راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل پنجم (Chapter Five)

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل پنجم (Chapter Five)

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil 4 Remake (منوی اصلی)

ویدیوی اختصاصی بازی Resident Evil 4 Remake فصل پنجم (Chapter Five)

توضیحات ویدیو: 1. ویدیوی تهیه شده برای شما به صورت انحصاری از درجه سختی Professional و بازی جدید (نه New Game+) کپچر شده است. 2. در این ویدیو تمام مراحل فرعی بازی یا درخواست‌های تاجر انجام شده و تمام گنج‌های بازی نیز پیدا شده است. 3. همینطور سعی شده بیشترین دشمن در بخش‌های مختلف بازی شکست داده شود و از رد کردن قسمت‌های مختلف فقط با دویدن خودداری شده است، چراکه این دست کاملا برای سرگرمی نه برای کسب S+ در بازی انجام شده است. (در بالاترین درجه سختی خود را در برابر بیشترین چالش ممکن قرار داده‌ایم!) 4. در این ویدیوها برای کشتن باس‌ها به هیچ عنوان از راکت لانچر استفاده نشده است. 5. بیشتر دموها و فایل‌های صوتی و تصویری بازی نمایش داده شده است.

بخش اول: از کلیسا تا میدان روستا

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل پنجم (Chapter Five)

اولین چالش شما در فصل پنجم فرار از از دست روستائی‌هایی است که در کنیسه به دنبال لئون و اشلی هستند، با جستجو در اتاق اشلی شروع کنید. یک چلیک (آویز) از سقف آویزان است که حاوی یک نگین زرد است. [برای برداشتن این نگین زرد رنگ به سمت اتاق اشلی اصلاً ندوید].

به پنجره طرف مقابل سالن، از جایی که اشلی را پیدا کردید، بروید و او را به بالا برسانید تا اشلی نردبان را آزاد کند. تمام وسایل اتاق زیر شیروانی را غارت کنید، (مخصوصا Golden Token را از صندوق بردارید) سپس از پنجره نزدیک بالای پله‌ها بیرون بپرید تا فرار کنید. قبل از ادامه، منتظر بمانید تا تماس لئون با هانیگان تمام شود. پس از اتمام مکالمه، قفسه کتاب واژگون شده را حرکت دهید که راه بازگشت به حیاط کنیسه را باز کنید. می‌توانید قبل از فرار از حیاط کنیسه در اتاق کناری پنهان شوید و در ماشین‌تحریر بازی را ذخیره کنید. در همین اتاق با استفاده از کلید کوچک یک نگین زرد یا Yellow Diamond دیگر بدست می‌آورید.

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل پنجم (Chapter Five)

به اشلی فرمان دهید که نزدیک شما باشد. مراقب گانادویی که در جلوی کنیسه گشت می‌زند باشید، سپس یواشکی به پشت او بروید و خِفتش کنید. بلافاصله پشت سنگ سمت چپ دروازه پنهان شوید و منتظر بمانید تا دو روستایی که وارد کنیسه می‌شوند، عبور کنند. بلافاصله پس از عبور از دروازه به راست بپیچید تا از گانادوها در گورستان اجتناب کنید. این سخت‌ترین مبارزه‌ای است که باید از آن اجتناب کنید – اگر درگیر شدید، آنها را سریع بکشید و قبل از رسیدن گروه بزرگ داخل کنیسه، به سمت بازرگان بدوید.

بخش دوم: میدان روستا (سه) (Village Square)

وقتی به Town Hall برسید، می‌توانید با بازرگان چانه بزنید، او همچنین یک درخواست جدید دارد، کشتن هیولای Chief’s Manor. میدان دهکده دوباره مملو از گانادوها شده است، یک نفر از مسیر سمت چپ محافظت می‌کند که تنها راه شما برای فرار است. اگر سریع باشید می‌توانید وقتی به پنجره نگاه می‌کند به او حمله کرده و بدون اینکه دیگران را خبر کند، بکشیدش.

از پنجره بالا بروید و درب را باز کنید. درب بعدی به بیرون منتهی می‌شود، جایی که مطمئناً دیده می‌شوید. اگر نارنجکی دارید، بلافاصله پس از بیرون رفتن، با پرتاب کردن نارنجک به سمت چپ شروع کنید. حواستان به Brute و همچنین یک یا دو گانادوی اضافی باشد. قبل از اینکه توجه خود را به بقیه دشمنان معطوف کنید، Brute را از پشت هلاک کنید.

یاقوت کبود را که توسط Brute رها شده است، بردارید، سپس به خانه در حال فروریختن در کنار آتش بروید، جایی که روستاییان در فصل اول، پلیس را اعدام کردند. می‌توانید اشلی را از طریق دریچه‌ی بالا به داخل بفرستید، و او درب را از طرف دیگر باز می‌کند و به شما اجازه می‌دهد تا در نهایت گنج درون خانه (Elegant Bangle) را از داخل صندوق بردارید. یک آویز نیز درون اتاق وجود دارد.

