راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل یازدهم (Chapter Eleven)

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل یازدهم (Chapter Eleven)

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil 4 Remake (منوی اصلی)

ویدیوی اختصاصی بازی Resident Evil 4 Remake فصل یازدهم (Chapter Eleven)

توضیحات ویدیو: 1. ویدیوی تهیه شده برای شما به صورت انحصاری از درجه سختی Professional و بازی جدید (نه New Game+) کپچر شده است. 2. در این ویدیو تمام مراحل فرعی بازی یا درخواست‌های تاجر انجام شده و تمام گنج‌های بازی نیز پیدا شده است. 3. همینطور سعی شده بیشترین دشمن در بخش‌های مختلف بازی شکست داده شود و از رد کردن قسمت‌های مختلف فقط با دویدن خودداری شده است، چراکه این دست کاملا برای سرگرمی نه برای کسب S+ در بازی انجام شده است. (در بالاترین درجه سختی خود را در برابر بیشترین چالش ممکن قرار داده‌ایم!) 4. در این ویدیوها برای کشتن باس‌ها به هیچ عنوان از راکت لانچر استفاده نشده است. 5. بیشتر دموها و فایل‌های صوتی و تصویری بازی نمایش داده شده است.

بخش اول: معدن (Mines)

بازرگان در اولین اتاق فصل، با یک بازی جدید در Shooting Gallery منتظر شماست. او همچنین چیزهای جدیدی دارد، طبق معمول برای شروع یک فصل، می‌توانید نگاهی به اقلام جدید بیاندازید. اگر از کُلت ماتیلدا استفاده می‌کنید، می‌توانید اسپینلز را با افزونه‌ی آن نیز مبادله کنید که به شما اجازه می‌دهد سه گلوله شلیک کند. (سلاح ماتیلدا عالی است ولی برای +NG نه زمانی که می‌خواهید بازی را +S کنید).

وقتی آماده شدید، از نردبان سمت راست میز تاجر بالا بروید. بشکه‌ها را در سمت راست بشکنید و غارت کنید، سپس بچرخید و تونل را به سمت چپ ادامه دهید.

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل یازدهم (Chapter Eleven)

گذرگاه اصلی مسدود است، بنابراین از تونل جانبی به سمت راست به سمت Storeroom M-4 بروید. وقتی از روی نرده محافظ زرد در انتهای مسیر پایین بپرید، درگیری آغاز خواهد شد. سعی کنید از کُلت استفاده کنید، تا جایی که می‌توانید گانادو را از نقطه شروع بیرون بیاورید، سپس وقتی مردِ اره‌برقی ظاهر شد به سلاح‌های نزدیک‌زن سوییچ کنید. مراقب گانادوهای دینامیت‌دار باشید – منفجر کردن زودهنگام بمب‌های آنها راهی عالی برای پاکسازی گروه‌ها و آسیب شدید به مردِ اره‌برقی است.

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل یازدهم (Chapter Eleven)

گیاه سبز را در گوشه سمت چپ بردارید و بشکه را زیر سکوی سمت راست غارت کنید، سپس از پله‌های سمت چپ بروید. هنگامی که وارد سازه در بالا می‌شوید، زنی با اره‌برقی بلافاصله از سمت راست حمله می‌کند. ضربه او را متوقف کنید، سپس به سرعت او را با شلیک‌های مکرر از بین ببرید.

سوئیچ روی صفحه کنترل را که اره برقی از آن محافظت می‌کرد، بکشید، سپس برای فرار سریع از پله‌ها به زیرزمین بروید. گانادوهای بیشتری از پشت سرِ شما خواهند آمد! از راه پله دیگر برای رسیدن به انباری استفاده کنید که با کلیدی که استفاده کرده‌اید باز شده است. در سمت چپ آویز را پایین بیندازید تا یک Sapphire بدست بیاورید. سه گانادو دیگر از انبار محافظت می‌کنند. با آنها مقابله کنید، سپس دینامیت و سایر موارد داخل سازه را بردارید. جلوتر در سمت چپ داخل شکاف از صندوق Golden Hourglass را بردارید.

