بهترین سریال های سال 2020

عناوین مطلب نمایش عناوین

سال 2020 به پایان رسید و در این پست قصد داریم بهترین سریال‌های تلوزیونی که در سال 2020 منتشر شده‌اند را معرفی کنیم.  این پست در حقیقت لیستی از سریال‌هایی است که یا به صورت کامل در سال 2020 منتشر شده‌اند یا قسمت یا فصل جدیدی از آنها در این سال پخش شده است. پس با ما در سایت ساعت هفت با ” بهترین سریال های سال 2020  ” همراه باشید. این لیست از بین سریال هاییست که تا به حال در سایت مطلبشان منتشر شده است و لیست به مرور به روز می شود. ( سریال های امتیاز 65 به بالا و منتشر شده در سال 2020 به این پست اضافه خواهند شد) (این مطلب از نیمه دوم سال 2020 منتشر شد و تا به امروز در حال به روزرسانی آن هستیم.)

 بهترین سریال های سال 2021

عکس سابق مطلب: 

بهترین سریال های سال 2020


مطالب مشابه: 

بهترین فیلم‌های سال 2020 

برترین بازی‌های سال 2020 

سریال های آینده: مورد انتظارترین سریال های سال 2021 (جدید)

بهترین سریال های سال 2020 

سریال Hunters فصل اول(امتیاز: 65) 

بهترین سریال ها / سریال Hunters فصل اول

معجونی درهم از درام،اکشن، فانتزی و کمدی

سریال Hunters با نشان دادن همزمان داستان‌های تخیلی و ماجراهایی برگرفته از حوادث واقعی ترکیبی گیج‌کننده و در عین حال مجذوب‌کننده را بوجود آورده است. داستان این سریال حول یکی از فجیع‌ترین حوادث تاریخ بشریت یعنی کشتار میلیون ها یهودی بدست آلمان نازی می‌چرخد. حوادثی تلخ و دردناک که همچون لکه‌ای خونین در صفحات تاریخ باقی خواهد ماند. اما اشتباه برداشت نکنید،زیرا این یک سریال ملودرام براساس داستانی کاملاً واقعی و یا با روایتی عادی نیست. خالق و طراح اصلی این سریال یعنی “دیوید ویل” معجونی درهم از درام،اکشن، فانتزی و کمدی را در مسیری ناهموار برای شما به تصویر کشیده است. چیزی که شاید بتوان گفت الهامات بسیار زیادی از سبک فیلمسازیِ “کوئنتین تارانتینو” (معرفی بهترین فیلم های تارانتینو) گرفته است. خشونت زیاد در برخی سکانس‌ها و استفاده از کمدی و فانتزی در فضایی کاملاً جدی از جمله شباهت‌های این سریال و آثار تارانتینو می‌باشد و…(ادامه)

بررسی فصل اول سریال Hunters / در جستجوی نازی‌ها

سریال Perry Mason فصل اول (امتیاز: 65) 

معمای چشم‌های دوخته

داستان این سریال در سال ۱۹۳۱ و در شهر لس‌آنجلس آمریکا با ماجرای قتل یک نوزاد پسر به نام چارلی دادسن آغاز می‌شود. چارلی طی یک گروگانگیری‌ برای ۱۰۰ هزار دلار پول کشته می‌شود و در حالی که چشمانش دوخته شده به والدینش بازگردانده می‌شود. پس از کوتاهی و قصور نیروهای پلیس در حل معمای این جنایت یک کارآگاه خصوصی به نام پری میسن با جاناتان ای‌.‌بی وکیل خانواده دادسن برای انجام تحقیقات بیشتر برروی پرونده به همکاری می‌پردازد. میسن با بررسی سرنخ‌های موجود به اطلاعات جدیدی دست پیدا می‌کند که در نهایت او را در مقابل مقامات محلی قرار می‌دهند. در ادامه اتفاقاتی رخ می‌دهد که او مجبور می‌شود تا خودش برای برقراری عدالت دست به کار شود و… (ادامه)

بررسی سریال Perry Mason فصل اول / معمای چشم‌های دوخته

مینی سریال Defending Jacob (امتیاز: 65) 

بهترین سریال ها Defending Jacob

بعضی اتفاقات شوم زندگی را دچار دگرگونی می‌کند…

اگر بخواهیم به یک مشخصه‌‌ی بارز در سریال “دفاع از جیکوب” اشاره کنیم،مطمئناً نگاه متفاوتش به واژه‌‌های حقیقت و راستگویی است. شاید اینطور بنظر برسد که برای ما که در اجتماع و روابطمان دروغ گفتن امری کاملاً عادی می‌باشد (در واقع دروغ گفتن چیزی است که ما از بچگی با آن بزرگ می‌شویم و حتی برای موضوعاتی بی‌اهمیت و غیرضروری نیز دروغ می‌گوییم!) مفهوم حقیقت و پیامدهای پنهان کردن آن زیاد مشخص نیست. اما در این سریال برخلاف بسیاری از دیگر آثار هالیوودی میبینیم که تفاوت‌های فرهنگی قادر به شکست غرایز انسانی نمی‌باشند. وقتی که صحبت از خانواده و کسانی که دوستشان داریم باشد همه‌ی ما با نگاهی متفاوت به بررسی حقایق می‌پردازیم. شاید تا زمانی که خودمان در جایگاه قضاوت قرار داریم،انجام کار درست امری بسیار آسان و سهل به نظر برسد. اما زمانی که ما و یا یکی از عزیزانمان مورد قضاوت و داوری قرار بگیریم داستان کمی پیچیده‌تر و حقایق بسیار دردناک‌تر خواهد بود. تماشای مینی‌سریال “Defending Jacob” باعث می‌شود تا از خود بپرسید که اگر شما در موقعیتی این‌چنینی قرار می‌گرفتید چه واکنشی نشان می‌دادید. گاهی آنچنان درگیر قضاوت کردن دیگران و برچسب زدن به آنها می‌شویم که تغییرات و حوادثی که بیخ گوشمان اتفاق می‌افتد را نمی‌بینیم و … (ادامه)

بررسی مینی سریال Defending Jacob / حقایق ناگفتنی

مینی سریال Haunting of Bly Manor (امتیاز:70) 

سریال The Haunting of Bly Manor

سرگردان در عمارت بلای…

سایه‌های بلند و ناشناخته که از پشت پنجره یا در گوشه‌ای از زیرزمین دیده می‌شوند. شمایلی که در آینه به یکبار نمایان می‌شود. انسان‌های تسخیر شده، ارواح سرگردان، پدیدار شدن ناگهانی اشکال و سایه‌ها در تصویر، ارواح بدون صورت و… اینها بخش‌هایی از المان‌های ترس سریال محسوب می‌شوند. که البته به خاطر تعداد قسمت‌های زیاد سریال حس ترس در همان قسمت‌های ابتدایی از بین رفته و در ادامه شما به خاطر عادت به نوع فیلم‌برداری و غافلگیری‌ها دیگر آن استرس اولیه را نیز از دست خواهید داد. در ادامه، موضوع اصلی سریال از یک سریال با تِم وحشت خارج شده و به یک سریال رمزآلود و عاشقانه تبدیل می‌شود. در حقیقت قسمت‌های ابتدایی سریال در حال مقدمه چینی برای آشنایی و متصل کردن شخصیت‌ها به یکدیگر ساخته شده‌اند.  و بعد از اینکه این اتصالات شکل گرفت، داستان اصلیِ سریال از دل ماجراهای ترسناکش خودنمایی کرده و سریال شکل واقعیش را به خود می‌گیرد.

