راهنمای بازی Starfield / ماموریت اصلی دوم- The Old Nighborhood

راهنمای بازی Starfield / ماموریت اصلی دوم- The Old Nighborhood

راهنمای کامل بازی Starfield (منوی اصلی)

توضیحات ماموریت:

مکان ماموریت – The Lodge در سیاره‌ی Jemison

سطح پیشنهادی – ۱

پیش‌نیازها – ندارد

ماموریت قبلی – One Small Step

ماموریت بعدی – The Empty Nest

جوایز – ۴۰۰ تجربه، ۸۰۰۰ پول

ماموریت دوم – The Old Nighborhood

ماموریت دوم - The Old Nighborhood

با سارا صحبت کنید: با سارا در Lodge صحبت کنید، می‌توانید دیالوگ‌های اضافه با او داشته باشید تا اطلاعات بیشتری از داستان بازی به دست بیاورید یا گزینه‌های اول را انتخاب کنید تا ادامه ماموریت را بروید.

بعد از صحبت با او به سمت UC Vanguard در منطقه‌ی MAST District بروید (علامت مشخص شده) تا رابط او را ملاقات کنید. به آنجا که رسیدید با Tuala که پشت میز ایستاده صحبت کنید و گزینه اول را انتخاب کنید. (فعلا سراغ ماموریت‌های فرعی نمی‌رویم) بعد گزینه اول یا دوم را در انتخاب‌های بعدی بزنید تا ماموریت ادامه پیدا کنید. (دیگر گزینه‌ها برای اطلاعات فرعی است)

ماموریت دوم - The Old Nighborhood

درباره‌ی Muara در Cydonia بپرسید: به Cydonia در سیاره‌ی Mars سفر کنید و وارد ناحیه Central Hub شوید. (در نقشه یک سفر بین ستاره‌ای به Sol انجام دهید تا به آنجا برسید) در این سیاره به سمت محل مشخص شده بروید و وارد Bar شده و به سمت پیشخوان بروید و با Jack که مسئول bar است صحبت کنید. گزینه دو و بعد گزینه یک یا دو را انتخاب کنید تا مسیر اصلی ماموریت را بروید. او درباره Muara اطلاعاتی دارد ولی آنها را درز نمی‌کند.

توجه: پیشنهاد می‌کنم به جای دادن ۲۵۰۰ پول به او برای اینکه اطلاعات بدهد یا پیش کشیدن Sarah برای آنکه از او اطلاعات بگیرد، با Persuade یا متقاعد کردن او اطلاعات را از زیر زبانش بیرون بکشید تا Skill خود را در این زمینه بهبود بخشید. (قسمت اول دیالوگ‌ها هر کدام را دوست دارید ولی قسمت دو گزینه آخر را انتخاب کنید تا متقاعد شود.)

ماموریت دوم - The Old Nighborhood

به Venus رفته و ماهواره را بررسی کنید: بعد از به دست آوردن اطلاعات به نقشه مراجعه کرده و به سمت Venus بروید. در اطراف مدار Venus سفینه‌های متخاصم Va’ruun Zealots را می‌بینید که در حال گشت‌زنی هستند. باید با پایین آوردن سطح Power سفینه‌اتان در سکوت کامل در میان آنها حرکت کنید تا به ماهواره برسید. اگر Traitیی که Serpent’s Embrace نام دارد را انتخاب کرده باشید می‌توانید با کاپیتان این اسکادران صحبت کرده و متقاعدش کنید که اجازه دهد بدون درگیری به مقصد بروید. ولی در کل بدون این مورد هم هیچ اتفاقی برایتان نمی‌افتد. فقط با کم کردن قدرت‌های هجومی و موتور خود به آرامی به سمت ماهواره بروید و نزدیک آن R  را فشار دهید تا این بخش تکمیل شود.

