از پایان صحبت‌ها خودتان به تنهایی به سمت علامت فیروزه‌ای بروید. محیط بسیار تاریک است پس با زدن دکمه F چراغ قوه را روشن کنید. وارد سوراخ روی دیوار شوید و به سمت علامت فیروزه‌ای حرکت کنید.

راهنمای بازی Starfield / ماموریت اصلی اول- One Small Step

شئ عجیب را بردارید: در انتهای تونل از Cutter برای کنار زدن مواد چسبیده به شئ استفاده کنید. بعد با شئ آبی رنگ تعامل کنید تا میان‌پرده را ببینید.

راهنمای بازی Starfield / ماموریت اصلی اول- One Small Step

کاراکترتان را بسازید: بعد از آن بهوش آمده و باید ظاهر و Skillهای خود را انتخاب کنید. (درباره Traitهای بازی Starfield)

یک کلاه‌فضایی انتخاب کنید: بعد از ساختن کاراکتر دلخواه به دنبال Lin و Heller به سمت خروجی سفینه (اتاق قرمز رنگ) بروید. در آنجا از منوی کاراکتر وارد بخش Inventory شوید، در منوی تجهیزات وارد بخش Helmet شده و یک کلاه‌فضایی انتخاب کنید. بعد از پوشیدن کلاه Lin درب را باز می‌کند و بر روی سطح قمر پا می‌گذارید.

راهنمای بازی Starfield / ماموریت اصلی اول- One Small Step

با مشتری یا Client صحبت کنید: با Lin و Heller به سمت سفینه‌ای که در بیرون از پایگاه فرود می‌آید، بروید. با Client صحبت کنید که Barrett نام دارد، او از شما درباره‌ی چیزی که بعد از لمس شئ مرموز دیدید می‌پرسد. هر دیالوگی دوست دارید انتخاب کنید، تمام آنها به یک مسیر ختم می‌شود.

دزدان‌ فضایی را عقب برانید: در همین لحظه کشتی‌ای فضایی موسوم به Crimson Fleet به پایگاه حمله می‌کند. تمام دشمنان را بکشید تا ماموریت ادامه پیدا کند.

راهنمای بازی Starfield / ماموریت اصلی اول- One Small Step

به عنوان یک گزینه‌ی فرعی می‌توانید Eon Pistol را از روی یک میز کار نزدیک خود بردارید و با آن با دزدان درگیر شوید. علامتی آبی بر روی میز قرار دارد که امکان ندارد نتوانید اسلحه را پیدا کنید. همینطور در کنار اسلحه جعبه کمک‌های اولیه وجود دارد. (بعد از شکست دشمنان می‌توانید لوت‌های آنها را نیز بردارید.)

راهنمای بازی Starfield / ماموریت اصلی اول- One Small Step

با Barrett صحبت کنید: بعد از مبارزه با دزدان دوباره با Barrett صحبت کنید و او دوباره درباره‌ی چیزی که دیدید می‌پرسد. او از شما می‌خواهد که به Constellation بپیوندید (انتخاب‌های شما هیچ تاثیری ندارد) و بعد از آن به شما یک ساعت می‌دهد. بعد از صحبت با او به دنبال Vasco بروید و داخل Frontier یا سفینه جدیدتان شوید.

از قمر Vectera خارج شوید: به وسیله نبردبان وارد اتاق کنترل شوید و بر روی صندلی فرمان بنشینید. دکمه‌ی Take Off را فشار داده و از قمر خارج شوید.

پرواز با سفینه‌ی فضایی را بیاموزید: بعد از ورود به فضا یک آموزش کوتاه دارید که نحوه‌ی راندن Frontier را به شما می‌آموزد. در این آموزش چگونگی تقسیم Power یا قدرت بین ۶ قطعه‌ی سفینه فضایی، پرش کردن، شلیک کردن، Boost کردن یا افزایش سرعت و غیره را می‌آموزید.

