راهنمای پک Blood and Wine ویچر3/ سری ماموریت فرعی Wine Wars

راهنمای پک Blood and Wine ویچر3/ سری ماموریت فرعی Wine Wars

راهنمای کامل تمام مراحل بازی ویچر 3 (منوی اصلی)

 ماموریت فرعی ( Wine Wars: Belgaard )

قسمت اول ماموریت: در تابلوی اعلانات Francollar این ماموریت را پیدا می‌کنید. حال به محل مشخص شده در نقشه بروید وقتی نزدیک محل شدید وارد دمو می‌شوید. در اینجا دیالوگ‌ها تاثیری در روند مرحله ندارند. بعد از صحبت‌ها روی پول چانه بزنید و قیمت را روی قیمت 850 کرون بگذارید تا او راضی شود. بعد ماموریت را قبول کنید. بعد از صحبت با مرد(Liam)، زن(Matilda) به سراغتان می‌آید. با او نیز می‌توانید سر قیمت چانه بزنید و مبلغ را تا 870 بالا ببرید و ماموریت را بپذیرید. در اینجا دو ماموریت جدید Wine War بدست می‌آورید و قسمت اول ماموریت تمام می‌شود. (توضیحات هر دو مرحله در پایین ذکر شده است.)

قسمت دوم ماموریت: بعد از انجام هر دو ماموریت‌ از شما درخواست می‌شود که کمک بیشتری کنید اگر بپذیرید پنج علامت روی نقشه ظاهر می‌شود که باید آنها را انجام دهید.

اول به آنکه نزدیک(بالا سمت راست) Belgaard Vineyard است می‌رویم. در اینجا گروهی از Endrega Worker‌ها را پیدا خواهید کرد. آنها ضربات کندی وارد می‌کنند با جاخالی ضربات را جاگذاشته و ضربه بزنید. بدون QUEN به آنها نزدیک نشوید. Endrega Warrior بزرگتر است و ضربات مرگبارتری وارد می‌کند. مراقب ضربات دمشان باشید اگر ضربه‌ای از دشمان خوردید شامل سم می‌شود که با استفاده از QUEN می‌توانید سم را خنثی کنید. وقتی به سمتتان می‌جهد با غلت زدن از آن دور شوید چراکه حتی با شیلد نیز شما را با یک ضربه می‌کشند. مراقب حملات Endrega Drone نیز باشید آنها از دور به سمتتان چیزهایی پرت می‌کنند از Yrden برای متوقف کردن آنها استفاده کنید.(ضربات او نیز سمی است.) اول Worker‌ها را بکشید بعد به سراغ Drone بروید و در آخر Warrior بکشید(اول او را با Axii متوقف کنید و بعد به او ضربه بزنید.) بعد از کشتن تمام آنها، جلوی تخم‌هایشان بروید و Destroy را بزنید.(با E)

 ماموریت فرعی ( Wine Wars: Belgaard )

دوم بعد از انجام محل بالا سمت راست نقشه یک علامت زرد دیگر است به آنجا می‌رویم.(نزدیکترین محل) در این محل دو Giant centipede پیدا خواهید کرد. آنها مانند کرم‌های بزرگی می‌مانند که به زیر زمین می‌روند و از دور ظاهر شده و به سمتتان سم پرت می‌کنند. با غلت زدن به آنها نزدیک شده و ضربه بزنید. بدون QUEN به آنها نزدیک نشوید. از Yrden برای گیر انداختن آنها استفاده کنید. اول صبر کنید وارد فازی شوند که به طور پیاپی از زمین بیرون می‌آیند بعد Yrden را استفاده کنید و درونش بایستید پس Giant centipede سعی می‌کند به شما ضربه بزند، حال شما جاخالی دهید تا او گیر بیفتد بلافاصله به او ضربات پیاپی بزنید(فقط از جلو از پشت آنها آسیبی نمی‌بینند) تا کشته شود برای هر دو این تله را استفاده کنید. (قبل از خروجشان زمین را چاک می‌دهند پس مشخص است از کجا بیرون می‌آیند) بعد از کشتن هر دو موجود، لوتشان را بردارید و صندوق و لوت‌های دیگری که در محیط موجود است را بردارید.