بررسی سریال Haunting of Bly Manor/ سرگردان در عمارت بلای

سریال Raised by Wolves فصل اول (امتیاز: 70) 

سریال Raised by Wolves فصل اول

مرموز و ناشناخته…

سریال بزرگ شده بوسیله گرگ‌ها یک حس مرموز و ناشناخته در درونش دارد این برای شروع یک سریال علمی تخیلی بسیار مناسب است چراکه باعث بهتر چرخیدن مهره‌های داستانی‌اش می‌شود و مخاطب را کنجکاو برای کشف رمز و رازهای درونش به ادامه دیدن سریال ترغیب می‌کند. سریال با فرود یک سفینه به دل یک سیاره‌ی ناشناخته آغاز می‌شود. دو انسان که جلوتر می‌فهمیم ربات‌های انسان‌نما یا اندروید هستند شروع به ساخت و ساز و پرورش چند کودک می‌کنند. اندروید زن خود را مادر (Mother) و اندروید مرد خود را پدر (Father) می‌خواند و آنها شروع به تربیت و آموزش انسان‌ها می کنند…(ادامه)

بررسی سریال Raised by Wolves فصل اول

سریال Bridgerton فصل اول (امتیاز: 70) 

عشق اشرافی…

سریال “Bridgerton” با وجود حضور شخصیت‌های واقعی و تاریخی در مجموع دارای داستانی ساختگی است. کریس ون دوسن خالق سریال آن را جهانی دوباره به تصویر کشیده شده توصیف می‌کند که یک پند تاریخی و یا روایتی مستند نمی‌باشد. او پیوند میان تاریخ و افسانه را دلیل جذابیت سریال و راهی هیجان‌انگیز برای نشان دادن آن دوران می‌داند. درواقع خانواده اشرافی بریجرتون، لیدی ویسلدوان و بیشتر کاراکترهای دیگر داستان کاملاً تخیلی و غیرواقعی بوده‌اند. حتی تئوری‌ای که در آن گفته می‌شود که “کوئین شارلوت” (ملکه انگلیس بین سالهای ۱۷۶۱ تا زمان مرگش در سال ۱۸۱۸ که یکی از شخصیت‌های سریال است) دارای دودمانی آفریقایی تبار بوده نیز بعنوان یک ادعای غیرتاریخی شناخته شده می‌باشد. پس بطورکلی می‌توان گفت که داستان سریال بریجرتون در دنیایی اتفاق می‌افتد که در حقیقت وجود نداشته است. (ادامه)

بررسی سریال Bridgerton فصل اول / عشق اشرافی

مینی سریال I Know This Much Is True (امتیاز:70) 

بهترین سریال‌های سال 2020 / مینی سریال I Know This Much Is True 

دو قلو‌هایی از دو جهان متفاوت…

یک تیم خوب و منسجم در ساخت مینی سریال مینی سریال I Know This Much Is True فعالیت داشته و توانسته اثری درخور تولید کند. اما این موارد هیچ کدام نقطه قوت اصلی سریال نیستند! تیم بازیگری قدرتمند این مجموعه با نمایش بازیگری چشم نوازشان بیشتر از هر مورد دیگری شما را مجاب به تماشای این مینی سریال تماشایی می‌کنند و گل سر سبد این تیم Mark Ruffalo است. مطمئنا جناب هالک نیازی به معرفی ندارند اما بهتر است کمی به او بپردازیم و…(ادامه)

بررسی مینی سریال I Know This Much Is True

سریال The Great فصل اول (امتیاز:70) 

بهترین سریال های سال 2020 / سریال The Great فصل اول

چشم نواز و خشن…

سریال “The Great” با آنکه لحنی طنزآلود و تمی رنگارنگ و شاد دارد، اما گاهاً برای تاثیرگذاری بیشتر محتوای داستانش از صحنه‌هایی دلخراش و خشونت‌آمیز استفاده می‌کند. اینکار بسیار متفاوت و مبتکرانه است که توجه مخاطب را جلب کرده و نشان می‌دهد با سریالی سطحی و بدون عمق روبرو نیستیم. این سریال را نمی‌توان یک سریال تاریخی در نظر گرفت، چون بسیاری از حوادث و حتی اسامی بکلی ساختگی می‌باشند. بدون شک این تحریف‌ها به عمد صورت گرفته و یک اقدام زیرکانه و حساب شده بوده است. همانطور که می‌دانیم درون‌مایه طنز نقد کردن است و به همین دلیل در اغلب سکانس‌های این سریال شاهد نقدهای فرهنگی، اجتماعی و سیاسی هستیم. در ضمن اغلب در آثار طنز شاهد بزرگ‌نمایی هستیم چه در خوبی و چه در بدی پس تعجبی نیست اگر در چنین کارهایی کمی تناقض دیده شود.

بررسی سریال The Great فصل اول/ چشم‌نواز و خشن

” بهترین سریال های سال 2020 ” 

سریال Dead to Me فصل دوم (امتیاز: 75) 

صفحه اختصاصی سریال Dead to Me

بهترین سریال ها Dead to Me

پشت هر لبخند و اشک رازی نهفته است‌..

سریال Dead to Me از آن دست سریال‌هایی است که با یک شروع نسبتا غافلگیر کننده و متفاوت شما را درگیر داستان خود می‌کند.  یک راز بزرگ در بینِ دوستیِ جِن و جودی وجود دارد و این می‌تواند برای بیننده جذابیت ایجاد کند. سریال طنز و درام را در ترکیبی خاص با هم ادغام کرده‌است. در طول سریال با لحظات خنده دار و طنز رو به رو می‌شوید که شما را به شور می آورد. مثل رفتار های عجیب و غریب “جودی هال” و عکس العمل های بامزه ای که “جِن هاردینگ” نسبت به این موقعیت ها انجام می‌دهد که واقعا بامزه درست شده‌اند. همینطور در کنارِ این صحنه های طنز، ما شاهد صحنه های بسیار تلخی در طول سریال هستیم. مخصوصا وقتی که واقعیت هایِ اصلیِ سریال رو می‌شود، در این لحظات عکس العمل های جِن و در فصل دوم جودی بسیار دیدنی است و … (ادامه)

بررسی سریال Dead to Me فصل اول و دوم / رازِ سر به مُهر

سریال Upload فصل اول (امتیاز: 75) 

صفحه اختصاصی سریال Upload

بهترین سریال ها / سریال Upload

یک مجموعه‌ی علمی تخیلی با ایده‌ای جاه‌طلبانه

سریال “Upload” یک مجموعه‌ی علمی تخیلی با ایده‌ای جاه‌طلبانه است که مطمئناً بسیاری از مردم به آن فکر کرده‌اند. اینکه انسان‌ها بتوانند ذهن،افکار و خاطراتشان را پس از نابودی جسمشان نجات داده و به شکلی دیگر به زندگی ادامه دهند. در سینما و تلویزیون نیز این نخستین باری نمی‌باشد که ایده‌ای اینچنینی مطرح شده است. زیرا در اپیزود چهارم از فصل سوم سریال محبوب و پرطرفدار Black Mirror نیز شاهد داستانی با ایده‌ای بسیار نزدیک به این روبرو بودیم. با اینحال میتوان گفت سریال آپلود با نگاهی متفاوت و دوست‌داشتنی به این موضوع پرداخته است. بطوریکه هنگام تماشای آن، هم سرگرم شده و هم به فکر فرو می‌روید که این بسیار ارزشمند می‌باشد. سریال Upload با زبانی طنزآمیز و شیرین پستی‌ها و بلندهای این ایده‌ی بلندپروازانه را به چالش می‌کشد.