به بن‌بست برگردید و از دینامیت برای پاکسازی آوار استفاده کنید. در صورت احتمال، چاقو یا زره شما در طول مبارزه آسیب زیادی خواهد دید، بهتر است ابتدا برای تعمیر به بازرگان بازگردید. (نکته برای S+ کردن بازی: بدون نیاز به شلیک گلوله‌ها نیز می‌توانید این منطقه را با سرعت رد کنید، فقط از درگیری بی‌مورد جلوگیری کنید و گانادوها را Stun کنید. در طول بازگشت به سمت محل قرار دادن دینامیت از باز کردن صندوق داخل شکاف دیوار خودداری کنید. به هیچ عنوان نایستید و درگیر نشوید، دو گانادوی اره‌برقی فقط برای تخلیه Ammoیِ شما در اینجا قرار داده شده‌اند، اجازه ندهید سازندگان بازی به هدفشان برسند!).

بعد از انفجار دینامیت آوار ناشی از آن به شما برخورد می‌کند و درجا لیون را می‌کشد حتماً جایی امن پناه بگیرید (برای Skip کردن این بخش از بازی به یک راکت‌لانچر احتیاج دارید و با شلیک آن به محل دینانیت باعث انفجار تونل و باز شدن مسیر می‌شود، بدون نیاز به دینامیت و سروکله زدن با گانادوها، البته که همچنان آوار شما را خواهد کشت. این مورد را توصیه نمی‌کنم چون راکت‌لانچر بسیار گران است و برای +S کردن بازی خرج کردن بی‌مورد پول اصلاً مقرون به صرفه نیست، زیرا ۳ باس در بازی وجود دارند که راکت‌لانچر را باید روی آنها خالی کنید، نه دیوار. این مورد به خودتان بستگی دارد).

بخش دوم: کوره قالبگیری (Blast Furnace)

در اطراف آوار به سمت چپ بروید (لوئیس به طور خودکار این مسیر را طی می‌کند و تشخیص آن را آسان می‌کند) و از تونل تازه باز شده عبور کنید. در انشعاب، جعبه‌ها را در سمت راست، غارت کنید، سپس از مسیر سمت چپ برای رسیدن به منطقه بعدی استفاده کنید.

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل یازدهم (Chapter Eleven)

در بخش Blast Furnace، باید با دو ال‌گیگانته مبارزه کنید، که یکی از آنها سر تا پا در زره ضد گلوله پوشیده شده است. یک راه آسان برای مدیریت این مبارزه وجود دارد، و یک راه سخت که یک دستاورد / جایزه را به همراه دارد. در هر دو مورد، با نادیده گرفتن ال‌گیگانته‌ی زره‌پوش شروع کنید. تمرکز آتش بر روی آن یکی باشد که بدون زره است تا زمانی که Plagaاش ظاهر شود. شما می‌توانید این غول را به همان روشی که ال‌گیگانته‌ی اصلی در دهکده را کشتید، بکشید. همینطور، اگر هیولا را در مرکز کف بی‌حس کنید، می‌توانید سوئیچ را روی صفحه کنترل پرتاب کنید تا آن را داخل مواد مذاب بیندازید.

هنگامی که اولین Gigante به درک واصل شد، باید صبور باشید و اگر در گوشه ای هستید، آماده جاخالی دادن باشید. همچنین می‌توانید با شلیک گلوله به چانه Boss که تنها قسمت غیر زرهی اوست، مقداری آسیب به او وارد کنید.

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل یازدهم (Chapter Eleven)

در نهایت، لوئیس فرار می‌کند و با مقداری دینامیت که به پشت Gigante وصل می‌کند، باز می‌گردد. به بسته دینامیت شلیک کنید تا زره او را بشکنید و Plagaیِ او را آشکار کنید. باز هم، می‌توانید Boss را با نابود کردن Plaga بکشید یا او را در فولاد مذاب بیندازید. (با rifle ارتقا یافته به انگل بزنید تا سریع کشته شود) اگر هر دو El Gigante را از راه‌های معمولی و بدون استفاده از گدازه‌ها بکشید، تروفی No Hot For You را دریافت خواهید کرد! همینطور هر باس به شما یک سنگ ارزشمند می‌دهد، مخصوصا Gigante زرهی که Red Beryl به شما می‌دهد.

