راهنمای بازی Gotham Knights / فصل ششم Jacob Kane

راهنمای بازی Gotham Knights / فصل ششم Jacob Kane

راهنمای تمام مراحل بازی Gotham Knights (منوی اصلی)

[lwptoc min=”2″]

فصل ششم مرحله Court Judgment

برای شروع این ماموریت باید یکی از اعضای مافیا را مورد بازجویی قرار دهید. (اعضای مافیا در Central Island در قسمت New Gotham یا در قسمت West end قرار دارند) (مثلث‌های سفید) مثل همیشه باید خلافکارها را بزنید ولی یکی را زنده نگه‌دارید و ابتدا خونش را به زیر ۵۰ درصد ببرید تا بتوانید از او حرف بکشید. (اول گروه دشمنان را اسکن کنید آنکه روی سرش علامت سوال بود یعنی اطلاعات خوبی دارد!) یادتان باشد تا زمانی که ماموریت‌های فرعی Clayface را انجام نداده باشید (نشانگرهای نارنجی رنگ)، اعضای مافیا ظاهر نخواهند شد.

شما فقط می‌توانید از مجرمانی که با نمادهای مثلث سفید مشخص شده‌اند، بازجویی کنید. کسانی که در جرائم دیگر دخالت دارند قابل بازجویی نیستند. در مرحله‌ی بعد باید از Regulatorها بازجویی کنید (مناطق Lower Gotham، مخصوصاً Cauldron) و Freakهایی که در Historic و Lowe و North Gotham قرار دارند.

فصل ششم مرحله Court Judgment

بعد از بازجویی از افراد مختلف علامت زرد بالا در نقشه مشخص می‌شود و مکان Moreno را متوجه خواهید شد. حال باید به آنجا بروید و از او محافظت کنید. سه دور دشمنان مختلف به در حمله می‌کنند جلوی آنها را بگیرید و نگذارید درصد صفر شود. بعد از اینکه هر سه موج دشمنان را شکست دادید با قاضی Moreno صحبت کنید. سپس به Belfry بروید تا بتوانید ماموریت بعدی را شروع کنید.

فصل ششم مرحله The Voice of The Court

فصل ششم مرحله Court Judgment

در نزدیک محل ماموریت بعدی بازی را آغاز می‌کنید. پس از رسیدن به بالای ساختمان و از بین بردن دشمنان، دستگاه را بررسی کنید تا دمو آغاز شود. بعد از دمو به طبقه پایین بروید و انبار را با استفاده از AR بگردید و مته را پیدا کنید. (عکس بالا) بعد از برداشتن مته به سمت در بروید، در اینجا گروه زیادی از دشمنان به سمت شما حمله می‌کنند آنها را از پیش رو بردارید و به سمت جلو و دریچه باز بالا، انتهای اتاق بروید تا به دستگاه برسید. دستگاه را فعال کنید و به سمت علامت سفید مشخص شده بروید، درها باز می‌شوند و شما به سمت پایین ساختمان می‌روید. همینطور به پایین بروید تا به اتاقی برسید که پر از دشمنان مختلف است آنها را از پیش رو بردارید و بعد دستگاه را فعال کنید، بعد از فعال کردن دستگاه ۱۴ ثانیه وقت دارید تا به سمت در مشخص شده بروید و داخل اتاق شوید. با استفاده از اسکن AR خود، آسانسور خصوصی کین را جستجو کنید. پشت میز او، متوجه یک دیوار مرموز خواهید شد. (صندوق را نیز خالی کنید)

فصل ششم مرحله Court Judgment

در اینجا پازلی شبیه به سودوکو پیدا می‌کنید که قوانین آن ساده شده است. شما باید نمادها را طوری مرتب کنید که در یک سطر و یا ستون تکرار نشده باشند (مانند تصویر زیر). (یا هر نماد در هر سطر و در هر ستون فقط یک بار ظاهر شوند)