بررسی سریال Upload فصل اول / آنسوی دروازه‌های بهشت

سریال The Flight Attendant  (امتیاز: 75) 

بهترین سریالهای سال 2020 / سریال The Flight Attendant

kaley Cucco در نقشی متفاوت …

می‌توان گفت تمام بار سریال The Flight Attendant روی دوش kaley Cucco است. او نقش اساسی در تمام لحظات کمدی، عاطفی، هیجانی سریال ایفا می‌کند و به خوبی توانسته است که همان چیزی باشد که سازندگان و بینندگان از او انتظار داشته‌اند. نکته مثبت بعدی The Flight Attendant روایت داستانی جذاب و پرش‌های داستانی خاص و جالب توجه آن می‌باشد. همانطور که پیش‌تر گفته شد با یک داستان نو و منحصر به فرد روبرو نیستیم اما می‌توان گفت پرداختی ساختار شکنانه و خاص را شاهد هستیم و نقطه قوت آن پرش‌هایی است که به دنیای خیالی ذهن Cassie به همراه شخصیت الکس با بازی Michiel Huisman داریم. علی‌رغم این که او در ابتدای مجموعه باید حذف می‌شد اما در ذهن Cassie باقی می‌ماند و داستانی سریال را جذاب نگه‌ میدارد و لحظاتی خاص برای بیننده رقم می زند. (ادامه)

بررسی سریال The Flight Attendant / فراری ناکام از مشکلات

سریال The Umbrella Academy  (امتیاز: 75) 

بهترین سریال ها The Umbrella Academy

یک سریال ابرقهرمانی متفاوت…

در سریال آکادمی آمبرلا با یک سریال متفاوت در ژانر تخیلی ، ابرقهرمانانه رو به رو هستیم. در فصل اول ، سریال به خوبی با شخصیت پردازی مناسب و ساخت موقعیت‌های طنر و درام برای ارتباط‌دهیِ هر چه بهتر بین شخصیت‌ها و البته از آن مهمتر خلقِ یک داستان با اتفاقات جذاب و مخاطب پسند سعی کرد نظر بیننده‌ها را به سمت خود جلب کند و تا حدودی به عنوان شروع یک سریالِ جدید توانست موفق عمل کند. در فصل دوم برخلاف فصل اول با داستانی جذاب و پرهیجان‌تر رو به رو هستیم. فصل دوم سریال این موفقیتش را مدیون فصل اولِ منسجمش است که تا حدودی توانست شخصیت‌هایش را شکل دهد و با داستانِ گیرایش یک سریال موفق و جذاب را برای مخاطبانش بوجود بیاورد. (ادامه)

بررسی سریال The Umbrella Academy / آکادمی مشکل‌ساز

سریال walking dead فصل دهم(امتیاز: 75)

بهترین سریال ها walking dead

 هنوز Walking Dead در فصل دهم با هیجان ادامه می‌دهد…

در این فصل کمی با داستان آلفا و نحوه ی آشنایی او با بِتا در هفت سال قبل از اتفاقات حال حاضر سریال آشنا می‌شوید. اتفاقاتی که آلفا به همراه دخترش تجربه می‌کند و کمی بیشتر پی به علل ارتباط آلفا و بتا با هم می‌بریم و کمی بیشتر با این شخصیت ها و طرز فکر و پیشته ی داستانی آنها آشنا می شویم. اینکه چطور و به چه علت نجواکنندگان ، که در دل زامبی‌ها زندگی می‌کنند، بوجود می آیند‌. آنهایی که به جای اینکه زامبی‌ها را بکشند ، آنها را جمع کرده و مانند سپر و نگهبان از آنها استفاده می‌کنند و با زدن ماسک‌های زامبی خود را به زامبی‌هایی باهوش تبدیل کرده‌اند. سریال walking dead در این فصل نیز نگاهی به تغییرات انسان ها در سختی ها و مشکلات می‌اندازد. اینکه انسان برای بقا به هر دری می‌زند و همین تلاش ها از درون او را دچار دگرگونی می‌کند. اینکه انسان با توجه به شرایط می‌تواند تغییر کند و خود را برای بقا آماده سازد و هیچ شرایط سختی نمی‌تواند انسانی که خود را برای بقا آماده کرده را به نابودی بکشاند. آلفا و بتا و در کل گروه نجواکنندگان نیز طبق شرایط سختی که در آن گرفتار می‌شوند خود را وقف داده و شرایط را طبق خواسته‌ی خود تغییر می‌دهند و … (ادامه)

بررسی فصل دهم سریال walking dead / نگاه نهایی

سریال The Boys فصل دوم (امتیاز: 75) 

سریال The Boys فصل دوم

دربرابر ابرقهرمانان فاسد…

فصل دوم The Boys توانست همسو با فصل اول تجربه‌ای موفق و هیجان انگیز را برای مخاطبانش بوجود بیاورد. یکی از مواردی که پس از انتشار فصل یک The Boys در ذهن ایجاد می‌شد، این بود که این سریال فانتزی ، جذاب و بانمک باتوجه به سر راست بودن داستان و موضوعش و نداشتن پیچیدگی خاصی در شخصیت‌ها و فیلمنامه‌اش تا کجا جذاب و درگیرکننده پیش خواهد رفت و آیا فصل دوم موفقی نیز خواهد داشت؟ چراکه فصل اول سریال جذاب و شیرین بود اما در درون کامل و بدون نقص نبود‌.(ادامه)

بررسی فصل دوم سریال The Boys / قطار نامطمئنی که در ریل ماند

مینی سریال The Outsider (امتیاز: 80) 

بهترین سریال ها The Outsider

جانی دوباره به سریال‌های جنایی…

مینی‌سریال “بیگانه” (The Outsider) جانی دوباره به سریال‌های تلویزیونی در ژانر جنایی -ترسناک بخشیده‌است. این مینی‌سریال مُهیج و دیدنی با فیلم‌نامه‌ای قدرتمند و اجراهای فوق‌العاده توانسته خاطره‌ی تماشای سریال‌هایی همچون “فارگو” و “کارگاهان حقیقی”(البته منظور فصل اول این سریال است) را برایمان زنده کند. البته این سریال نه به اندازه فارگو غافلگیرکننده است و نه به اندازه‌ی کارگاهان حقیقی ملموس و واقعی است. اما میتواند با داستانش و شخصیت‌های متفاوتش شما را حسابی درگیر کند. داستان این مینی‌سریال با ریتمی مناسب و شخصیت‌پردازی قوی توانسته در تمام مدت هیجانش را حفظ کند و … (ادامه)