برای رسیدن بخ بخش سوم کمی با اسب به سمت راست نقشه به سمت علامت زرد بروید. اینجا کمپ دزدان است. ابتدا به سراغ آرچرها بروید و بعد شمشیرزن‌ها را بکشید. بهترین راه دفاع QUEN و بهترین نوع جاخالی Alt چپ است. بعد از کشتن آنها با مرد صحبت کنید تا این بخش تمام شود.

قسمت چهارم در نزدیکی Tesham Mutna Ruins است. اول سمت راستی را بروید. در آنجا دو Giant centipede وجود دارند. روش کشتن آنها در بالا ذکر شده است. بعد از کشتن هر دو، جلوی چاله بروید و Destroy را بزنید.

 ماموریت فرعی ( Wine Wars: Belgaard )

قسمت آخر نیز در سمت چپ Tesham Mutna Ruins است به آخرین نقطه زرد بروید تا در آنجا با یک slyzard رو به رو شوید. او اژدهای کوچکی است که از دهانش آتش پرت می‌کند. وقتی در آسمان بود با تیرکمان موجود را به زمین برگردانید و به او ضربه بزنید. وقتی قصد آتش زدن داشت با Alt جاخالی دهید و ضربه بزنید. همیشه از QUEN برای محافظت از خود استفاده کنید. پشتش نایستید او به شما ضربه می‌زند. بدون محافظ حتی جلوی او در دور نایستید با نفسش به شما آسیب وارد می‌کند. وقتی به هوا رفت مراقب نفس آتشینش باشید و با تیرکمان او را به زمین برگردانید. مراقب حملات ناگهانی او از هوا باشید. بیشتر از کناره‌ها به او حمله کنید تا به راحتی شکستش دهید. بعد از کشتن موجود زندگی به این بخش از سرزمین بازمی‌گردد.

بعد از انجام تمام بخش‌های بالا به محل مشخص شده در نقشه بروید. در صحبت‌ها به او بگویید که مشکلش را حل کردید. ماموریت تمام شده است. (اگر دشمنی لیام و ماتیلدا را طبق روش زیر پایان داده باشید شما یک جایزه ویژه می‌گیرید سه روز بعد به پیش آنها بیایید بهتر است Butcher of Blaviken را انتخاب کنید چراکه خون بیشتری را احیا می‌کند.)


 ماموریت فرعی ( Wine Wars: Coronata )

بعد از بدست آوردن این ماموریت 5 محل در نقشه مشخص میشود. باید به تک تک آنها بروید و مکان‌ها را پاکسازی کنید. (اول چهارمی را انجام دهید.)

اول به آنکه نزدیک Plegmund’s Bridge است می‌رویم. در اینجا با موجوداتی به نام archespore رو به رو می‌شوید. آنها از دور به سمتتان سم پرت می‌کنند و اگر نزدیکشان شوید به درون زمین می‌روند. بدون QUEN به آنها حمله نکنید. او به Aard و Igni حساس است. بعضی وقت‌ها سرش را زیر زمین می‌کند و گیاهانی مانند قنچه را به بیرون می‌آورد در اینجا بهترین زمان برای نزدیک شدن و ضربه زدن به موجود است. (از گیاهان دوری کنید یا با یک ضرب از بین ببریدشان) بعد از کشتن دو موجود جلوی قنچه اصلی بروید و Destroy را بزنید تا موجود نابود شود. بعد از برداشتن سه لوت به سمت محل دیگر می رویم.

دومی در نزدیکی همین محل بخش دیگری در نقشه مشخص است به آن سمت بروید. در اینجا نیز همان موجود وجود دارد. بعد از کشتن دو موجود و برداشتن لوتشان کمپ را بررسی کنید. کلیک راست را فشار دهید و جنازه‌ها را بررسی کنید. لوت را بردارید.

سومی بالای Trading Post محل دیگری در نقشه مشخص است به آنجا بروید. از بخش ورودی وارد غار شوید و زن را نجات داده دزدها را بکشید و با زن صحبت کنید و در آخر let’s go را بزنید بعد از صحبت‌ها این بخش تمام می‌شود.

