راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل دوم (Chapter Two)

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل دوم (Chapter Two)

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil 4 Remake (منوی اصلی)

ویدیوی اختصاصی بازی Resident Evil 4 Remake فصل دوم (Chapter Two)

توضیحات ویدیو: 1. ویدیوی تهیه شده برای شما به صورت انحصاری از درجه سختی Professional و بازی جدید (نه New Game+) کپچر شده است. 2. در این ویدیو تمام مراحل فرعی بازی یا درخواست‌های تاجر انجام شده و تمام گنج‌های بازی نیز پیدا شده است. 3. همینطور سعی شده بیشترین دشمن در بخش‌های مختلف بازی شکست داده شود و از رد کردن قسمت‌های مختلف فقط با دویدن خودداری شده است، چراکه این دست کاملا برای سرگرمی نه برای کسب S+ در بازی انجام شده است. (در بالاترین درجه سختی خود را در برابر بیشترین چالش ممکن قرار داده‌ایم!) 4. در این ویدیوها برای کشتن باس‌ها به هیچ عنوان از راکت لانچر استفاده نشده است. 5. بیشتر دموها و فایل‌های صوتی و تصویری بازی نمایش داده شده است.

بخش اول: کارخانه متروکه (Abandoned Factory)

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل دوم (Chapter Two)

با شروع Chapter 2 لئون تمام تجهیزاتش را از دست می‌دهد و باید آنها را بازیابی کنید. از تنها خروجی موجود خارج شوید و در راهرو بشکه را بشکنید تا گیاه سبز بدست آورید. درب انتهای سالن را باز کنید و دروازه را به سمت اتاق بعدی دنبال کنید. از روی جسد راهرو یک چاقوی آشپزخانه بردارید تا از آن برای دفاع از خود بهره ببرید. از پله‌ها بالا بروید و از دری که در بالا قرار دارد عبور کنید. به پشت گانادو بروید و او را خفت کنید، بعد از درب عبور کنید. در اتاق بعدی یک گانادو در سمت راست وجود دارد، نمی‌توانید این یکی را مخفیانه خفت کنید، پس در برابرش بایستید و منتظر حمله‌ی او بمانید تا تبرش را Parry کنید، چنانچه Stun شد به او لگد بزنید. اگر نه با چاقو او را چند مرتبه بزنید. یادتان باشد روی زمین دو تله‌ی خرس وجود دارد، حواستان باشد پایتان روی آنها نرود. با چاقو تله‌ها را خنثی کنید و سپس دو موشی که در این اتاق قرار دارند را برای ماموریت فرعی Pest Control بکشید. قبل از ترک اتاق به داخل کوره‌های سمت چپ اتاق نگاه کنید، یک یاقوت آبی با ارزش در آنجا وجود دارد. از پنجره‌ها به طرف دیگر بپرید، موش سوم به همراه یک گانادویِ شن‌کش‌دار اینجا منتظر شما هستند. آنها را بکشید و در انتهای سالن دربی بزرگ به همراه یک اهرم چرخان خواهید یافت. اهرم را بچرخانید تا درب اتاق وسائل لئون باز شود. بعد از رها کردن اهرم درب اتاق به آرامی بسته می‌شود، بلافاصله به اتاق قبلی برگردید و وارد این درب متحرک شده و وسائل خود را بردارید. (در اتاق کشوی بسته‌ای است که برای باز کردنش به کلید کوچک احتیاج دارید بعدا با پیدا کردن کلید کوچک می‌توانید به سراغش بیایید.)

بخش دوم: دره (Valley)

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل دوم (Chapter Two)

با نزدیک شدن به دروازه برای اولین‌بار با Marchant ملاقات خواهید کرد. او قفل دروازه را باز می‌کند و از شما می‌خواهد که کالاهایش را مورد بازدید قرار دهید. اول از کنار او نوشته آبی را بردارید تا ماموریت فرعی Pest Control را بدست بیاورید. اگر قبلا سه موشی که در بالا اشاره شد را کشته باشید ماموریت به درستی به پایان می‌رسد و مقداری Spinel از تاجر بدست می‌آورید. (Spinelها را فعلا خرج نکنید) توصیه می‌شود که ابتدا چاقوی خود را تعمیر کنید، سپس برای افزایش ظرفیت Inventory، کیفی جدید تهیه کنید. پس از آن، ارتقاء سلاح و معامله‌ی Spinel می‌تواند گزینه‌های بعدی شما باشند. اگر پولی باقی ماند اسلحه‌ی SRM1903 می‌تواند گزینه آخر شما باشد، با تهیه‌ی این Rifle، دلالِ اسلحه به شما یک دوربین یا Scope رایگان خواهد داد. کلید اضافی و Velvet Blueها را برای بدست آوردن پول بفروشید ولی جواهرات رنگی یا گنج‌هایی که رویشان جواهر قرار می‌گیرد را بدون فکر نفروشید و با قرار دادن جواهرات روی گنج‌ها ارزش آنها را چندین برابر کنید. بعدا بیشتر در مورد نوع قرار دادن جواهرات صحبت می‌کنیم فعلا بازی را پیش ببرید!