بررسی مینی سریال The Outsider / افسانه‌ی ال‌کوکو

سریال Ratched فصل اول (امتیاز: 80) 

بهترین سریال ها / سریال Ratched فصل اول

داستان معروف رچد پرستار دیوانه…

سریال Ratched توانسته است اثری قابل احترام و تماشایی باشد و کاملا از زمانی که برای تماشای آن صرف می‌کنید لذت خواهید برد. رایان مورفی در ۸ قسمت به گذشته پرستار رچد پرداخته است. فضای Ratched به فضای سریال American Horror Story نزدیک است و شباهت بسیار کمی با نسخه سینمایی‌اش دارد. در واقع هرچقدر که از زمان سریال Ratched می‌گذرد شما از فضای نسخه سینمایی دورتر خواهید شد و این موضوع امری منفی تلقی نمی‌شود چون سازنده قصد کپی‌سازی شخصیت پرستار رچد نسخه سینمایی را در قالب سریال نداشته است و مورفی می‌خواهد میلدرد رچد قبل از تبدیل شدن به هیولایی که از او در فیلم سینمایی دیده‌اید را به شما نمایش بدهد و… (ادامه)

بررسی سریال Ratched / پرستار دیوانه

سریال Westworld فصل سوم (امتیاز: 80) 

بهترین سریال ها Westworld

مسیر جدید Westworld متفاوت اما نه دلچسب برای همه اما نویدبخشِ فصل‌های بهتر است…

تکنولوژی باعث پیشرفت و راحت کردن زندگی بشر شده‌است اما در مقابل همانطور که زندگی را پیشرفت می دهد‌، جرم و جنایت را نیز مدرن می کند. در فصل سوم بیشتر می‌توانیم شخصیت ها و داستان و دنیای Westworld را درک کنیم. چرا که داستان فقط در مورد شخصیت های رباتی نیست. در دو فصل قبل اتفاقات با این پیش فرض که این ها ربات هستند بی اهمیت می‌نمود. و فقط سریال یک دنیای ساختگی به نام Westworld را به نمایش گذاشته بود که برای بیننده کمتر قابل درک بود و روابط انسانی بسیار کمی در طول سریال می دیدیم و تفاوت بین واقعیت و اتفاقات مجازی، در بین تصاویر سریال گم شده‌بود. اما در فصل سوم به دنیای واقعی پا گذاشته‌ایم. آینده‌ای که حتی خلافکاران نیز آپ خاصی به نام Rico برای خود دارند و در کسری از ثانیه می توانند یک ماموریتِ خلافِ خاص رزرو کنند و انجام دهند! این ها برای بیننده جذاب‌تر و واقعی‌تر جلوه می‌کند و بیشتر می‌تواند با آن ارتباط برقرار کند. دنیای خلافکاران زیر زمینی و شرکت های بزرگی که در آینده شکل متفاوتی به خود گرفته‌اند.  از آمبولانس‌هایی که تمام سیستم‌های آن اتوماتیک است و می تواند خودش بیماری و روند بهبود آن را مشخص کند بگیرید تا ماشین های پرنده ، تاکسی های بدون راننده ، موتورهای پیشرفته‌ی برقی ، ساختمان هایی با معماری خاص و عجیب ، ربات های کارگر و … عجایبی است که شما در فصل سوم Westworld آنها را تجربه می‌کنید. همینطور در طول روند داستان بیشتر با صحنه های اکشن ، تعقیب و گریز و صحنه‌های هیجان انگیزِ بیشتر در دنیای واقعی طرف هستیم که سیر داستان را جذاب تر کرده است و … (ادامه)

صفحه اختصاصی سریال Westworld

بررسی سریال Westworld فصل سوم / اسیرِ تکنولوژی

داستان کامل سریال Westworld فصل اول

داستان کامل سریال Westworld فصل دوم

” بهترین سریال های سال 2020 “

سریال Kidding فصل دوم (امتیاز: 80) 

بهترین سریال ها Kidding

 جیم کری معنی تازه‌ای به سریال‌های طنز بخشیده‌است…

مجموعه kidding یک درام کمدی تلویزیونی است که توسط دیو هولستین برای شبکه showtime ساخته‌شده و تا کنون ۲ فصل از این مجموعه به نمایش درآمده است ، شما با یک سریال طنز معمولی روبرو نخواهید بود، kidding دنیای جدیدی را برای شما به نمایش می‌گذارد ، دنیایی که پشت پرده زندگی همگی ما وجود دارد اما تعداد کمی از ما در آن زندگی می کنیم. سریال kidding یک مجموعه فانتزی ، موزیکال و لذت بخش است که با استفاده از آوای زیبای موسیقی در قسمت های مختلف انتقال حس داستان به بیننده را دوچندان کرده است. پکیج کاملی از احساسات انسانی شامل عشق،مهربانی ، غم، افسردگی و . . ‌. در قالب یک داستان هوشمندانه گنجانده شده و به دست هنرمند قهاری به نام جیم کری سپرده شده و به نمایش درآمده است و … (ادامه)

بررسی سریال Kidding دو فصل اول / غرق در احساس شو

” سریال برتر 2020 “

سریال killing Eve فصل سوم (امتیاز: 80) 

بهترین سریال ها killing Eve

داستان عجیب و غریب  Killing Eve در این فصل جذاب‌تر از همیشه…

داستان killing eve در فصل سوم قویتر و جذابتر از فصل‌های پیشین پیش می‌رود و پیچیدگی بیشتری دارد ، هنوز هم نمی‌توان از عنوان عالی برای توصیف آن استفاده کرد ولی تماشای آن برای شما لذت بخش خواهد‌بود و همچنین نوید آینده ای خوب و تماشایی برای فصل بعدی را می دهد. سریال killing Eve هم مانند سریال های فانتزی جدید از تمِ کمدی سیاه استفاده کرده و می توان گفت این موضوع به نحوی در سریال های جدید مُد شده است! همچنین مورد مشابه دیگری که بین سریال killing Eve و مجموعه های جدید دیگر تلویزیونی می توان دید استفاده از نوشته‌هایی با رنگ‌های روشن و فونت های فانتزی و همچنین عدم پایبندی به پخش تیتراژ ابتدایی یا زمان پخش آن است که در سریال های دیگری نیز مشابه آن را تجربه کرده ایم و… (ادامه)

بررسی سریال killing Eve فصل سوم 

مینی سریال Mrs.America (امتیاز: 80) 

فیلم Mrs.America

زنان در برابر هم…

در مینی‌سریال Mrs.America در هر قسمت با یکی از بانوان در دو جناح همراه می‌شویم که تفاوت،شباهت و تناقض‌هایی که با آن مواجه می‌شوند را به ما نشان می‌دهد. داستان زنانی که هرکدام با شیوه‌ی خاص خود به دنبال رسیدن به جایگاه واقعی خودشان در جامعه هستند. در این سریال زنان را پشت‌ هم،در کنار هم و روبروی یکدیگر می‌بینیم. زنانی با طرز فکری متفاوت اما از درون یکسان که برای بدست آوردن اتحاد و همدلی تلاش می‌کنند. هرچند در ظاهر اهداف هریک متفاوت بنظر می‌رسد،اما در نهایت همگی بدنبال یک‌چیز هستند. نبردی که در این سریال مشاهده می‌کنیم مصداقی واقعی بر این مثل معروف است که “تفرقه بینداز و حکومت کن”،در پایان نیز این نبرد پیروزی ندارد بجز کسانی که این فتنه را آغاز کرده‌اند.