چهارمی به پایین Trading Post بروید در اینجا دو archespore را بکشید. بعد از این جسد‌ها را بگردید تا orders on elegant stationery را بدست بیاورید.(کلیک راست کنید تا جنازه قرمر شود.) آن را با V بخوانید. برای انجام این بخش بهتر است اول قسمت چهارم ماموریت Wine Wars: Vermentino را انجام دهید و ماموریت Wine Wars: The Deus in the Machina را کامل کنید و بعد این ماموریت را ادامه دهید. (برای انجام کامل ماموریت Wine Wars: The Deus in the Machina و بدست آوردن ماموریت Wine Wars: Consorting کاملا ضروری است!)

راهنمای پک Blood and Wine ویچر3/ سری ماموریت فرعی Wine Wars

محل آخر یک Hidden Treasure است که دو Troll از آن مراقبت می‌کنند. Trollها دارای بدنی سنگی هستند پس از پشت و کنار آسیبی نمی‌بینند فقط از جلو به آنها ضربه بزنید و همیشه از QUEN استفاده کنید. وقتی عصبی شد و در حال مشت زنی بود با غلت زدن فرار کنید. بهترین روش کشتن آنها از روبه رو استفاده از Alt چپ به سمت عقب و ضربه زدن باز عقب رفتن و ضربه زدن است. بعد از کشتن موجودات لوت‌ها را بردارید و بعد لوت مرد را نیز بردارید تا ماموریت Coin Doesn’t Stink از سری Treasure hunts را بدست بیاورید. (ماموریت Coin Doesn’t Stink به محل بروید در آنجا در لابه‌لای کاه‌هایی که دو مرد در حال کار هستند صندوق را پیدا می‌کنید.)

بعد از انجام هر 5 قسمت به محل مشخص شده در نقشه بروید. با مرد برای انجام ماموریت بعدی بروید. برای قبول ماموریت بعدی 1000 کرون درخواست کنید و ماموریت را بپذیرید...ادامه ماموریت Wine Wars: Belgaard را بدست می‌آورید.


 ماموریت فرعی ( Wine Wars: Vermentino )

بعد از قبول این ماموریت پنج محل در نقشه مشخص می شود. باید به هریک از این بخشها بروید و ماموریتهای کوچکی را انجام دهید. (اول چهارمی را انجام دهید.)

اولی بالای Fox Hollow است به آن منطقه بروید و سه Rotfiends در اینجا حضور دارند آنها را بکشید فقط مراقب باشید وقتی خونشان در آخر بود صدایی از خود خارج کرده و منفجر می‌شوند در این لحظه از آن فاصله بگیرید. همیشه از QUEN استفاده کنید به موقع جای خالی داده و آنها را بکشید. بعد از شکست سه موجود از جسد کنار خانه کلید و نامه را بردارید نامه را بخوانید تا ماموریت Don’t Take Candy from a Stranger از سری Treasure hunts را بدست بیاورید. (ماموریت Don’t Take Candy from a Stranger به محل بروید در آنجا دو آفتاب گردان می‌بینید در زیر یکی از آنها صندوقی است که با کلید باز می شود.)

دومی در بالای Fort Astre Ruins قرار دارد به آنجا بروید. در اینجا با موجوداتی به نام archespore رو به رو می‌شوید. آنها از دور به سمتتان سم پرت می کنند و اگر نزدیکشان شوید به درون زمین می روند. بدون QUEN به آنها حمله نکنید. او به Aard و Igni حساس است. بعضی وقتها سرش را زیر زمین میکند و گیاهانی مانند قنچه را به بیرون می آورد در اینجا بهترین زمان برای نزدیک شدن و ضربه زدن به موجود است. (از گیاهان دوری کنید یا با یک ضرب از بین ببریدشان) بعد از کشتن دو موجود مردم به این قسمت برخواهند گشت.

سومی در بالای همین بخش قرار دارد خود را به محل برسانید و در اینجا سه دزد را بکشید و مرد را آزاد کنید. میتوانید با مرد بروید(چراکه به محل بعدی نزدیک‌تر می‌شوید) و وسایل اضافه خود را به او بفروشید یا تعمیر کنید.