بخش سوم: گاری سواری!

پس از مبارزه، لوئیس را از طریق سوراخ سمت چپ درهای فولادی به بالا بفرستید. او درب‌ها را از طرف دیگر باز می‌کند. اتاق را برای یافتن لوازم جستجو کنید (مخصوصا Illuminados Pendant را از صندوق کنار پله‌ها بردارید)، سپس شروع به بالا رفتن از پله‌ها کنید. تونل را در بالا دنبال کنید، در اتاق بعدی، در ماشین‌تحریر در سمت چپ بازی را ذخیره کنید و سپس وارد گاریِ معدن شوید.

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل یازدهم (Chapter Eleven)

در این بخش، برای جلوگیری از واژگونی گاری، باید به نوبت به طرفین خم شوید. به گفته‌های لوئیس توجه کنید، زیرا زمانی که نیاز به شلیک به پنل‌های مسدود کننده یا تغییر مسیر با زدن سوئیچ باشد، به شما هشدار می‌دهد. در حدود یک سوم راه، شما شروع به دیدن گانادوها در مسیرهای موازی خواهید کرد – آنها فقط یک گلوله برای به درک رفتن می‌خواهند، اما هدف‌گیری می‌تواند مشکل باشد. به جای گاری‌هایشان، خود دشمنان را هدف بگیرید و با دیدن آنها از بشکه‌های قرمز به نفع خود استفاده کنید. به تخته‌هایی که راه را مسدود کردند شلیک کنید تا خونتان کم نشود. حواستان به گانادوهای دینامیت‌دار که در مسیر ریل ایستاده‌اند باشد و با یک گلوله بکشیدشان، زیرا اگر با گاری به آن برخورد کنید به شدت آسیب می‌بینید. همینطو به علامت‌های زرد شلیک کنید تا مسیر درست مشخص شود.

این بخش شامل یکی از عروسک‌های سالازار است

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل یازدهم (Chapter Eleven) 3

در نهایت به محلی می‌رسید و گاری متوقف می‌شود. از پله‌ها بالا بروید و با گانادوهایی که مسیر شما را مسدود می‌کنند، مبارزه کنید. مسیر جانبی سمت راست را طی کنید تا یک صندوقچه با یک Flagon و یک عروسک سلازار را در داخل ساختمان پیدا کنید. همه چیز مخصوصا گنج Flagon را از صندوق جمع‌آوری کنید، سپس به سمت دومین گاری معدن در انتهای مسیر بروید.

برای پیچ بزرگ در شروع دنباله به سمت راست خم شوید. هنوز نیازی به شلیک به Chainsaw Man نیست – در عوض روی تیرهای مقابل تمرکز کنید. ست اول را می‌توان به راحتی با ضربه زدن به بشکه‌های قرمز در سمت راست رَد کرد، اما باید گروه‌ها را یک به یک به سمت چپ حذف کنید. از چپ به راست به آنها شلیک کنید تا آسیب نبینید، زیرا ترتیب شلیک آنها به این ترتیب است.

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل یازدهم (Chapter Eleven)

پس از برخورد با کمان‌های ضربدری، به گانادو در مسیرهای پیش رو شلیک کنید و پس از آن آماده شلیک به یک مانع باشید. شما فقط یک پنجره کوتاه بین خم شدن به طرفین در پیچ‌ها خواهید داشت! وقتی قلعه را می‌بینید، بشکه‌های قرمز رنگ جلو را شلیک کنید تا مسیر را پاک کنید. زمانی که دکتر سالوادور در کنار شما قرار می‌گیرد، تیراندازی کنید تا از حملات اره برقی‌اش جلوگیری کنید، اما سعی نکنید واقعاً او را بکشید. به محض اینکه او از محدوده خارج شد، به جای آن روی گانادوها تمرکز کنید.