بررسی مینی سریال Mrs.America / نبرد با دشمنان خودی

سریال Gangs of London فصل اول (امتیاز: 80) 

بهترین سریال های سال 2020 / سریال Gangs of London فصل اول (امتیاز: 80)

میراث خونین پدرخوانده

سریال “Gangs of London” را می‌توان یکی از بهترین سریال‌های اکشن در سال ۲۰۲۰ و یا حتی بطورکلی یکی از بهترین سریال‌هایی که در این سال پخش‌شان آغاز گردیده به حساب آورد. “گرت ایوانز” که عمده شهرتش را مدیون سری فیلم‌های یورش(“The Raid”) می‌باشد. اینبار با همکاری “مت فلانری” که فیلم‌برداری تمام آثارش را برعهده داشته اقدام به ساخت سریالی اکشن-جنایی با گروهی فوق‌العاده قوی کرده است. چیزی که در ساخت این سریال به وضوح دیده می‌شود، اعتماد به نفس زیاد سازندگانش می‌باشد. آنها سریال را با اپیزودی ۹۰ دقیقه‌ای آغاز کردند و در همان ابتدای کار موفق به ثبت رکوردی باورنکردنی (منظور رکورد تعداد بینندگان است) شدند. وقتی سریالی که برای نخستین بار بر روی آنتن می‌رود با چنین استقبالی روبرو می‌شود. این بدین معنی است که سازندگان اثر اطمینان زیادی به موفقیت آن داشته‌اند. مهم‌ترین ویژگی این سریال را می‌توان فیلم‌نامه قوی و چند لایه آن در نظر گرفت که نظم خاصی در شیوه روایت آن دیده می‌شود. داستان سریال مملو از پرش‌هایی میان صحنه‌های دراماتیک، اکشن، جاسوسی و جنایی است که بخوبی ترکیب شده‌اند.

بررسی فصل اول سریال Gangs of London / میراث خونین پدرخوانده

سریال vikings (فصل آخر)(امتیاز: 80) 

بهترین سریال ها: سریال vikings فصل ششم (نیمه اول)

در فراز و نشیب‌های داستان‌های وایکینگ‌ها…

ابتدا بگذارید شما را کمی با تاریخ و پیشینه‌ی وایکینگ‌ها آشنا کنیم. وایکینگ‌ها اقوامی جنگجو و دلیر بودند که بصورت پراکنده در سراسر سرزمین اسکاندیناوی (دانمارک،نروژ،سوئد و قسمتی از فنلاند امروزی) زندگی می‌‌کردند. آنها دریانوردانی شجاع و ماهر بودند که در خلال قرن هشتم تا یازدهم میلادی با حمله‌های سریع و وحشیانه‌ی خود بریتانیا،فرانسه و بخش‌های دیگری از اروپا را در وحشت فرو بردند. وایکینگ‌ها مردمانی آزاده با اعتقاداتی سفت و سخت بودند که علاقه‌ی زیادی به کشاورزی و داد و ستد داشتند. آنها همواره در جستجوی زمین‌هایی حاصلخیز (بدلیل کم بودن زمین‌های قابل کِشت در نروژ) برای کشاورزی و سکونت به سفرهای خطرناک و گاهاً بی‌بازگشت دریایی میرفتند. آنها با عبور از آب‌های خروشان اقیانوس در این سفرها موفق به کشف سرزمین‌هایی جدید همچون ایسلند و گرینلند شدند و … (ادامه)

بررسی فصل پایانی سریال Vikings / پیش به سوی والهالا

بررسی سریال Vikings / آغاز و پایان یک رویا

معرفی شخصیت‌ها و بازیگران اصلی سریال Vikings 

” سریال برتر “

مینی سریال Unorthodox(امتیاز: 85) 

بهترین سریالهای سال 2020 / مینی سریال Unorthodox

فراری برای کشف هویت…

در مینی سریال Unorthodox‎ دو مورد بیش از سایر اِلمان‌ها شما را درگیر و تحت تاثیر قرار خواهد داد. مورد اول داستانِ جذاب و تاثیرگذاری است که Unorthodox‎ روایتگر آن است. مورد دوم نمایش زیبا و قدرتمند شیرا هاس در نقش استر شاپیرو است که محوریت اصلی داستان حول او می‌چرخد و در صورتی که شیرا هاس موفق عمل نمی‌کرد می‌توان گفت مجموعه با شکست مواجه می‌شد اما در عمل نمایشِ چشم نواز و تحسین برانگیز او تجربه‌ای دوست داشتنی را برای بیننده رقم زده است.

بررسی مینی سریال Unorthodox / فراری برای کشف هویت

سریال Ted Lasso فصل اول(امتیاز: 85) 

بهترین سریالهای سال 2020 / سریال Ted Lasso فصل اول

فوتبال زندگیست…

اگر به دنبال یک سریال صرفا طنز می‌گردید، سریال تد لسو به هیچ عنوان به شما پیشنهاد نمی‌شود! چراکه تد لسو بیشتر از اینکه یک سریال طنز باشد یک سریال انگیزشی‌ست که قدرت باور را نشانه رفته است. اگر به شکل دیگری به این سریال نگاه کنید، مسلما تاثیر لازم را نخواهید گرفت. تد لسو شخصیت بامزه و یا اتفاقات آنچنان خنده‌دار در دل خود ندارد. بیشتر دقایق اصلی سریال به جای اینکه شما را به خنده بیندازد، شما را به فکر فرو می‌برد. اما با این حال سریال حس و حال خوبی دارد. سرچشمه‌ی این حس، شخصیتهای سریال مخصوصا شخصیت تد لسو است که بسیار پرانرژی‌ست و به راحتی شما را درگیر داستان می‌کند. درگیری که تا دقایق پایانی فصل اول ادامه پیدا می‌کند.

بررسی فصل اول سریال Ted Lasso

” سریال برتر 2020 “

سریال Money Heist فصل چهارم (امتیاز: 85) 

بهترین سریال ها Money Heist

داستان یک سرقتِ هوشمندانه ….