رفتن به Nova Galactic Staryard:  حال نقشه خود را باز کنید و به سیاره Luna بروید (هر سیاره‌ای می‌خواهید بروید set landing target را زده و به آنجا سفر کنید) که در آنجا یک ایستگاه ستاره‌ای به نام Nova Galactic Staryard را خواهید یافت. سفینه‌اتان را در آنجا با فشار R فرود بیاورید و با فشار X وارد ایستگاه شوید.

ماموریت دوم - The Old Nighborhood

سرنخی درباره‌ی Moara بیابید: وارد ایستگاه که شدید بهترین اسلحه را بیرون آورده و حتماً آیتم احیای سلامت هم داشته باشید. همه دشمنان را در هر قسمت از ایستگاه بکشید، نشانه‌گر آبی شما را از تمام قسمت‌های ایستگاه عبور می‌دهد، پس حسابی حواستان جمع باشد. حتما در طول مسیر با F محیط را اسکن کنید و آیتم‌ها را بردارید و صندوق‌ها را باز کنید و از جنازه‌ها لوت‌ها را بردارید. محل دشمنان با علامت قرمز در دایره سمت چپ تصویر قابل مشاهده هستند همه آنها را باید از بین ببرید. تعداد دشمنان درون ایستگاه بسیار زیاد است، پس باید بسیار مراقب باشید و دشمنان را شکست داده و به سمت محل مشخص شده در نقشه حرکت کنید.

ماموریت دوم - The Old Nighborhood

وقتی به محل مشخص شده نزدیک شدید، باید پایین پریده تا وارد اتاقی شوید که روی میز آن Vanguard Moara’s Slate قرار دارد. این همان سرنخی است که بابتش به این ایستگاه آمدید از منوی Inventory بخش Note به این نوار گوش دهید تا ماموریت ادامه یابد. متوجه می‌شوید که در سیاره‌ی Neptune موآرا به دردسر افتاده است. پس به سمت سفینه‌ی خود باز گردید.

ماموریت دوم - The Old Nighborhood

به نپتون رفته و به سفبنه‌ی موآرا برسید: وارد نقشه شوید و به سمت نپتون که با علامت آبی مشخص شده است سفر کنید. از دور یک سفینه فضایی می‌بینید، اگر زیاد نزدیک آن شوید این کشتی متخاصم شده و به شما حمله می‌کند چرا که توسط مزدوران تسخیر شده است. به اندازه‌ی کافی به کشتی صدمه بزنید تا آنجایی که بتوانید روی آن با فشار دکمه E فرود بیایید با Dock کنید و X را فشار دهید تا وارد سفینه شوید. (در این بخش می‌آموزید که چطور یک کشتی فضایی را تسخیر کنید).

سفینه‌ی موآرا را از وجود متخاصمان پاکسازی کنید: وارد اتاق پشت نردبان شوید، اتاق دیگر بن‌بست است. حواستان باشد که دشمنان پشت درب پشت نردبان برایتان کمین کرده‌اند. درب را باز کنید ولی بگذارید اول سارا مورگان وارد شود که سپر بلایتان شود. در انتهای اتاق از درب سمت چپ خارج شوید که در آنجا دو Eclipse Soldier دیگر منتظر شما هستند. کلید سفینه‌ی موآرا را از سربازان مُرده Loot کنید و وارد Cockpit شوید تا موآرا را زخمی بر روی زمین بیابید.

ماموریت دوم - The Old Nighborhood

با موآرا صحبت کنید و Artifact را بردارید: با موآرا صحبت کنید و سپس Artifact را بردارید و از کشتی او خارج شوید و به Lodge سفر سریع کنید. به Lodge بازگشته و Artifact را به کلکسیون خود اضافه کنید.

راهنمای بازی Starfield / ماموریت اصلی دوم- The Old Nighborhood

با سارا صحبت کنید: با سارا صحبت کنید تا ۴۰۰ xp و ۸۰۰۰ پول دریافت کنید. اکنون می‌توانید سارا مورگان را به عنوان همراه در تمامی سفرهای خود به کار بگیرید. (گزینه اول)

راهنمای کامل بازی Starfield (منوی اصلی)

راهنمایی‌های مرتبط با بازی Starfield  (از جدیدترین)

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است