راهنمای بازی Starfield / ماموریت اصلی هفتم- Starborn

راهنمای بازی Starfield / ماموریت اصلی هفتم- Starborn

راهنمای کامل بازی Starfield (منوی اصلی)

توضیحات ماموریت:

سطح پیشنهادی – ۵

پیش‌نیاز – ندارد

ماموریت قبلی – All That Money You Can Buy

ماموریت بعدی – Further Into The Unknown

جوایز – ۳۰۰ تجربه – Calibrated Constellation Space Helmet

ماموریت هفتم – Starborn

نکته مهم: این ماموریت بسته به این که سفر سریع یا Grav Jump کنید و یا Artifactها را تحویل بدهید به ۲ طریق قابل انجام است.

طریقه اول (پیشنهادی)

راهنمای بازی Starfield / ماموریت اصلی هفتم- Starborn

راه اول با پرش Grav به هر کجای کهکشان فرار کنید: به Grav Drive قدرت کافی برای Jump کردن بدهید و به هر منظومه‌ای که خواستید Jump کنید تا از دست Helix بگریزید. بهتر است به Alpha Centauri برگردید زیرا اول و آخر باید به Lodge برگردید.

یادتان باشد که اگر معطل کنید Helix بر روی شما آتش گشوده و دیگر نمی‌توانید Grav Drive کنید. پس بلافاصله بعد از پایان صحبت‌ها وارد نقشه شده و فرار کنید.

راه دوم سفر سریع: راه راحت‌تر اینکه بلافاصله بعد از صحبت‌ها با سفر سریع فرار را برقرار کنید و بگریزید!

راه سوم مبارزه با Helix: اگر بخواهید با Helix مبارزه کنید یادتان باشد که در نهایت Helix با Grav Jump کردن از دست شما می‌گریزد، پس بهتر است که خودتان پیش دستی کرده و Grav Jump کنید. (مبارزه با Helix سخت است باید لول بالا، مهارت مناسب و سفینه قدرتمندی داشته باشید)

راهنمای بازی Starfield / ماموریت اصلی هفتم- Starborn

ترتیب دادن جلسه در Lodge: به Jemison برگردید و به Lodge بروید و از Noel بخواهید که داده‌های Sensor سفینه‌ی شما را نگاهی بیاندازد. (گزینه اول) به عنوان عضوی از Constellation ترتیب یک جلسه‌ی فوری را بدهید تا درباره‌ی داد‌ه‌های Sensor بحث کنید.

سارا در جلسه بیان می‌کند که Starborn به دنبال Artifactهاست و درباره ی آنها به تمام اعضا هشدار می‌دهد. در نهایت با انتخاب دیدگاه Sam یا  Barrett یا Matteo به جلسه پایان می‌دهید. (تاثیر خاصی در بازی ندارد)

اضافه کردن Artifact به کلکسیون: بعد از آنکه جلسه به پایان رسید، Artifact را به کلکسیون خود اضافه کنید و به Quest پایان دهید. ۵۰۰۰ پول به همراه یک کلاه‌خود فضایی مخصوص Cobstellation را بدست خواهید آورد.

طریقه دوم: تسلیم کردن Artifact

تسلیم کردن Artifact به Starborn توسط Companionهای شما هر که باشد باعث Dislike گرفتن از او می‌شود و مورد سرزنش قرار می‌گیرید و گرایش آنها نسبت به شما نیز کاهش می‌یابد. توصیه می‌کنیم این گزینه را انتخاب نکنید و از دست Helix فرار کردن بهترین گزینه است.

ترتیب دادن جلسه در Lodge:  با اینکه Artifact را از دست داده‌اید، باز هم در Lodge باید یک جلسه ترتیب دهید و درباره‌ی Starborn گفتگو کنید. بعد از آن چون Artifact را در اختیار ندارید پس چیزی هم به کلکسیون خود اضافه نمی‌کنید. در انتها ۵۰۰۰ پول و کلاه‌خود مخصوص Constellation را نیز بدست می‌آورید.

بهترین انتخاب بدون داشتن عواقب منفی این است که با Artifact از دست Helix فرار کنید.

راهنمای کامل بازی Starfield (منوی اصلی)

راهنمایی‌های مرتبط با بازی Starfield  (از جدیدترین)

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است