داستان سریال Money Heist با ایده‌ای جدید شروع می شود، ایده‌ای که پایه هایش را از کلیشه‌ی تکراریِ سرقت و گروگانگیری وام میگیرد اما با تفاوت‌ها و خط داستانی کاملا متفاوت. همانطور که در ابتدای سریال می‌بینیم سارقان برای پوشاندنِ چهره‌ی خود از ماسکی استفاده میکنند که چهره “سالوادور دالی” بر آن نقش بسته است. این به دو دلیل است ، اولی از آن جهت که “سالوادور دالی” یک نقاش اسپانیانی است و دلیل دوم اینکه نقاشی و سبک های او سورئال بوده است ، کاملا مشابه سرقت افراد گروه که به نوعی غیرقابل باور و شگفت انگیز طراحی شده است!

بررسی سریال Money Heist فصل دوم تا چهارم

سریال Warrior فصل دوم (امتیاز: 85) 

بهترین سریالهای سال 2020 /سریال Warrior فصل دوم

 یکی از بهترین و سرگرم‌کننده‌ترین سریال‌های اکشن…

بگذارید اینگونه شروع کنیم که فصل دوم سریال Warrior دنباله‌ای کم‌نقص برای شروعِ تماشایی و بسیار عالی سریال در فصل اول بوده است. همانطور که پیش‌تر گفته شد “جاناتان تروپر” سازنده سریال بخوبی با نحوه‌ی جلو بردن سریال با سرعت و هیجان کافی آشنا می‌باشد. او در فصل دوم همانطور که پیش‌بینی می‌شد، در کنار پرداختن به شخصیت‌های مختلف داستان (که در فصل اول وقت کافی برای شناخت آنها صرف نشده بود) اتفاقات و خط اصلی داستان را نیز بخوبی جلو می‌برد. البته ناگفته نماند که مبارزات و نبردهای بزرگتری را در این فصل شاهد هستیم که جذابیت سریال را افزایش داده است. برای مثال در قسمت ششم این فصل وارد دنیای خیالی بازیِ بیادماندنی TEKKEN می‌شویم که در حین سرگرم‌کننده بودن بسیار خاطره‌انگیز و نوستالژیک می‌باشد. در قسمت نهم نیز شاهد نبردی بسیار نفس‌گیر و تماشایی هستیم که بسیار عالی و درگیرکننده طراحی شده است.

بررسی سریال Warrior فصل دوم/ اژدها وارد می‌شود

سریال Kingdom فصل دوم (امتیاز: 85) 

بهترین سریال های سال 2020 / سریال Kingdom فصل دوم

بقا در سایه‌ی رستاخیز

سریال “Kingdom” را میتوان یک خانه تکانی اساسی و به موقع در آثار زامبی محور به شمار آورد. سریالی که ترکیبی تماشایی از ترس، هیجان و تاریخ را به زیبایی به تصویر می‌کشد. کره‌ای‌ها نشان دادند که حتی توانایی این را دارند که از داستانی با ریشه‌ی غربی روایتی دیدنی و منحصربفرد خلق کنند. گویا پس از موفقیت چشمگیر فیلم “قطار بوسان” و استقبال فوق‌العاده از آن، نویسندگان و کارگردانان کشور کره‌جنوبی توجه بیشتری به این ژانر نشان داده‌اند. البته سریال “پادشاهی” و سری فیلم‌های “قطار بوسان” دارای تفاوت‌های بسیاری هستند که شاید مهم‌ترین آنها بومی‌سازی شدن این سریال باشد. این سریال در کنار روایت داستانش نگاهی ویژه به پیشینه‌ی تاریخی کشور کره داشته است. البته این موضوعی تازه نبوده و همواره مشاهده کرده‌ایم که کشورهای شرق آسیا از هر فرصتی برای نشان دادن آداب و رسوم، فرهنگ و تاریخشان به جهانیان استفاده می‌کنند. (ادامه)

بررسی سریال کره‌ای Kingdom / بقا در سایه‌ی رستاخیز

” سریال برتر 2020 “

سریال Ozark فصل سوم (امتیاز: 85) 

بهترین سریال ها Ozark

سریال Ozark بهتر از همیشه…

در این فصل نگاه عمیق‌تری به گذشته،طرز فکر و شخصیت دو کاراکتر اصلی سریال یعنی مارتی و وندی بِرد می‌اندازیم. در این فصل میفهمیم که مارتی علاوه براینکه فردی باهوش،منطقی و مهربان است،بسیار سخت‌کوش و اهل رقابت نیز می‌باشد. همچنین متوجه می‌شویم که وندی نیز در کنار روابط اجتماعی قوی،برنامه‌ریزی دقیق و محافظه‌کار بودن در مواقع لزوم بسیار جسور و قاطع می‌باشد. درواقع میتوان گفت که مارتی و وندی در این سریال مکمل یکدیگر می‌باشند و هرکدام با خصوصیاتشان دیگری را کامل می‌کنند. به نظر می‌رسد که اگر خصوصیات بارز شخصیت‌های مارتی و وندی را در این سریال را کنار هم بگذاریم با شخصیتی منحصر بفرد روبرو می‌شویم و … (ادامه)

بررسی فصل سوم سریال Ozark / اسرار دریاچه‌ی اوزارک

” سریال برتر “

 سریال Fargo فصل چهارم (امتیاز 85) 

بهترین سریال های سال 2020 / فصل چهارم سریال Fargo

رویای خونین آمریکایی…

فصل چهارم سریال فارگو را میتوان شلوغ‌ترین و همینطور پرمحتواترین فصل این سریال دانست. فصلی که در کنار جنگ‌های مافیایی‌اش تبعیض نژادی، فساد سیاسی و اجتماعی و همینطور بزرگترین قربانیان رویای خونین آمریکایی را به ما نشان می‌دهد. در این فصل تنوع شخصیتی و ژانری زیادی را مشاهده می‌کنیم که کمی با حال و هوای سریال در فصول قبلی متفاوت است. برخلاف سایر فصل‌های سریال که در همان قسمت‌های ابتدایی اتقاقات مهم و هیجان‌انگیزی شخصیت‌های اصلی داستان را درگیر می‌کرد. در فصل چهارم شاهد شروعی آرام و با برنامه‌ریزی هستیم تا مخاطبان بدلیل تعداد زیاد کاراکترها گیج نشوند. (ادامه)

بررسی سریال Fargo فصل چهارم/ رویای خونین آمریکایی

” سریال برتر 2020 “

 سریال Normal People (امتیاز 85) 

بهترین سریال ها Normal People

داستانِ پیچیده‌ی یک عشقِ واقعی…

سریال Normal People یک اثر خاص و تاثیرگذار است. از هر زاویه‌ای که به آن نگاه کنیم با یک اثر ویژه طرف هستیم. بازیگری عالی بازیگران مخصوصا بازیگران اصلی ، فیلم نامه ی قوی ، داستان پر فراز و نشیب و قابل درک و واقعی ، شخصیت پردازی قوی به طوری که شما را به سادگی با زندگی شخصیت ها همراه می کند ، کارگردانی قوی که تمام این المان ها را به زیبایی در کنار هم چیده است. همه و همه یک سریال خاص و منحصر به فرد را به وجود آورده‌است که دیدن این سریالِ ۱۲ قسمتی را بسیار پر ارزش کرده‌است. از دیگر نکات مثبت سریال می توان به کم بودن زمان سریال اشاره کرد که هر قسمت بین 23 تا 34 دقیقه است و به راحتی می‌توانید با صرف کمترین زمان از آن لذت ببرید و… (ادامه)