سپس Globe را در اتاق پیدا کنید، بعد از اسکن آن، دکمه‌ای نمایان می‌شود که با فشردن آن نقاشی‌ِ بر روی دیوار کنار رفته و آسانسوری را پیدا خواهید کرد. روی آسانسور دستگاهی را کار بگذارید تا یک درصد روی آن نمایش داده شود. همینطور که درصد پر می‌شود دشمنان بیشتری ظاهر می‌شوند. دشمنان را بکشید و باز دستگاه روی آسانسور را فعال کنید تا درصد بیشتر شود. چند موج دشمن باز سر و کله‌اش پیدا می‌شود. دشمنان را از بین ببرید تا دستگاه صد درصد شود و آسانسور باز شود. حال داخل آسانسور شوید و به سمت پایین بروید. در اینجا یک گروه از دشمنن حضور دارند اگر لوت بیشتری می‌خواهید بدون دیده شدن این بخش را به پایان برسانید و دستگاه را فعال کنید. به سمت جلو بروید و دشمنان را بکشید مراقب مسلسل‌ها باشید و با استفاده از AR کلید خاموش کردن آنها را پیدا کرده و آنها را از کار بیندازید و به سمت جلو پیش بروید. جلوتر سوار آسانسوری می‌شوید، در اینجا هرچه پایین بروید دشمنان مختلفی به شما حمله خواهند کرد. موج 1: چهار گارد، موج 2: سه تالون موج 3: سه تالون و موج 4: دو تالون و یک تالون گلادیاتور در انتظارتان هستند. قبلا چگونه مبارزه با آنها را در راهنمایی توضیح داده‌ایم. (در فصل‌های قبلی)

به سمت جلو و اتاق بعدی بروید تا گروه دیگری از دشمنان را بیابید، آنها را از پیش رو بردارید و سپس، کنسول را بررسی کنید تا قفل درب اتاق رآکتور را باز کنید. مسیر را ادامه دهید تا به یک سری تله برسید. (در پشت بالای این محل یک صندوق نیز وجود دارد) صبر کنید وقتی آتش خاموش شد از پایین آنها به جلو بروید و تله‌ها را رد کنید. در طول مسیر صندوق‌ها را نیز باز کنید. مسیر را ادامه دهید تا به یک دمو برسید.  وقتی به اتاقی می‌رسید که Kane آنجاست، از کنسول پشت وسائل نقلیه استفاده کنید تا آنها را روشن کنید و از کنسول طبقه‌ی اول استفاده کنید تا جرثقیل Torret را از یک تانک به تانک دیگر منتقل کنید و دقیقا رو به روی در قرارش دهید، این به شما اجازه می‌دهد تا درب فولادی را با استفاده از لیزر روی تانک نابود کنید. (یک بار با کنترل‌های سمت چپ تعامل کنید، سپس یک بار با کنترل های سمت راست تعامل کنید و در آخر بار دیگر با یک بار از کنترل های سمت چپ استفاده کنید) (مراقب نگهبانانی که گاه و بیگاه ظاهر می‌شوند نیز باشید.)

راهنمای بازی Gotham Knights / فصل ششم Jacob Kane

داخل درب شوید و صندوق را خالی کنید، بعد درب قرمز را باز کنید و به سمت پایین بروید، مراقب تله‌ها باشید و آنها را با از بین بردن منبع‌شان غیرفعال کنید یا فقط به سرعت از رویشان تا قبل از فعال شدن رد شوید. پشت درب با Hunter Talonها مواجه می‌شوید در مقایسه با Talonهای عادی آنها از سم در برابر شما استفاده می‌کنند پس احتیاط کنید. می‌توانید ابتدا آنها را بگیرید و سپس بزنیدشان و در آخر رویشان Finisher انجام دهید. بعد از شکست دادن هر دو دشمن دمو را ببینید. بعد از دمو باید در شهر Talia al Ghul را تعقیب کنید. زیاد از او دور نشوید چراکه این بخش را سریع fail می‌شوید. همینطور او را در شهر دنبال کنید تا دمو آغاز شود.

نبرد آخر با سایه‌ها بعد از دمو در انتظار شماست. از توانایی‌های AoE یا ضربات گروهی استفاده کنید، به یاد داشته باشید که نمی‌توانید آنها را Grab کنید یا بگیریدشان، بنابراین تکنیک Talonها را روی اینها انجام ندهید. آنها به شکل ناگهانی از دل سایه‌ها ظاهر می‌شوند پس بسیار مراقب باشید و از تمام توانایی‌های گروهی خود بر علیه آنها استفاده کنید و کارشان را بسازید. بعد از شکست دادنشان و بعد از دیدن دمویی این ماموریت به پایان می‌رسد.

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با بازی Gotham Knights

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است