اگر بتوانید از هر دو سکانس گاریِ معدن بدون آسیب‌ دیدن بگذرید، تروفی Hope You Like Thrill Rides را به دست خواهید آورد!

بخش چهارم: کندو (Hive)

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل یازدهم (Chapter Eleven)

پس از پیاده شدن، در ماشین‌تحریر سمت راست بازی را ذخیره کنید و سپس از پل به سمت بالابر بروید، در نیمه‌ی راه مسیر می‌شکند و شما را مجبور می‌کند تا به سطح پایین‌تر بپرید. در دوراهی، با دقت به اتاق سمت راست نزدیک شوید. بعضی از حشرات می‌توانند به شکل یک سنگ خود را استتار کنند – آن را بکشید و سایر حشرات را که از پایین ظاهر می‌شوند، هلاک کنید.

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل یازدهم (Chapter Eleven)

گیاه زرد را در سمت راست اتاق بردارید و درخواست بازرگان بر روی دیوار را بررسی کنیدمی‌توانید با از بین بردن ورودی‌های کندو Novistadorها، اسپینل کسب کنید. به دنبال غدّه‌های زردِ تپنده در امتداد سقف غار باشید و به طور مکرر به آنها شلیک کنید تا آنها را از بین ببرید. (محل‌هایی مانند عکس بالا ) شما می‌توانید دو مورد را از طاقچه‌ای که از آن وارد شده‌اید و دو مورد دیگر را در منطقه فراتر از جایی که درخواست این Quest را یافتید، مشاهده کنید.

در امتداد دیوار سمت راست بمانید. وقتی یک گاریِ معدن پُرشده را می‌بینید، به دنبال یک گذرگاه تاریک در کنار آن بگردید. یک صندوق در انتها با یک شمش طلا وجود دارد، آن را جمع‌آوری کنید، سپس به مسیر اصلی برگردید.

در محیط بعدی، به دنبال یک گذرگاه کوچک در سمت راست باشید که بتوانید از آن به صورت خمیده عبور کنید. بازرگان داخل آنجاست، بنابراین می‌توانید درخواست را تحویلش دهید. درست کنار اتاق بازرگان، آسانسور قرار دارد. مطمئن شوید که چاقوی رزمی شما مجهز و کاملاً تعمیر شده و اتقا یافته است، سپس دکمه را فشار دهید تا Boss Fight آغاز شود.

بخش پنجم: مبارزه اولیه با Jack Krauser

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل یازدهم (Chapter Eleven)

بیشتر روی دفاع تمرکز کنید تا حمله – ضربات کرازر پشت سر هم می‌آیند، بنابراین برای زنده ماندن باید آنها را Parry کنید، چهار یا پنج‌بار ضرباتش را Parry کنید تا Stun شود و به شما این امکان را می‌دهد که او را با یک Melee از پای در بیاورید و چند ضربه اسلش با چاقو نثارش کنید. وقتی کراوزر به هوا می‌پرد، همیشه مستقیماً پشت لئون فرود می‌آید. فوراً بچرخید تا از خود دفاع کنید. اگر پایین آمد، آماده باشید که دکمه Evade را بزنید تا از ضربه او جلوگیری کنید.

برخلاف اکثر دشمنان، با چاقو نمی‌توان با Grapple کراوزر مقابله کرد – برای فرار باید دکمه‌‌ی درخواستی را مکرراً فشار دهید. استثنا زمانی است که او لئون را از لبه میدان بیرون می‌اندازد – در این موارد، می‌توانید در حالی که خود را به سمت بالا می‌کشید، به پای او ضربه بزنید. در مواقع اضطراری، می‌توانید گیاهان قرمز و سبز را در سمت راست موقعیت شروع خود بردارید. با زدن کراوزر این فصل به پایان می‌رسد.

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با Resident Evil 4 Remake 

دیدگاه ها بسته شده است