بررسی سریال Normal People / عمق روابط انسان های معمولی

” سریال برتر 2020 “

سریال RICK AND MORTY فصل چهارم (امتیاز: 90)

بهترین سریال ها RICK AND MORTY

سریال خاصی که سرحال‌تان می‌آورد…

ریک و مورتی برگشته اند با داستان‌ها و ماجراجویی‌های عجیب و غریبشان تا شما را به فکر فرو ببرند و  خنده را روی لبانتان بکارند‌. داستان‌هایی که پر از خلاقیت و ایده‌های بکرِ علمی و تخیلی است. در عین اینکه بامزه و شیرین است. مسائل خارق العاده‌ای را نیز به تصویر می کشد‌. شوخی‌های کلامی به همراه شوخی‌های بصری و وارد شدن به دنیای بی نهایت از علم و تخیل ترکیبی جذاب و منحصر به فرد در این سریال به وجود آورده است و… (ادامه)

بررسی سریال Rick and Morty فصل چهارم / نگاه پایانی

معرفی شخصیت ریک سانچز / حقایق جالب از شخصیت Rick

“سریال برتر 2020”

 مینی سریال The Queen’s Gambit (امتیاز: 95) 

کشمکشی بین نبوغ و جنون…

از مینی سریال The Queen’s Gambit می‌توان به عنوان یکی از عمیق‌ترین سریال‌های سال ۲۰۲۰ ‌نام برد. این مینی سریال منحصر به فرد یک داستان خاص و مجذوب کننده را در خود دارد و از یک روایت داستانی خیره کننده و دقیق برای هرچه بهتر منتقل کردن محتوای خود استفاده کرده است. سریالی بسیار دقیق که با شخصیت اصلیی قدرتمند، داستانی منسجم و تدوین و فیلم برداری استادانه از همان دقایق ابتدایی شما را مجذوب ساختارش می‌کند. استفاده از صدای مهره‌ها برای افزایش تنش در دل مخاطب و تصویربرداری دقیق از کلوز آپِ صورتِ بازیگران برای درک بهتر احساسات درونیشان در مواقع ضروری شور و حرارتِ خاصی به صحنه های مختلف و مخصوصا مسابقات شطرنج داده است.

بررسی مینی سریال The Queen’s Gambit / نبوغ و جنون

” سریال برتر 2020 “

سریال Dark فصل سوم(نهایی) (امتیاز: 95) 

بهترین سریال ها Dark

در اعماق تاریکی…

سریال Dark یکی از عمیق‌ترین سریال‌های علمی تخیلی ساخته شده تا کنون است‌. سریال به خوبی دنیای علمی تخیلی خود را با اتفاقات قابل درک رنگارنگ کرده است. از نظریه سیاه چاله‌ها ، نظریه پارادوکس زمانی ، نظریه کرم‌چاله و نظریه دژاوو در درون سریال با ترکیب تخیلات نویسنده به شکل زیبایی استفاده شده‌است. سریال با بازی با این گونه نظریه‌ها بیننده را بیشتر مجاب می کند تا اطلاعاتش را در این زمینه‌ها بالا ببرد. به طوری که بعد از دیدن سریال به تحقیق در مورد تمام این‌ موارد خواهید پرداخت و بیشتر علاقه مند به موضوعاتِ مربوط به “سفر در زمان” خواهید شد‌…(ادامه)

بررسی سریال Dark فصل سوم / هزارتویی بی انتها

” بهترین سریال های سال 2020 “

سریال Better Call Saul فصل پنجم (امتیاز: 95)

بهترین سریال ها Better Call Saul

یکی از بهترین سریال‌های ساخته شده تا کنون…

Better Call Saul یک سریال بسیار خوش ساخت با شخصیت پردازی بسیار قوی ، داستان های بسیار شنیدنی، دیالوگ‌های پر معنی و دقیق و کارگردانی و تصویربرداری عالی است. شخصیت‌پردازی سریال به قدری قدرتمند است که می‌توان به راحتی گفت در بین تمام سریالهایی که هم اکنون در حال پخش است هیچ نمونه‌ی مشابهی ندارد و تمام شخصیت ها زنده و پویا هستند و کاملا شما را درگیر ماجرا و داستان‌های پیرامونشان می‌کنند. سریال به قدری به جزئیات ریز و درشت به خوبی توجه می‌کند که واقعا شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. وقتی از جزئیات صحبت می کنیم منظورمان جزئیات بسیار ریز و معنادار است. حتی وقتی جیمی در حال خوردن یک بستنی است و آن را به زمین می اندازد سازنده ها برای شما برنامه ای خاص در نظر گرفته اند و…. (ادامه)

بررسی سریال Better Call Saul فصل پنجم / معجونی بریکینگ بدی

داستان کامل و معرفی شخصیت های سریال Better Call Saul

” بهترین سریال های سال 2020 “

سریال The Mandalorian فصل دوم (امتیاز: 100)

بهترین سریالهای سال 2020 / سریال The Mandalorian فصل دوم (نمره: 100)

یکی از بهترین فصلهای تاریخ سریالهای تلوزیونی!

چیزی که باعث می‌شود فصل دوم سریال مندلورین را به یک عنوانِ در حدِ شاهکار بدل کند احساسات بی‌نظیری است که بین دو شخصیت اصلی سریال بوجود آمده است. این احساسات در سراسر مسیر سریال بیننده را پی در پی تحت تاثیر قرار می‌دهد و اوج آن را در دقایق پایانی فصل دوم تجربه خواهید کرد.مندو در این دقایق اوج سریال را با زیرپا گذاشتن غرور مندلوری خود نشان می‌دهد و احساسات و عمق را به شدت در سریال جاری می‌کند و به شدت بیننده را تحت تاثیر قرار می‌دهد. در حقیقت قسمت هشتم فصل دوم یکی از عمیقترین و ماندگارترین لحظات دنیای سریالها را خلق کرده و مطمئنا این لحظات را تا مدت‌ها از یاد نخواهید برد. لحظاتی که بعید است در فصلهای آینده سریال نیز تکرار شوند…(ادامه)

بررسی فصل دوم سریال The Mandalorian / فصلی تکرارنشدنی

معرفی شخصیتهای اصلی سریال The Mandalorian

بررسی فصل اول سریال The Mandalorian

مطلب ” بهترین سریال های سال 2020 ” با سریال‌های بیشتر به روز خواهد شد…


اگر شما هم سریال خوبی را تجربه کرده اید که در لیست نیست حتما در بخش نظرات با ما در میان بگذارید تا بعدا در سایت بررسی شوند. امیدواریم از مطلب ” بهترین سریال های سال 2020  ” لذت برده باشید تا بعد …

آخرین مطالب به روز شده

آخرین مقالات اختصاصی

اشتراک در
اطلاع از
guest
28 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ناصر
ناصر

خیلی ممنون بابت زحمتی که برای تهیه و آماده سازی این لیست کشیدید خیلی کامله

فروش سیم کارت

عالی بود ممنون

کاربران ناشناس
کاربران ناشناس

چه لیست عالی و بدون نقصی

کاربران ناشناس
کاربران ناشناس

عالی بود

کاربران ناشناس
کاربران ناشناس

چقدر بد که هیچکدوم رو ندیدم

A
A

سریال‌های جالبی داشت در کل دوست دارم همه‌شون رو ببینم!