راهنمای بازی Starfield / ماموریت اصلی اول- One Small Step

توضیح در مورد بخش‌های مختلف سفینه فضایی و چگونگی تقسیم قدرت بین بخش‌ها:  سفینه فضایی دارای ۶ بخش است که هر بخش که قدرت بیشتری داشته باشد عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهد. (در عکس بالا شش بخش را مشاهده می‌کنید) در هنگام مبارزه بهتر است شیلد خود را که با SHD مشخص شده پر کنید. (دشمنان ابتدا به شیلد شلیک می‌کنند و اگر شیلد از بین رفت به بدنه سفینه شلیک‌هایشان برخورد می‌کند) LAS نیز لیزر است، پس اگر آن را افزایش دهید لیزرتان قوی‌تر می‌شود. Bal قدرت توپخانه و MSL موشک‌هایتان را قوی‌تر می‌کند. روی سفینه دشمن چند ثانیه‌ای بمانید تا رویش قفل شوید و بتوانید با دکمه G به سمتش موشک پرت کنید.

Eng قدرت موتور و Grv قدرت پرش بین ستاره‌ای است. برای مبارزه علامت‌های لیزر، شیلد، قدرت توپخانه و موشکتان را افزایش دهید. با فشار دادن آلت چپ و بعد D و A می‌توانید بین بخش‌های مختلف جابجا شوید. برای سریع‌تر رفتن نیز قدرت موتور را افزایش دهید و با شیفت سفینه را بوست (Boost) کنید تا با بالاترین سرعت ممکن در فضا حرکت کنید. (به به راحتی می‌توانید بین مکان‌ها جا به جا کنید و زیاد احتیاجی به حرکت سفینه ندارید) اگر بین کهکشان‌ها می‌خواهید جا به جا شوید کمی Grv را افزایش دهید تا بتوانید اینکار را بهتر انجام دهید.

راهنمای بازی Starfield / ماموریت اصلی اول- One Small Step

درگیری با Crimson Fleet: در ادامه یک کشتی دزدان دریایی جهت اموزش مبارزه در برابرتان قرار می‌گیرد. آن را با Gatling Laser، Missile و Ballistic Cannon سرنگون کنید. می‌توانید قدرت آنها را افزایش دهید تا بیشترین کارایی را داشته باشند. دو سفینه فضایی دیگر ظاهر می‌شود، روی یکی از آنها با E قفل کنید تا خون و شیلدش مشخص شود. تولبار بالایی مقدار شیلد و طولبار پایینی مقدار خون سفینه دشمن است. ابتدا شیلدها را از بین می‌برید و بعد به سراغ خون اصلی بروید. روی دشمنان قفل کنید و آنها را با امکانات خود از بین ببرید و بعد به سراغشان بروید و لوت آنها را بردارید.

راهنمای بازی Starfield / ماموریت اصلی اول- One Small Step

در پایگاه تحقیقاتی سیاره Kreet فرود بیایید: در منوی کاراکترتان Starmap را که در بالا گوشه قرار دارد باز کنید یا در PC فقط M را فشار دهید. سیاره‌‌ای که توسط نشانه‌گر آبی مشخص شده است را انتخاب کنید و سپس به آنجا سفر کنید. وقتی در مدار سیاره قرار گرفتید باز وارد نقشه شوید و Kreet Research Lab را انتخاب کنید تا بر روی سیاره فرود بیایید. وقتی فرود آمدید X را فشار دهید تا از سفینه خارج شوید.

با کاپیتان Crimson Fleet مقابله کنید: به سمت علامت مشخص شده در نقشه بروید. در طول مسیر می‌توانید حیوانات ناشناخته فضایی را با زدن F  اسکن کنید تا اطلاعات بیشتری از آنها به دست بیاورید. هنگامی که به سمت آزمایشگاه می‌روید می‌توانید مواد معدنی که در راه پیدا می‌کنید را با Cutter جمع‌آوری کنید. (محیط را اسکن کنید تا مواد معدنی پررنگ شوند و بتواند آنها را راحت‌تر پیدا کنید.)