درب سمت راست هنوز باز نمی‌شود، پس به سمت برج‌های چوبی بروید. یک گانادو بین شما و منطقه‌ی بعدی قرار دارد، او نمی‌تواند اکنون مانعی بزرگ برای شما باشد. از نردبان بالا رفته و اگر Rifle دارید اکنون می‌توانید، چندتا از گانادوها را هدشات کنید. چندین دشمن برای شما کمین کرده‌اند و نمی‌توانید آنها را بزنید، پس به پایین بپرید. بسیاری از دشمنان اینجا دینامیت دارند، به صدای فیوز گوش دهید و وقتی نشانه‌گر قرمز را دیدید، بدانید که در نزدیکی شما دینامیتی در حال منفجر شدن است. یادتان باشد دشمنان نزدیک پرتگاه با شلیک یا ضربات Melee به پایین‌ درّه پرت می‌شوند، پس از این فرصت استفاده کنید. بعد از آنکه به پایین پریدید، بلافاصله به ساختمان سمت چپ خود بروید، داخل این ساختمان یک گیاه زرد و اسپری وجود دارد، آنها را بردارید سپس قفل درب را بشکنید تا قبل از اینکه گانادوها به داخل بیایند از اینجا بگریزید.

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل دوم (Chapter Two)

به سمت ساختمان سمت راست درّه بروید، داخل یک گانادو منتظر شماست، چنانچه از پنجره‌ی سمتِ راست وارد شوید، می‌توانید گانادو را خفت کنید. تمام آیتم‌های این اتاق را بردارید و در اتاق دیگر از صندوق کلید کوچک (Small Key) را بردارید. سپس از نردبان بالا رفته و نشان Eagle را بردارید تا بتوانید درب کنار تاجر را باز کنید. اکنون گانادوها از همه جا به سمت شما یورش می‌آورند، راهتان را به بالای درّه در سمت راست باز کنید، بعد از کشتن گانادوهای بی‌شمار یک صندوق حاوی Ruby خواهید یافت. (شلیک به بشکه‌های قرمز را فراموش نکنید) همچنین اهرمی را می‌یابید که اگر آن را بچرخانید راهتان را به سمت بازگشت به Marchant باز می‌کند. اهرم را بچرخانید تا در باز شود. گانادوها تا زمانی که این کار را نکنید به آمدن ادامه می‌دهند. بعد از باز شدن دروازه، گانادوها پل مرکزی را خراب می‌کنند و مسیر فرار احتمالی شما را از بین می‌برند.

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل دوم (Chapter Two)

به سمت دربی که باز کردید بروید و مراقب دشمنان باشید. علاوه بر تمام آیتم‌هایی که در این منطقه پیدا خواهید کرد، اگر روی پل سمت چپ بالا را نگاه کنید (پلی که منتهی به محلی می‌شود که کلید کوچک آنجاست) و به فانوس شلیک کنید یک Spinel بدست می‌آورید. (عکس بالا)

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل دوم (Chapter Two)

به کارخانه متروکه برگردید و کشوی بسته را با استفاده از کلید کوچکی (Small Key) که بدست آوردید باز کنید تا یک Elegant Mask بدست بیاورید. بعدا Elegant Mask را با جواهر تزئین کنید و با قیمت بالا بفروشید. به سمت درب کنار تاجر بروید و نشان Eagle را به درستی روی محل کنار در قرار دهید. باید دقیقا نشان را مثل عکس بالا کنید تا جاسازی شود و اهرمی از آن بیرون بیاید. اهرم را بچرخانید تا در باز شود.

بخش سوم: عمارت رئیس دهکده (Village Chief’s Manor)

وقتی از دروازه عبور کنید (سمت راست بالا یک فانوس است با شلیک به آن یک Alexandrite بدست بیاورید.) یک گانادو که پشت‌اش به شماست را خواهید یافت، اگر سریع بجنبید می‌توانید او را از پشت خفت کنید. رفیق او نیز پشت آوار منتظر شماست حواستان به او باشد تا گیرش نیافتید. دشمن سوم نیز از روبرو بر سرتان خراب می‌شود. هنگامی که هر سه گانادو را کشتید از سوراخ موجود در آوار به سمت چپ بخزید، در طرف دیگر پول نقد، منابع و صندوقچه‌ای حاوی Sapphire خواهید بود. به مسیر اصلی برگردید و مراقب باشید که از تله‌های خرس روی زمین در گذرگاه باریک منتهی به پله‌ها، جلوگیری کنید. در بالای پله‌ها دسته‌ای از کلاغ‌ها وجود دارند، قبل از آنکه بال‌بزنند، به هر کدام که توانستید شلیک کنید تا پول و اقلام اضافی بدست آورید.