بهرام
بهرام

لیست کامل و عالیه دستتون درد نکنه

mahdi
mahdi

با سلام و خسته نباشید از سایت خوبتون
من دنبال سریال های میینی میگردم-میخوام زیاد طولانی نباشه
اینا را دیدم :
leftover
little fire everywhere
Unbelievable
اگه میشه لیستی از می نی سریال های خوبرا هم قرار بدید

امین علیرضائی
پاسخ به  mahdi

سلام مهدی جان
می‌خوایم یک لیست از مینی‌سریال‌های خوب که حتما باید دید در آینده در سایت اضافه کنیم. سر بزنید به سایت تا از دستش ندید

ولی فعلا من پیشنهاد میکنم مینی سریال های when they see usو چرنوبیل که هر دو نقدش در سایت هم هست ببینید خیلی کم نظیر هستند و همینطور sharp object و The Queen’s Gambit که واقعا عالین
همه رو خودم دیدم و واقعا ارزشش رو داشتن
همشونم مطلب تو سایت دارن می‌تونید قبل از دیدن مطالبش رو مطالعه کنید، بدون اسپویل هستن
ولی لیست بلند تری برای مینی سریال‌ها به سایت اضافه خواهد شد
ممنون از نظرتون

محمد
محمد

جای این سریال جدید هم خالیه سریال Ragnarok (راگناروک)

امین علیرضائی
پاسخ به  محمد

ممنون از پیشنهادت محمد جان حتما سعی می‌کنیم سریال رو بررسی کنیم

مریم
مریم

باسلام.خواهشا سریالی در مثل power پاور باشه رو معرفی میکنید؟ ممنونم

امین علیرضائی
پاسخ به  مریم

سلام
اینجوری سریال معرفی کردن سخته چراکه Power داستان خاص خودش رو داره و شاید شبیه اون اصلا نباشه ولی اگر در سبک درام جنایی سریال می‌خواید بهترین‌هاش مثل دکستر، هانیبال، سوپرانو، وایر ، بتر کال سال، بریکینگ بد و.. هستش اگر منظورتون سبک دیگه‌ای هست بگید تا اصلاحش کنم

اگر دکستر رو ندیدید بدون پشیمونی نگاه کنید فوق العادست و ارزش وقتی که میزارید رو داره
فقط فصل آخرش کمی بد تموم میشه ولی در کل جزو بهترین سریال‌های تاریخه و پر از شخصیت‌های جذاب و اتفاقات دراماتیک هستش که سخت بشه فراموششون کرد

مجتبی
مجتبی

بهترین لیستی هست که تو بین سایت‌های فارسی موجوده و هنوزم داره آپدیت میشه و بررسی همشونم در دسترسه واقعا ممنون از زحمات زیادی که کشیدید خیلی عالیه

رضا
رضا

سلام و خسته نباشید لیست عالیی درست کردید ممنون

سامان
سامان

سلام. یه سریال میخوام که علمی تخیلی و ماجراجویی باشه و یه کمی هم عاشقانه و مخصوص جوونا. اگه هم کمدی هم باشه که چه بهتر. مثل سریال ریوردیل و اکادمی چتر و چیزهای عجیب و ماجراهای ناگوار ( البته ریوردیل علمی تخیلی نبوده ولی خیلی خوب بود ) اگه معرفی کنید ممنون میشم

امین علیرضائی
پاسخ به  سامان

سلام سامان جان سریال علمی تخیلی یه سری پایین معرفی کردم اگر ندیدی ارزش دارن

سریال علمی تخیلی که عاشقانه هم باشه Dark سریال خیلی خوبیه

سریال The Expanse هم سریال قوی علمی تخیلی

اگر سریال See رو ندیدید حتما ببینید

سریال The Mandalorian و این لیست هستش و Boys هم اگر ابرقهرمانی می‌خوای خوبه

سریال قدیمی‌تر Fringe هم هستش

باز اگر پیدا کردم یا یادم اومد می‌نویسم برات

سامان
سامان

واقعا ممنونم. ولی الان مثلا این سریالا اونقدرا تینیجری نیستن. و مثلا dark هم فکر کنم زبونش المانیه. من خب زیادمتوجه نمیشم. ( کلا عادت ندارم فیلمو با دوبله ببینم چون بنظرم حس فیلم از بین میره با زیرنویس هم میانه خوبی ندارم !!!)

امین علیرضائی
پاسخ به  سامان

به نظرم Dark ارزشش رو داره که با زیرنویس ببینی 🙂
این سریال‌هایی که میگم سریال‌های خیلی تاپی نیستن ولی تو سبکی که میخواید حتما به نظرم خوشتون میاد ارشون
The 100
Heroes
Supernatural (سریال تاپیه ولی طولانیه)
Stranger Things (اگر ندیدی حتما ببین)
Legends of Tomorrow
Cursed (جدید اومده)
Merlin (قدیمیه)
The Shannara Chronicles
اینا هست حالا باز اگر چیزی یادم اومد اضافه می‌کنم بهش

Ali
Ali

سریال ۱۰۰ عالیه حتما ببین توی ژانر خودش اولین هس

Sh.
Sh.
پاسخ به  سامان

The 100 عالیه

محمد
محمد

سلام ممنون از معرفی سریال‌های برتر عالیه

عبدالله.رضایی
عبدالله.رضایی
پاسخ به  محمد

خواهش‌ میکنم‌ سریالهای‌ زیبا‌ را‌ معرفی‌ کنید‌ به ما‌ ممنون‌ میشم

امین علیرضائی

سلام برادر
در چه سبکی شما سریال نگاه می‌کنید؟
این لیست پر از سریال‌های برتر امسال در سبک‌های مختلف هستش
اگر سبک خاصی مد نظرتونه بگید من راهنماییتون می‌کنم حتما
این لیست با سریالهای دیگه به روز خواهد شد توضیحات هر سریالم به شکل جداگانه و بررسی جداگانه در سایت موجوده ولی اگر خارج از لیست سریالی میخواید سبکی که مورد علاقتونو بگید من کمکتون می‌کنم

مجتبی
مجتبی

با سلام و خسته نباشید

لیست بسیار ارزشمندی هستش و از اینکه می بینم هر متن دارای بررسی کامل هستش واقعا خوشحالم خسته نباشید
فصل جدید The Mandalorian و سریال فارگو رو فراموش نکنید بازم ممنون

امین علیرضائی
پاسخ به  مجتبی

حتما بعد از کامل شدن سریال‌هایی که گفتید بررسی خواهند شد

رضا نوری
رضا نوری

با سلام و ممنون از مطلبتون
لیست خوبی بود ولی جای سریال هایی مثل Dark و money Heist خیلی خالیه تو لیست باز سر می‌ زنم مرسی

امین علیرضائی
پاسخ به  رضا نوری

حتما وقتی در مورد فصل جدیدشون نوشتیم در این لیست اضافه میشن