به سمت علامت فیروزه‌ای بروید و از کنار در جعبه کمک‌های اولیه را بردارید و وارد آزمایشگاه شده تا با Crimson Fleet مواجه شوید.  درون ساختمان نیز با زدن F می‌توانید محیط را بررسی کنید و وسایلی که به درد می‌خورد را بردارید. در اتاق سمت چپی یک صندوق حاوی مقداری پول وجود دارد. از طریق پله‌ها به طبقه بالا بروید. در کنار در جعبه کمک‌های اولیه را بردارید و باز از پله‌ها بالا بروید. در طبقه بالا در اتاق سمت راست از جنازه دانشمند و صندوق مقداری پول به دست می‌آورید. وارد اتاق انتهای راهرو شوید. در اتاق سمت راست دو جعبه کمک‌های اولیه وجود دارد. به سمت دری که با علامت آبی مشخص شده است بروید تا مبارزه آغاز شود. دشمنان اتاق را بکشید و لوت‌هایشان را بردارید و وارد اتاق بعدی شوید. یادتان باشد در هر اتاق وسایل را اسکن کنید و آنهایی که ارزش بالاتری دارند را بردارید. (برای بدست آوردن پول اولیه کاربرد دارد) همینطور به جلو بروید تا به راهرو برسید در اینجا چند اتاق وجود دارد. (در اتاق دوم می‌توانید مقداری اسلحه و مهمات پیدا کنید.) می‌توانید وارد اتاق‌ها شوید یا تا انتهای راهرو و به سمت محل ماموریت بروید. (اسکن، برداشتن آیتم‌های گران، خالی کردن صندوق‌ها و برداشتن کمک‌های اولیه یادتان نرود)

راهنمای بازی Starfield / ماموریت اصلی اول- One Small Step

در بین راه دشمن را شکست دهید و به سمت جلو پیش بروید و خود را به پشت‌بام آزمایشگاه برسانید. قبل از رسیدن به پشت بام در زیر نبردبان یک گاوصندوق پیدا خواهید کرد. آن را باز کنید تا آیتم‌های بسیار خوب به دست بیاورید.

راهنمای بازی Starfield / ماموریت اصلی اول- One Small Step

در پشت بام کاپیتان Crimson Fleet منتظر شماست. می‌توانید با او مبارزه کنید یا Persuade (متقاعدش) کنید که کنار بکشد و مبارزه نکند یا با او مبارزه کنید و نابودش کنید‌. برای متقاعد کردن او باید دیالوگ‌های درستی را انتخاب کنید. سعی نکنید زیاد به او فشار بیاورید، اما همه این‌ها به درجه سختی که انتخاب کردید بستگی دارد. اگر متقاعد نشد باید او و یارانش را از بین ببرید و لوت‌های او را بردارید.

به کشتی بازگردید: با اسکنر می‌توانید به سمت کشتی Fast Travel کنید و یا تا کشتی پیاده بروید و سوارش شوید.

راهنمای بازی Starfield / ماموریت اصلی اول- One Small Step

به Jemison بروید: به طبقه دوم سفینه بروید و از این سیاره خارج شوید. در نقشه خود Alpha Cebtauri را انتخاب کنید و به آنجا Grav Jump یا سفر بین کهکشانی کنید. وقتی در مدار Jemison قرار گرفتید نقشه را باز کنید و به New Atlantis سفر کنید.

به سمت Lodge بروید: به سمت محل مشخص شده در نقشه بروید و سوار ترانزیت شوید به منطقه‌ی MAST بروید. (گزینه اول) بعد نشانه‌گر که به Lodge منتهی می‌شود را دنبال کنید و یا اسکنر را روشن کنید تا مسیر با فِلش به شما نشان داده شود. بعد از آنکه روبروی درب Lodge قرار گرفتید، ساعتی که Barrett به شما داده بود درب را خودکار باز می‌کند.

راهنمای بازی Starfield / ماموریت اصلی اول- One Small Step

با Sarah صحبت کنید: بعد از ورود به Library یا کتابخانه رفته و با سارا صحبت کنید (انتخاب‌ها به یک مسیر ختم می‌شود) تا سپس یک جلسه با دیگر اعضای Constellation داشته باشید. (روی پیشخوان مجله را بردارید این مجله میزان آسیب سقوط از بلندی را ۵ درصد کاهش می‌دهد.)

شئ را در جایش قرار دهید: در طول جلسه باید شئ را بر روی میز قرار دهید، با فشار دکمه E با میز تعامل کنید و بعد از آن با Sarah صحبت کنید تا ماموریت به اتمام برسد.

راهنمای کامل بازی Starfield (منوی اصلی)

راهنمایی‌های مرتبط با بازی Starfield  (از جدیدترین)

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است