این بخش شامل یکی از عروسک‌های سالازار است

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل پنجم (Chapter Five)

ماموریت کشتن هیولا که در خانه‌ی رئیس روستا وجود دارد، (از در سمت چپ نقشه مسیر را ادامه دهید تا به Village Chief’s Manor برسید.) ارزش انجام دادن دارد، اگرچه این مورد کاملاً اختیاری است. وقتی به عمارت رسیدید اشلی را به طبقه آخر ببرید و او را از نردبان اتاق خواب اصلی بالا بفرستید. این به شما امکان می‌دهد اتاق زیر شیروانی را کاوش کنید، جایی که می‌توانید موارد مفید و اطلاعاتی در مورد تاریخ روستا پیدا کنید، همچنین یکی از عروسک‌های سالازار نیز اینجا قرار دارد، یادتان نرود که آن را بشکنید. یادتان نرود عکس‌ها را ببینید و Antique Camera را بردارید.

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل پنجم (Chapter Five)

با خارج شدن از عمارت، صدای هیولا را خواهید شنید. او به سمت Town Hall می‌گریزد، با بازگشت به میدان دهکده، باید با او روبرو شوید. این سگ پلاگایِ بسیار بزرگ و قدرتمندی دارد، بنابراین از هر سلاحی که انتخاب می‌کنید، مهمات زیادی برای شکست دادن از شما می‌گیرد. شاتگان، Rifle و نارنجک آبی می‌تواند مفید باشد. بعد از شکست دادنش یک یاقوت بنفش بدست می‌آورید.

بخش سوم: مزرعه (دو) (Farm)

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل پنجم (Chapter Five)

وقتی آماده شدید، به سمت Farm بروید. شما می‌توانید از پشت اسطبل گاو‌ها به سمت پل چوبی بروید یا از لبه دهکده دور بزنید (سمت چپ) یا از پشت بام بالا بروید. در هر صورت، انتظار مواجهه با گانادوها را داشته باشید. آخرین گانادو قبل از دروازه دوباره زنده خواهد شد. در مزرعه، قبل از دور زدن و رفتن به گوشه‌ها، صبر کنید تا گانادوی مشعل‌دار بچرخد. می‌توانید او را از پشت بکشید، سپس بلافاصله به گانادوی سمت راست او شلیک کنید. در حالی که هر دوی آنها مرده‌اند، به بالای حصار به داخل انبار نگاه کنید و آخرین دشمن را از دور با Rifle بکشید.

مدت کوتاهی پس از رسیدن به مزرعه، یک Brute و گانادوهای بیشتر از سمت دورتر حمله‌ور می‌شوند. Brute این بار چکش ندارد، اما همچنان یک حریف قدرتمند است. سعی کنید ابتدا گاندوهای همراه او را بکشید تا بتوانید روی Brute تمرکز کنید.

بازرگان مغازه‌ای را در آسیاب بادی راه‌اندازی کرده است – می‌توانید جایزه خود را برای کشتن سگ آلوده دریافت کنید و گنج را از Wayshrine در همان نزدیکی برداشتید، بفروشید.

وقتی از روی پل عبور می‌کنید، لئون و اشلی به همراه لوئیس در داخل ساختمانی پناه می‌گیرند. آنچه در انتظار شماست، یک نبرد طولانی است. اشلی با خیال راحت پنهان شده است و لوئیس می‌تواند از خودش مراقبت کند، پس فقط روی بقا تمرکز کنید.

طبقه بالا امن‌ترین مکان است زیرا به عنوان گلوگاه عمل می‌کند، اما ماندن در طبقه اول با لوئیس به او اجازه می‌دهد هر از گاهی مهمات به شما بدهد. در ابتدای محاصره، با عجله در کلبه بچرخید و تمام وسایلی را که می‌توانید جمع‌آوری کنید. قفسه کتاب را هل دهید تا پنجره‌ای مسدود شود و بقیه را با تخته‌های روی میز و سایر مواردی که گانادوها در حین مبارزه می‌اندازند، مسدود کنید.

راهنمای بازی Resident Evil 4 Remake فصل پنجم (Chapter Five)

در واقع شما بعد از کشتن ۱۷ گانادو، دموی نردبان را می‌بینید. با کشتن ۵ گانادویِ دیگر دموی ورود Brute به مبارزه را مشاهده می‌کنید و با کشتن Brute بلافاصله بعد از چند ثانیه نبرد تمام خواهد شد. برای کشتن Brute از Rifle یا TMP استفاده کرده و فقط و فقط سرش را هدف قرار دهید. در این بخش از بازی بیشتر روی زنده ماندن و کشتن دشمنان تمرکز کنید و هر کاری برای زنده ماندن انجام دهید!

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با Resident Evil 4 Remake 

دیدگاه ها بسته شده است