کلبه‌ی سمت چپ را بررسی کنید، جایی که یادداشتی به شما می‌گوید، عروسک‌های سالازار (در بازی نامشان Wind-Up Dolls است) را نابود کنید. به صدای عروسک کوکی گوش دهید، با دانستن صدای آنها پیدا کردن آنها در محیط آسان است (با زدن ۱۶ عروسک که در هر Chapter یک عدد از آنها موجود است، بازی به شما Primal Knife می‌دهد، بی‌نهایت نیست ولی Durability بالایی دارد).

این بخش شامل یکی از عروسک‌های سالازار است

مکان تمام عروسک های سالازار (Castellan Doll) در Resident Evil 4 Remake

می‌توانید این عروسک را در ساختمان متروکه‌ای که مستقیماً در جنوب خانه روستای Chief’s Manor قرار دارد، پیدا کنید. پس از ورود به ساختمان بلافاصله به سمت راست خود بپیچید و به پایین نگاه کنید تا Castellan را روی انبوهی از خاک بیابید.

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل دوم (Chapter Two)

یک محراب در حیاط وجود دارد، به دنبال حلقه‌ای از شمع و سنگ درست مقابل آن باشید، بالای حلقه، یک آویز قرار دارد که با شلیک به آن Sapphire به زمین می‌افتد. قبل از اولین مجموعه از پله‌های سنگی به چاه سمت چپ نگاه بیاندازید، اول درب چاه را ببندید و سپس در بالای سرتان به چِلیک شلیک کنید تا جواهر بدست آورید، حواستان باشد جواهر در آب نیافتد که از ارزش آن کاسته می‌شود. درست در همین نقطه صدای دشمنی را خواهید شنید، دکتر سالوادور برای ارّه کردن Leon برگشته است. وقتی سالوادور از پله‌ها پایین آمد از فضای بدست آمده استفاده کرده و او را دور بزنید، از زیر سیم بمب عبور کنید (بمب را خنثی نکنید) تا دکتر سالوادور با برخورد به سیم، بمب را منفجر کند ( با این کار او Stun می‌شود). در حالی که سالوادور در حال بلند شدن است، گانادوها را بکشید تا در مبارزه دخالت نکنند، با شات‌گان  را بزنید تا Stun شود، سپس به او لگد بزنید. وقتی روی زمین است می‌توانید او را با چاقو بزنید تا بمیرد، در نهایت یک زمرد رها می‌کند.

اگر چنانچه مهمات کافی ندارید، بعد از آنکه دکتر سالوادور به بمب برخورد کرد، گانادوها را بی‌خیال شده و مسیر را ادامه دهید، حواستان به تله‌های خرس روی زمین باشد که گیرشان نیافتید، همین تله‌ها هم گانادوها و هم دکتر سالوادور را در تعقیب شما ناکام می‌گذارند.

درب اصلی خانه قفل است، بنابراین مسیر اطراف خانه به سمت‌چپ را ادامه دهید، حواستان به تله‌های خرس باشد تا گیرشان نیافتید. از درب پشتی وارد خانه شوید، بلافاصله دربی را سمت چپ خود خواهید یافت، یک گانادو در داخل است، ولی بلافاصله می‌توانید او را بکشید. همچنین یک کشو در انتهای سالن است که می‌توانید آن را برای یافتن یاقوت باز کنید.

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل دوم (Chapter Two)

به طبقه‌ی بالا بروید و گیاه قرمز را از روی میز بردارید. ماشین‌تحریر نیز این بالا قرار دارد، می‌توانید برخی از آموزه‌های فرقه را بخوانید. درب این بالا قفل است، به طبقه‌ی پایین بروید، به اتاق غذاخوری برگردید، گوشه‌ی اتاق را برای یک کلید کوچک جستجو کنید. فِرِ آشپزخانه حاوی یک تخم‌مرغ است، می‌توانید یک نارنجک دستی و یک مقدار پول نقد بدست آورید. همچنین یک قفل ترکیبی رو درب کابینت قرار دارد. نمادهای ذکر شده مربوط به قربانی‌های فرقه‌ی Los Illiminados است که در متن طبقه‌ی بالا ذکر شده بود. از چپ به راست، برگ (که در انگلیسی نامش Crop به معنای محصول زراعی است)، خوک و نوزاد را وارد کنید تا درب کابینت باز شود، Crystal Marble را بردارید و به طبقه‌ی بالا برگردید.

در راه یک گانادو که برخواسته است، به شما حمله‌ور می‌شود، او را هلاک کنید و به بالا بروید. کریستال (Crystal Marble) را در سوکت درب قرار دهید و آن را ۱۸۰درجه بچرخانید (در لحظات آخر آهسته تکان دهید تا مچ شوند) تا لکه‌های داخل کریستال با علامت فرقه یکی شوند و درب باز شود. در داخل دفترچه خاطرات سمت چپ را بخوانید، سپس کشوی کنار پنجره باز کنید و کلید Insignia را بردارید تا یک دمو ببینید و فصل دوم (Chapter Two) را به اتمام برسانید.

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با Resident Evil 4 Remake 

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است