 ماموریت فرعی ( Wine Wars: Belgaard )

چهارمی در بالای همان محلیست که با مرد رفتید(عکس بالا) در آنجا با دو archespore درگیر می‌شوید طبق روش بالا آنها را بکشید از جسد کلید و نامه را بردارید با V نامه را بخوانید تا ماموریت Wine Wars: The Deus in the Machina را بدست بیاورید. قبل از ادامه این ماموریت آن ماموریت را انجام دهید. (توضیحات در پایین)

حال به سراغ پنجمی بروید. وقتی به محل رسیدید در اینجا یک archespore وجود دارد موجود را بکشید تا بعد از دمویی مردم به این بخش برگردند.

بعد از انجام هر پنج بخش به محل مشخص شده در نقشه و به پیش زن برگردید و جایزتان را بگیرید.


 ماموریت فرعی ( Wine Wars: The Deus in the Machina )

اگر طبق روش بالا رفته باشید این ماموریت را بدست می آورید.(در حالی که هیچ کدام از دو ماموریت Wine Wars: Vermentino و Wine Wars: Coronata را کامل نکردید این ماموریت را انجام دهید.) به محل مشخص شده در نقشه بروید.

اگر مراحل را کامل نکرده باشید:

 ماموریت فرعی ( Wine Wars: The Deus in the Machina )

وقتی به محل رسیدید، در اینجا اول لوت بیرون از خانه را خالی کنید. و بعد از پله‌ها پایین رفته و وارد زیر زمین شوید. (عکس بالا) مسیر را به سمت جلو و دایره زرد ادامه دهید. در داخل دایره، archespore به شما حمله می‌کند آن را بکشید. بعد کلیک راست را فشار دهید و محیط را بررسی کنید در اینجا گیاهانی که با رنگ قرمز مشخص هستند را بررسی کنید.

راهنمای پک Blood and Wine ویچر3/ سری ماموریت فرعی Wine Wars

حال IGNI را انتخاب کنید و تمام گیاهان را آتش بزنید. هر دو سری از گیاهان را آتش بزنید. حال کلیک راست را فشار دهید یک جعبه قرمز پیدا خواهید کرد آن را باز کنید و stocktaking report را بردارید و با V بخوانید. حال محل دیگری در نقشه مشخص می‌شود به آنجا بروید. در آنجا با Liam و Matilda صحبت کنید و مشاهداتتان را به آنها بگویید. ماموریت Wine Wars: Consorting را بدست می‌آورید.

اگر مراحل را کامل کرده باشید: (اگر یکی از مراحل بالا را کامل کرده باشید روش رفتن مرحله به شکل زیر است)

در اینجا اول لوت بیرون از خانه را خالی کنید. صندوقی نیز کنار در است. وقتی همه لوتها را خالی کردید حال به سمت پایین بروید تا راهی به سمت زیر خانه مشخص شود.  داخل شوید و لوت های محیط را بردارید و به سمت انتهای زیرزمین بروید تا archespore از زیر زمین ظاهر شود. موجود را بکشید (توضیحات در مورد روش کشتن موجود در بالا آمده است) و بعد از کشتن موجود و برداشتن لوتش، لوت محیط مرد مرده را نیز بردارید و نامه را بردارید و بخوانید تا این ماموریت تمام شود.

ماموریت Wine Wars: Consorting

خوب اگر طبق روش بالا رفته باشید این ماموریت را بدست می‌آورید. تمام بخش‌های باقی مانده از هر دو مرحله ترکیب شده و در مرحله جدید جمع می‌شود به نوعی شما مشکلات دو شخصیت Liam و Matilda با هم را حل کردید پس مشکل آنها یکی شده و ارتباط آنها را بهبود داده‌اید. تمام قسمت‌هایی که در بالا ذکر شده را انجام دهید. (توضیحاتشان تماما در بالا ذکر شده است.) (با این روش در انتهای ماموریت Wine Wars: Belgaard جایزه خاصی می‌گیرید.)

ماموریت های فرعی دیگر پک Blood and Wine ویچر3

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است